is het mogelijk in contact komen met engel?

• liona

wie weet of en hoe je in contact zou kunnen komen met engelen of gidsen die je na je dood zullen begeleiden?zou je die al dingen kunnen regelen of vragen?

• liona

hoe weet je hoe jouw engelen eruitzien?en kan iets voorbestemd zijn?

• Mike

“wie weet of en hoe je in contact zou kunnen komen met engelen of gidsen die je na je dood zullen begeleiden?zou je die al dingen kunnen regelen of vragen?”

Ik ben zelf in contact gekomen met een gids Ilona.

Ik heb mijn geloof in Jezus gesteld, en daarbij heb ik de Heilige Geest van God ontvangen, die mij nu al leidt op mijn levenspaadje.

Ik mag zeker zijn dat Hij me na de dood zal begeleiden naar de plaats waar ik moet zijn, bij God de Vader zelf.

De rust die me dat nu al geeft, is heerlijk.

Het is er ook voor jou. Zoek een rustig plekje op en vraag God of Hij zich bekend wil maken aan jou.

Als je het leven van Jezus (de Zoon van God) bestudeert, zul je zeker bij God uitkomen. Hij wil ook jouw Leidsman en Gids zijn.

• gerda58

Waarom vraag je dat op dit prikbord? Ga naar het new age prikbord, daar weten ze er alles van

• Peter de Boer

hier vind je een goede oefening om je eigen gids te vinden.

• spiegeltje

Hoi Ilona,

Engelen en gidsen begeleiden je ook tijdens je leven, dus niet alleen na je dood… je hoeft niets meer te doen dan te vragen om hulp aan jouw engel(en) of gids(en), vraag hen om hulp en begeleiding, ze kunnen niet je rugzak weghalen maar wel je situatie verlichten met hun onvoorwaardelijke liefde voor jou… sterkte!

• G

Hoi Liona,

Engelen (behalve dan misschien in de metaforische zin) bestaan niet. Het idee van engelen komt voort uit twee heel menselijke zorgen: de onzekerheid van het leven, en de angst voor de dood. Als je voelt dat deze zorgen je buitensporig bezig houden dan ben je misschien gebaat bij psychologische ondersteuning.

Mvg,

G.

• Mike

Engelen zijn geestelijke wezens.

Die welzeker bestaan.

• G

Mike,

Mensen zijn geestelijke wezens, ie. mensen zijn wezens met een geest. Het hebben van een geest vereist de aanwezigheid van een brein. Geen brein, geen geest. Als je mij kunt aanwijzen waar deze engelen hun hersenen bewaren dan zal ik hun bestaan in overweging nemen.

Gr,

G.

• Mike

God is ook geest.

Hij spreekt. luistert, kan emoties hebben.

Als alles uit God is ontstaan (zoals Hij zelf beweert), zou God dan een brein hebben?

Of zouden wij mensen met ons vierkante decimetertje “brein” te dom zijn om die dimensie te kunnen bevatten?

WIe zegt dat het hebben van een geest een brein vereist? WIe zegt dat de geest in het brein “huist”?