besluit genomen,ik wil niet meer...

• Michel

Dat lijkt me geen prettig vooruitzicht: je les leren? Welke dan? Uitstellen en ophopen?

Wat stel je uit? En wat hoopt er op dan?

Een mens reincarneert niet. Dat is een leugen.

Een mens is geschapen om lief te hebben. We leven nu in een kapotte wereld, afstandelijk van de Schepper.

Ga op zoek naar Hem en je zult je doel vinden. Voor eeuwig.

• Michel

Lieve medemens,

Je bent moe, kapotgevochten en je bent het zat.

Ik wil je waarschuwen, dat doe ik vaker tegen mensen die diep zitten: PLEEG GEEN ZELFMOORD!

Weet je waarom? Je gelooft dat dat je van je probleem zal afhelpen, maar dat is een grove leugen.

Op die manier zul je juist NOOIT meer van je probleem afkomen.

Ik heb zelf op het punt gezeten waar jij zat. Weet je wat ik ontdekt heb? Dat is geschapen ben om LIEF TE HEBBEN!

Ja, zul je zeggen, hoe dan?

Door de schepper te gaan liefhebben. Bij Hem heb ik liefde gevonden. En deze liefde geeft mij elke dag de rust en de kracht en de moed om verder te gaan.

Geen psycholoog kon mij helpen, logisch, want ze konden mij geen liefde geven zoals alleen mijn Hemelse Vader dat kan.

Door geloof ontvang je het.

Door te geloven in Zijn liefde, ben ik uit mijn diepe dal gegroeid. Als ik verder was gezakt, was ik steeds dieper de dood in gesleurd.

Die liefde, het is er ook voor jou.

Strek je ernaar uit, verlang ernaar, vraag erom, schreeuw erom, zoek ernaar alsof je zocht naar het meest kostbare goud dat je kon vinden.

En als je het gevonden heb, wil jij NOOIT, NOOIT meer dood. Maar zul je LEVEN!! Dat is wat ik durf te beweren.