Ik ben er weer, het ging de laatste tijd redelijk goed met mij, na hier al meerdere verhalen neergezet te hebben.. het gaan nu weer zo slecht dat ik maar 1 oplossing zie..
ik kan het echt niet meer aan.. alles wordt mij op dit moment teveel.. mijn werk, mijn gezin, vooroordelen van mensen, mijn familie waar ik helemaal niks aan heb en mij verafschuwen, familie van mijn man die mij niks gunnen… kortom.. ik ben alleen..
heb net mijn kinderen laten zien dat ik verdriet heb en weg wil van hier… zo erg.. voel mij zo schuldig naar hun toe.. maar mijn leven is een einde…
het is gewoon voorbij echt!! zie het allemaal zo zwaar en heb gewoon een probleem waar ik niet en nooit mee om zal gaan, omdat ik dat niet kan..
ik wordt op mijn werk ergens op aangewezen, ik krijg in mijzelf dan een woedeuitbarsting, die ik niet uit.. en voel mij zo aangevallen.. wordt er zo verdrietig van.. kom ik thuis.. zie ik dat ik thuis nog van alles moet doen..
mijn man doet ook geen @!#$… die heb ik net gezegd dat ik ga.. of ik leef niet meer of ik ga gewoon.. mijn leven is zo zwaar en zwaar geweest.. dat ik nu al wel 100 jaar ben.. mijn ouders zijn dood.. heb voor broers gezorgd.. krijg er niks voor terug.. alles ..echt alles voor niets geweest.. vrienden van ons.. zijn zo egoistisch geworden.. dat ze niks meer van zich laten horen.. geen telefoontjes meer.. wij hebben gewoon niks meer… dit is gewoon het einde.. in ieder geval voor mij…
bedankt voor al jullie reacties in het begin.. dat heeft mij wel geholpen.. maar val elke keer weer terug.. zie het allemaal niet meer zitten…
liefs
valerie