heb het weer gehad!!! maar nu om iets anders..

  • Hyperactief

    ja hyper, misschien kun je dat terug vinden.. ik zelf ben wel erg veranderd doordat er mensen zo egoistisch zijn.. ik was zo behulpzaam en verwachte dat inderdaad terug.. maar ik ben daardoor ook minder behulpzaam naar anderen toe nu.. omdat ik het gewoon niet meer wil geven. Aldus: valerie.

    Hoi valerie, ik zal nog ff verder zoeken, heb het nog niet terug kunnen vinden, en ik begrijp je geheel.

    misschien een beetje egoistish.. maar moet je dan nog voor mensen klaar staan die er nooit voor jou zijn geweest?? Ik denk in mijn geval niet.. ieder heeft zijn kruisje misschien wel.. maar ik heb mijn grote portie in mijn leven wel gehad.. en laat iemand nu maar om mij denken.. en anders maar niet… Aldus: valerie.

    Ik weeg zo weinig mogelijk af, omdat ik inmiddelos ook van mezelf geleerd heb dat ik de grootste etterlijers die ik in mijn leven tegengekomen ben, toch weer help in geval van nood. Niet met het doel de contacten te verbeteren, maar meer omdat ik nou eenmaal zo in elkaar zit, voor de rest gun ik ze geen blik waardig. Groetjes v Hyperactief

  • valerie

    Ja nou weet je wat het is.. dat is bij mij nou net zo.. ik zit ook zo in elkaar.. maar het is net of je er dan een afkeer van krijgt.. omdat je zo vaak de l.u.l bent geweest.. maar jah.. hoor mij nou… ik trek ook wel mensen aan geloof ik

    ik ben vandaag een beetje ziek.. maar ik heb werkelijk waar.. vanmiddag visite gehad van een moeder die haar verhaal kwijt moest… en vanavond weer van een andere moeder…

    kun je dan nagaan wat ik uitstraal?? Mijn uitsraling verteld al dat ze bij mij altijd terecht kunnen….

    liefs

    valerie

  • Hyperactief

    Ja nou weet je wat het is.. dat is bij mij nou net zo.. ik zit ook zo in elkaar.. maar het is net of je er dan een afkeer van krijgt.. omdat je zo vaak de l.u.l bent geweest.. maar jah.. hoor mij nou… ik trek ook wel mensen aan geloof ik Aldus: valerie.

    Hoi valerie, is ontzettend herkenbaar, maar ook jij stapt niet over je “vijand” heen als die in nood is, toch ???

    ik ben vandaag een beetje ziek.. maar ik heb werkelijk waar.. vanmiddag visite gehad van een moeder die haar verhaal kwijt moest… en vanavond weer van een andere moeder…

    kun je dan nagaan wat ik uitstraal?? Mijn uitsraling verteld al dat ze bij mij altijd terecht kunnen…. Aldus: valerie.

    Jij ook al, heb denk ik last van een buikgriepie of zo, maar van die moeders is toch mooi dat ze naar jou toekomen, je kunt de mensen die je binnen laat makkelijk scheiden van de geen die je niet over de vloer wil, wat wil je nog meer. Aan het begin van de pagina heb ik de beloofde topic geplaatst, na een avond zoekwerk, had het bijna opgegeven toen ik hem terug vond.;) Groetjes v Hyperactief:)

  • valerie

    ik zou inderdaad mijn ergste vijand dan niet in de steek laten, daar zou ik niet mee kunnen leven…

    ik wil even kijken wat je gevonden hebt.. ik had het nog niet gezien namelijk…

    liefs

    valerie

  • Hyperactief

    ik zou inderdaad mijn ergste vijand dan niet in de steek laten, daar zou ik niet mee kunnen leven… Aldus: valerie.

    Hoi valerie, dat had ik al ingeschat.;)

    ik wil even kijken wat je gevonden hebt.. ik had het nog niet gezien namelijk… Aldus: valerie.

    Deze topic, moet jou ook aanspreken over de medemens in het algemeen.:D

    http://www.prikpagina.nl/read.php?f=233&i=36195&t=36195

    Groetjes v Hyperactief:)

  • valerie

    Hallo allemaal,

    nou het gaat eigenlijk heel goed met mij de laatste weken.. af en toe zie ik moeders op het schoolplein roddelen en mij aankijken.. in het begin kon ik mij daar erg druk om maken, maar nu niet meer.. ik laat ze gewoon lekker roddelen.. ze doen maar.. ik heb er ook steeds meer zin in om er beter uit te gaan zien..

    dus wat leuke kleren dragen enzo.. in het begin dacht ik .. ik hoef geen rok aan.. want dan heb ik zoveel bekijks.. daar hou ik niet van.. maar nu… ik draag lekker wat ik leuk vind.. wat een ander daar ook van vind… vinden ze het niet mooi.. dan hebben zij weer iets om te roddelen:D of niet dan.. hihi…

    Ik ben zelfverzekerder geworden.. mijn onzekerheid is er nog wel.. maar grotendeels is het verdwenen.. ik ben nu echt mijzelf.. overal… op mijn werk.. bij mensen.. gewoon altijd… dat ben ik nooit geweest..

    ik was altijd bezig met.. zeg ik dit wel goed.. of.. straks zeg ik iets verkeerds.. en nu… ook al zeg ik iets verkeerds, ik heb er s.ch.ij.t aan gekregen.. ze nemen mij maar mooi zoals ik ben en anders maar niet… ik bepaal zelf hoe ik ben.. en wat ik doe en wat ik leuk vindt..

    kritiek is nog wel iets waar ik veel moeite mee heb.. als ik kritiek krijg op mijn werk ofzo.. dan ga ik heel gauw huilen.. en kan ik ook niet meer stoppen.. dan wordt ik echt gekwetst.. maar dat zit toch in het aard van het beestje.. dat had ik vroeger als kind op school al…

    een leraar hoefde maar te schelden op mij… en ik begon meteen te huilen… jah.. dat blijft wel denk ik… maar ook niks mis mee toch?? Zo ben ik nou eenmaal..

    liefs

    valerie

  • Alkien

    Hoi valerie,

    Nou meis dat klinkt echt heel goed. Je doet het dus fantastisch. Je bent eindelijk gewoon jezelf. Perfekt. ;)

    Zo doorgaan hoor. :)

    Groet,

    Alkien.

  • Hyperactief

    Perfect valerie, ga zo door.;) Groetjes v Hyperactief:)