Omgaan met tegenvaller

• Sandra Mulder

Reiki- Healing

Reiki is een Japanse heelwijze op basis van handoplegging en of afstandsbehandeling

Dit oorspronkelijke Usui Reiki-systeem is krachtig en effectief.

Ben je op zoek naar innerlijke rust, heling of persoonlijke groei?

Reiki betekent letterlijk: universele levensenergie.

In deze vorm wordt de energie doorgegeven via handoplegging en/of afstandsbehandeling.

De behandelaar die de handen oplegt is niet de persoon die beter maakt, maar fungeert alleen als een “doorgeefluik” .

Het is de ontvanger van deze energie die, zij het onbewust, het werk verricht.

Dit werk houdt in dat lichaam en geest weer voeding krijgen om zichzelf in balans te brengen.

Wat dan gebeurt, is dat de kwalen, ontstaan door disharmonie, verminderen of zelfs verdwijnen.

het lichaam lekker in z´n vel gaat zitten zal het emotionele lichaam zich ook beter gaan voelen.

Dit werkt zo bij mensen, maar zeker ook bij dieren.

Reiki is een liefdevolle manier van heling die schitterende resultaten teweeg brengt.

Reiki-Healing is een genezende energie die uw lichaam en geest de kwalen, blokades een voor een op te ruimen,het geneest niet alleen de kwaal, het lost op een zachte doch zeer grondige wijze de oorzaak van het probleem.

Wij geven Reiki behandelingen in heel Nederland & België

Wij geven uw eerste 2 behandelingen gratis!

Hoe werkt het?

Tijdens een volledige behandeling, die ongeveer een uur duurt, leg ik mijn handen in verschillende posities op het lichaam van de client.

Hierbij kunt u uw kleding gewoon aanhouden, behalve uw schoenen.

Door deze behandeling ontspant het lichaam zich volledig en kan het zijn dat er warmte of tintelingen worden waargenomen.

Dit is echter bij iedereen anders.

Na de behandeling is het aan te bevelen veel water te drinken, omdat het lichaam ook een start maakt met het afvoeren van afvalstoffen.

Na een behandeling zult u zich prettig en ontspannen voelen.

De Reiki energie is niet te sturen; de energie gaat naar die plaatsen in het lichaam waar deze op dat moment het hardst nodig is.

Het is niet noodzakelijk mijn handen op je lichaam te leggen, dus als je dat niet prettig vindt is dat geen enkel probleem.

Bij een afstandbehandeling stuur ik energie op afstand.

We zijn niet op dezelfde plek aanwezig.

Een afstandbehandeling geef ik wanneerje niet in de gelegenheid bent om te komen, door afstand, tijd of lichamelijke gezondheid.

Ik kan ook bij u aan huis komen voor een behandeling.

Wel adviseer ik om de eerste keer fysiek de tafelbehandeling te ondergaan.

De afstandbehandeling duurt ongeveer 25 minuten.

Er dient u eerst een afspraak te maken!

Reiki-Healing is er voor iedereen, van jong tot oud en is niet gebonden aan een geloofsovertuiging of levensbeschouwing.

Wil je een afspraak maken voor een behandeling of heb je vragen?

Dat is altijd mogelijk.

Ik ben telefonisch bereikbaar. Ben ik niet in staat om de telefoon te beantwoorden, spreek dan je naam en je telefoonnummer in.

Ik bel u zo snel mogelijk terug.

Waarvoor helpt Reiki onder andere?

Het is absoluut niet noodzakelijk om “klachten”te hebben voordat u een Reiki behandeling ondergaat.

Het is namelijk ook een manier van algehele ontspanning van het lichaam.

Verder kan Reiki ondersteuning geven bij:

*Psychische klachten

*Stress en burn out

*Lichamelijke klachten

*Ondersteuning naast een reguliere medische behandeling, zoals bijvoorbeeld een chemokuur

*Rouwverwerking

*Fobieén

*Angsten

*Snellere genezing van een breuk of wond

Hoeveel behandelingen moet ik krijgen?

Een vraag die vaak gesteld wordt in de praktijk!

Ieder mens is anders en ook iedere behandeling staat op zichzelf.

Het is wenselijk om in de eerste week meerdere behandelingen te krijgen.

Na 4 behandelingen kan een verder behandelplan opgesteld worden aan de hand van de bevindingen.

De ene persoon is na 1 behandeling al een heel eind op weg en een ander heeft meerdere behandelingen nodig voordat de klacht wordt aangepakt.

Betekent dat dat Reiki niet altijd werkt?

Nee, dat is zeker niet het geval!

Reiki werkt namelijk ALTIJD, alleen is het voor sommige mensen niet direct voelbaar.

De effecten zijn er echter wel.

Je kunt het gebruiken als helingwijze of preventief als een soort onderhoud.

Mensen gaan zich fitter en gelukkiger voelen.

Werkgevers stimuleren deze keuze dan ook steeds meer door het lagere verzuim van hun medewerkers.

Contactbehandeling €35,00

Afstandbehandeling €15,00

E-mail: de-weg-naar-geluk@live.nl

E-mail: reiki-healing@live.nl

Tel: 0031-(0)6-54693307

Tel: 0031-(0)6-24263595

• Saskia

Veel succes .(tu)