hallo mijn naam is snoepy ,ik stel me zelf even voor ,ik heb ruim 2 jaar op depressie start pagina gezeten ,en nu is hij weg ik wil graag vertellen wat ik heb .
ik loop 30 jaar met depresieve gevoelens ben bij veel psychiaters geweest en ik
werd vol gepropt met medicijnen daarhield ik mezelf mee omhoog ,maar sinds 2000
ben ik totaal ingestort ,ik kon niets meer was eigelijk te moe om te ademen mij
man is drie mnd bij mij gebleven ,en mijn dochter was net in verwachting van het eerste kind en hielp mij ook ,mensen ik kan hier niet mijn hele verhaal typen want dat word te veel,ik kan zeggen dat je door een hel gaat en dat je heel diep in de put zit medicijn op medicijn dat ze niet meer weten wat te doen ,ik heh nu zelf de ggz ingeschakeld ,heb heb een en dertig okt een intake gesprek gehad ,hij schrok wel van de medicijnen en dat ik al zo lang met dit kl…..gevoel loop ,maar nu moet ik weer wachten pm3a4mnd nou en dat duurt lang ,ik voel me alle dagen angstig en ben bang om weer die depressie te krijgen want dat is heel erg en natuurlijk ook de angst die daar mee speelt,en als ik geluk heb heb ik soms enkele dagen
dat ik me heerlijk voel ,nou ik stop er mee ik weet niet of hier iemand op reageerd
en dat ik hier goed zit met mijn angsten ?bedankt voor het lezen van mijn mailtje
groetjes snoepy doeiiii