Psychische beïnvloeding nieuwsberichten ???

• azalaia

Tsja, ligt dit nu aan GTST of aan je nichtje, die kennelijk niet sterk genoeg is om zichzelf te blijven ongeacht wat ze ziet en tegenkomt in haar leven.

Groeten van azalaia

Hyperactief schreef:

>

> GTST is slechte psychische beïnvloeding voor jeugd die er

> gevoelig voor is, ik heb dat met mijn nichtje gezien, die

> pakte alle rottigheid eruit…. Groetjes v Hyperactief

• Hyperactief

Tsja, ligt dit nu aan GTST of aan je nichtje, die kennelijk niet sterk genoeg is om zichzelf te blijven ongeacht wat ze ziet en tegenkomt in haar leven. Aldus: azalaia.

Hoi azalaia klopt, ze stond destijds nogal “labiel” in haar schoenen, al blijf ik erbij dat kinderen van zulke s.h.i.t programma's niets goeds leren, maar dat laatste schijnt nogal in te zijn gezien dat één of andere riool omroep een treiter“show” begint.:( Groetjes v Hyperactief

• azalaia

Hallo Hyperactief, om nog even op GTST terug te komen: juist door alle rottigheid, leugens en bedrog, zien kinderen, volwassenen JUIST hoe het NIET moet, dus kan het preventief werken en goed gedrag aanmoedigen.

Dat laatste is echt een verschrikking als dat doorgaat. John de Mol weet gewoon niet meer in welke kromme bocht hij zich nog kan wringen om toch maar weer aan kijkers te komen. Zo'n programma zegt alles al hoe hij ervoor staat.

En wat komt hierna dan: dieren pesten, doodmaken, levend villen….. om iets te noemen….

Nederland zakt geweldig af, en weet jij hoe je dit tij kan keren, dan doe ik met je mee.

Groeten van azalaia.

Hyperactief schreef:

>

> Tsja, ligt dit nu aan GTST of aan je nichtje, die kennelijk

> niet sterk genoeg is om zichzelf te blijven ongeacht wat ze

> ziet en tegenkomt in haar leven. Aldus: azalaia.

>

> Hoi azalaia klopt, ze stond destijds nogal “labiel” in

> haar schoenen, al blijf ik erbij dat kinderen van zulke

> s.h.i.t programma's niets goeds leren, maar dat laatste

> schijnt nogal in te zijn gezien dat één of andere riool

> omroep een treiter“show”

> begint.:( Groetjes v

> Hyperactief

• Hyperactief

Hallo Hyperactief, om nog even op GTST terug te komen: juist door alle rottigheid, leugens en bedrog, zien kinderen, volwassenen JUIST hoe het NIET moet, dus kan het preventief werken en goed gedrag aanmoedigen. Aldus: azalaia.

Hoi azalaia, werkte het maar zo, maar sommige koters pakken juist de rottigheid eruit en dat is dus niet de bedoeling.

Dat laatste is echt een verschrikking als dat doorgaat. John de Mol weet gewoon niet meer in welke kromme bocht hij zich nog kan wringen om toch maar weer aan kijkers te komen. Zo'n programma zegt alles al hoe hij ervoor staat.

En wat komt hierna dan: dieren pesten, doodmaken, levend villen….. om iets te noemen…. Aldus: azalaia.

Waanzinnig stomme programma's waar je alleen maar meer verknipte geesten van krijgt.

Nederland zakt geweldig af, en weet jij hoe je dit tij kan keren, dan doe ik met je mee. Aldus: azalaia.

Was het maar zo eenvoudig dat het zich alleen tot Nederland beperkte, maar dit is een vooropgezette wereldwijde campagne die voortvloeit uit destructieve psychiatrische programma's op wereldschaal. Ik probeer mensen in te laten zien waar deze rottigheid vandaan komt, alleen dat is al een taak op zich. Als je ooit bij de oude boeken “Oorlog tegen de ziel” van Bert Schwitters tegenkomt, waar ik zo een beschrijving van dit boek in een nieuwe topic open, dan moet je dat eens lezen, lees en huiver…. Groetjes v Hyperactief