NETWERK TV Genen met geheugen !!!

  • Hyperactief

    Nou dan ben ik benieuwd hoe je mijn antwoordt vanuit het Boeddhisme ziet Francis.;) Groetjes v Hyperactief

    http://www.prikpagina.nl/read.php?f=233&i=36824&t=36771

  • Ellen XL

    Het is wel een heftig item, ik ben 2 keer dood geweest en weer teruggekomen:-)

    Ik weet zeker dat er meer is.

    Ik ga naar Netwerk kijken, tot later:-)

    Groetjes Ellen

  • Hyperactief

    Het is wel een heftig item, ik ben 2 keer dood geweest en weer teruggekomen:) Aldus: Ellen XL.

    Mis ik iets Ellen:?:?:?

    Ik weet zeker dat er meer is.

    Ik ga naar Netwerk kijken, tot later:) Aldus: Ellen XL.

    Er is genoeg;) Ik heb Netwerk gezien, een revolutionaire ontdekking met een heel andere intentie als uit de tekst te halen was. Genetische defecten door vroegere gebeurtenissen daar geloof ik alleen in de zin van alcoholgebruik, roken, andere chemische invloeden en schade door honger of verkeerd voedsel, dit wilden ze er volgens mij ook mee aantonen, en niet een soort geheugenbank van gebeurtenissen op zich. Kortom niets nieuws eigenlijk, alleen dan dat het vermoedelijk onomstotelijk vast te stellen is en men het al jaren vermoede. Groetjes v Hyperactief:)

  • De Bie

    Netwerk is een heel fout programma, zoiets kun je beter niet kijken.

  • Hyperactief

    Interessant programma van de VPRO, zag nog een paar bekende namen voorbij komen ook Ellen, en iemand die we onder ongunstge omstandigheden een onderhoud mee hebben gehad. Alleen jammer dat er geen psychiaters en TBS instellingen aan het woord kwamen wat wel in de tekst stond, of zijn er al meer afleveringen geweest, of komen er nog:?:?:? Groetjes v Hyperactief

  • Fred

    Hahaha. Om mij ook dan ook maar even in de discussie te mengen met een zijdelingse vraag. Waarom vindt jij Netwerk een fout programma?

  • Hyperactief

    Netwerk is een heel fout programma, zoiets kun je beter niet kijken. Aldus: De Bie.

    Vertel eens De Bie, onderbouw het eens :?:?:? Ik ben benieuwd. Groetjes v Hyperactief

  • De Bie

    Nou, okee..Om te beginnen is de openingstune al heel erg verontrustend te noemen. De tune zegt heel veel over de bedoeling die de programmamakers met de uitzending hebben. Bij studiosport weet je dat het om gezonde competatieve sensatie gaat. Als je die van netwerk gehoord hebt, voel je inwendig al wat je voor je kiezen gaat krijgen. Om met de golden earring te spreken: a falling down spiral, destination unknown..Kleine kinderen krijgen nachtmerries van deze titel muziek. Voor mij klinkt het naar rondkrioelende maden op een stuk rottend vlees. Als de kakafonische verwarring dan op het hoogtepunt is volgen vijf brute paukeslagen die de tune uit haar lijden verlost. Dan komt het paniekhoofd van sven kokkelman u vertellen dat er voor vannacht drie dingen zijn waarover u zich zorgen moet gaan maken. Dit programma komt dan in de plaats van een blokje leuke reclame's waarbij loeki de leeuw de witte reus en de groe ne persil man met calve pinda kaas aan el kaar smeert. Veel mensen komen door deze verwachting niet aan het zappen toe, en moeten dan die ellende ondergaan. Na drie jaar sven op de koffie, wil jij dan wel geloven dat er mensen bestaan die op kamelen door de woestijn varen.

  • Hyperactief

    Zo zwaar zie ik het niet De Bie, je kan nog altijd zelf bepalen waar je wel of niet wat mee doet, ook zit er nog steeds een uitknop op. Belangenverstrengeling waardoor je geen goed neutraal nieuws en/ of actualiteiten je krijgt, baren me meer zorgen, goede uitgediepte journalistiek is een schaars goed aan het worden met alle samensmeltingen van kranten en TV. Groetjes v Hyperactief

  • Caroline

    Hahaha, geweldig stukje om te lezen, de Bie :D

    Overigens is het wel vaak de kritiek op netwerk dat ze te oppervlakkig nieuws brengen en te eenzijdig belicht.

    Ze brengen stelling naar buiten die vaak wat genuanceerder blijken te liggen.

    Desalnietemin kijk ik er zelf wel graag naar.