besluit genomen,ik wil niet meer...

• Esposaaaaaa

Na anderhalf jaar knokken is de grens bereikt.Ik weet dat het slecht is,maar ik wil echt niet meer leven.

Ik zou niet meer weten hoe.Het moet.Het is bereikt,de grens,het is waarschijnlijk voorbestemd.Heb nog wel geprobeerd hulp te krijgen.nu weet ik het niet meer.nu plannen,afscheid nemen,voorbereiden.Op dat moment.

Ik ben zo moe.

Esposaaaaaa

• bert

Wat moet jij je hopeloos voelen…

• Cyclops

Het is erg dat je tegenwoordig geen goede hulp meer krijgt maar je komt er snel weer boven op hoor!

• Jan

Héé , Esposaaa,

da's niet een toffe gedachte. Doe dingen niet overhaast. Soms kan een iemand die op je weg komt je zomaar een ander inzicht geven.

Dezelfde gedachte had ik destijds ook; heb toen iemand ontmoet die LUISTERDE!

Was echt een openbaring: iemand die luistert en je verhaal laat doen en geen “mening” geeft.

Groet, Jan

• WG

http://www.sensoor.nl

Esposaaaaaa Schreef:

——————————————————-

> Na anderhalf jaar knokken is de grens bereikt.Ik

> weet dat het slecht is,maar ik wil echt niet meer

> leven.

> Ik zou niet meer weten hoe.Het moet.Het is

> bereikt,de grens,het is waarschijnlijk

> voorbestemd.Heb nog wel geprobeerd hulp te

> krijgen.nu weet ik het niet meer.nu

> plannen,afscheid nemen,voorbereiden.Op dat

> moment.

> Ik ben zo moe.

> Esposaaaaaa

• Eindelijk Happy

Zoek als de donder een goeie psychiater. Ik ken het gevoel maar al te goed, maar ben blij dat ik doorgeknokt heb. Als je me mailt, kan ik je een adres geven, waar ik uiteindelijk de juiste hulp heb gekregen.

Hou nog even vol!

• JeeCee

Héé Esposaaaaa, ….

Ik lees je bericht en zou graag willen weten hoe het nu met je gaat.

Voorbereidingen al genomen? Plan uitgevoerd of nog maar even niet?

Zou je een bericht willen posten? Ben best wel bezorgd om je…ik ken dat gevoel maar al te best.

Geen behoefte voor goede adviezen….maar iemand die je aanhoort.

Groet, JeeCee

• esposaikbenernog

hallo,hier esposa.

Ik ben er nog.Wel een suicide poging achter de rug en even gedwongen opgenomen geweest.Het gaat nog steeds niet goed met me,maar binnenkort maak ik een afspraak bij een vrijgevestigd therapeut.

geen zorgen om mij,ik ben ernog.

Esposa

• Cyclops

wie wil er nu dood? je reincarneert toch weer met hetzelfde doel, ik zou je les gewoon leren hier op aarde, vluchten bestaat niet. Alleen uitstellen en ophopen.

• v

Hoe gaat het nu?