hoe weten we hoe 'echt' we zijn...

  • Alkien

    Je hebt mail ;)

  • azalaia

    even kijken

    Alkien schreef:

    >

    > Je hebt mail ;)

  • Alkien

    :)

  • Hyperactief

    :D:D:D Wie weet wil azalaia ze wel als handvaten aan het stuur op de fiets Shryce , is overigens niet aan te bevelen met zoveel eikels in het verkeer.:D:D:D Groetjes v Hyperactief:)

  • Hyperactief

    Nee hoor azalaia , ik zie hier gewoon een foto, er staat alleen niet bij of jij de voorste of de achterste bent.;):D (Geintje) Groetjes v Hyperactief:)

    azalaia schreef:

    >

    > Nou, op het dierenprikbord zie je de info bij mijn naam

    > azalaia, als je dat aanklikt.

    > Mijn e-mail adres ataat open voor als iemand mij privé wil

    > mailen. Omdat ik daar toen een foto had bijgeplaatst met mijn

    > leeftijd, kan dus iedereen die mijn info aanklikt, zien wie

    > ik ben. Zoek dat maar eens op.

    > Als ik nu hier op mijn naam klik, dan wordt mijn mailbox

    > geopend.

    > Groeten van azalaia.Hyperactief schreef:

    > >

    > > Nee, niet dus, geen info, bij het dierenprikbord wel, vreemd,

    > > hoe zit dat nou…? Aldus: azalaia.

    > >

    > > :?:?:?:?:?:?

  • Hyperactief

    Het is dus een soort onderlinge herkenning Hyperactief? Aldus: Ellen XL.

    Yep, een soort gebruiksaanwijzing.

    En wie stelt die ADHD nou vast, doet een psych dat, doe je het zelf of de huisarts?Aldus: Ellen XL.

    Een psychiater, het ligt niet op het terrein van een huisarts, maar er zijn er in het verleden zat geweest die zich daarover uitlieten of gelijk medicatie voorschreven. En je kan voor jezelf nagaan of dit beeld bij je past.

    Is het te bewijzen of …? Wat is het precies? Aldus: Ellen XL.

    Nee het is niet wetenschappelijk en/ of medisch te bewijzen zoals alle stempeltjes in de DSM. Het is een voor deze overhaaste onmenselijkte tijd lastige karaktereigenschap.

    Laatst in een cafe werd ik aan iemands broer voorgesteld en men zei er bij dat deze ADHD had. De broer zei dat hij van een andere planeet kwam. Ik ging er enthousiast op in dat ik wel eens een hele grote vliegende schotel had zien hangen in een bepaalde straat. Waarop zijn zus in paniek tegen mij zei dat ik niet zo met hem moest praten, want dat hij dan rare dingen ging doen. Aldus: Ellen XL.

    Ha, ha, ha, iemand die dan rare dingen gaat doen is zo'n gefrustreerd ADHDertje die nog geen zelf inzicht heb en waarschijnlijk door pilletjes geleefd wordt, ik zou er hartelijk om kunnen lachen oftewel de humor van inzien.

    Zou ik het ook kunnen hebben?

    Sommige mensen vinden mij wel leuk maar er zijn er ook die vinden dat ik teveel praat, te bijdehand ben en zeggen dat ze doodmoe van me worden.

    Maar nooit heeft iemand gezegd jij hebt zeker ADHD. Of ben je dan gestoorder? Aldus: Ellen XL.

    Kan ik vanaf mijn stoel niet beoordelen, en wat is “gestoorder”, de meesten vinden mij prettig gestoord, en mijn “vijanden” barsten meestal van de jalouzie, een eigenschap waar ik gelukkig geen last van heb.

    Oja en ook al zeg ik zelf dat ik volslagen geschift ben en vliegende schotels zie, ze spuiten me niet plat, nog word ik opgeloten zelfs niet al smeek ik erom.

    Ik zal we te lastig zijn of misschien heel erg overtuigend, denk ik. Aldus: Ellen XL.

    Houden zo.:D:D:D Groetjes v Hyperactief:)

  • Hyperactief

    :D:D:D

  • Hyperactief

    Katten vindt ik “ADHDers/ sters” bij uitstek, doen precies waar ze lekker zin in hebben en zitten vol kattekwaad.:D Groetjes v Hyperactief:)

  • Hyperactief

    :D:D:D

  • Hyperactief

    :D:D:D