ja hyper, misschien kun je dat terug vinden.. ik zelf ben wel erg veranderd doordat er mensen zo egoistisch zijn.. ik was zo behulpzaam en verwachte dat inderdaad terug.. maar ik ben daardoor ook minder behulpzaam naar anderen toe nu.. omdat ik het gewoon niet meer wil geven. Aldus: valerie.
Hoi valerie, ik zal nog ff verder zoeken, heb het nog niet terug kunnen vinden, en ik begrijp je geheel.
misschien een beetje egoistish.. maar moet je dan nog voor mensen klaar staan die er nooit voor jou zijn geweest?? Ik denk in mijn geval niet.. ieder heeft zijn kruisje misschien wel.. maar ik heb mijn grote portie in mijn leven wel gehad.. en laat iemand nu maar om mij denken.. en anders maar niet… Aldus: valerie.
Ik weeg zo weinig mogelijk af, omdat ik inmiddelos ook van mezelf geleerd heb dat ik de grootste etterlijers die ik in mijn leven tegengekomen ben, toch weer help in geval van nood. Niet met het doel de contacten te verbeteren, maar meer omdat ik nou eenmaal zo in elkaar zit, voor de rest gun ik ze geen blik waardig. Groetjes v Hyperactief