Overgang !!!

  • Ellen XL

    Dat van dat zaad klopt niet helemaal, ze kopen geen zaad maar klonen. En daar komt geen zaad aan (dat klopt wel) Dus bij de volgende oogst kopen ze weer klonen. Met de lichtinval zat je er best dichtbij, een bepaalde hoeveelheid licht is nodig voor de bloei (maar geen vruchtdragen). Dus dat gaat heerlijk kunstmatig lekker door. Het is alleen jammer dan als door ziekte of insecten de klonen kapot (de moederplant) gaan dan zijn die plantensoort dus uitgestorven.

    Mensen hebben ze ook al gekloond, die menselijke klonen verouderden snel.

    Ze hebben zelfs mixen van mensen en dieren gekloond, dat heb je vast al eens gehoord. Ze hadden een stier Herman, die was half mens half stier… Ze zijn stiekum met die expirimenten verder bezig want het mag eigenlijk niet. Ik vind het heel zielig voor de producten van die expirimenten. Stel je voor dat ze een beetje menselijk bewustzijn hebben en beseffen dat ze een raar schepsel zijn, maar praten kan niet want je hebt een dierenmond!

    Ik vind als ze zoiets maken, dat is een zwaar misdrijf!

    Geen overgang meer maar een komplete afgang!

    Een troost, onkruid vergaat niet!

  • sunny

    Je kan bij de huisarts laten testen of je al in de overgabg bent, misschien geeft dat wat duidelijkheid.

    En er is dacht ik op sojabasis wel wat te koop in een reformwinkel om de overgang wat soepeler te laten verlopen.

  • Alkien

    ppppffff wat herkenbaar…..

    Alleen tja ik ben al 46 :(

    Je ziet het niet hoor, overigens. Ha ha,

    Maar net wat jij zegt, dat warm/ koud……..stemmingswisselingen, ff niet meer weten waar je dingen gelaten hebt terwijl het 5 minuten daarvoor is weggelegd :(

    Nu was dit al ‘redelijk’ normaal, maar de laatste tijd is het echt..somber.

    Het warm/ koud s'nachts heb ik al langer dan vandaag, het is nu ook overdag.

    Zucht….je schijnt er doorheen te moeten…tenminste als je ouder wilt worden :D

    Bij jou was het onnatuurlijk….misschien een heel misplaatste vraag, je mag boos worden hoor, mail maar, kan je nu ook geen kids meer krijgen ???

    Ik weet dat ik dit eigenlijk niet zo moet vragen maar kon ff niet anders :(

    Groetjes,

    Alkien.

  • Alkien

    Waarom zou ik niet reageren ??? ;)

    Groet,

    Alkien.

  • De Bie

    Ik wil graag een gekloonde kat, zonder nagels, die haar agressie niet op de driezitsbank kan afreageren. Ik wil ook een gekloonde grootmoeder die goed taarten kan bakken. Prachtig, al de mogelijkheden voor de toekomst. Dat bedoel ik ook met de lichtinval. Dat is de toekomst. Light!

  • Alkien

    De Bie, ik heb niks tegen jou , weet je, maar als je direkt al komt met feminale sores dan is bij mij de kous af.

    Jammer ook vrouwen hebben hier een stem.

    Bovendien 10 meter posting met alleen maar anti vrouw/ boer…….is bij mij doegie. ;)

    Nogmaals heb niks tegen jou maar ook wij, ja vreemde schepsels hé vrouwen, hebben gevoel……..:) Zit je er ook in ???? :D:D:D

    Groet,

    Alkien…..(tje):D

  • Alkien

    Ha ha, nee mijn identiteit is niks mis mee, een nee ik mag de pil niet slikken vanwege (zucht moet ik het toch zeggen), diverse herseninfarcten op jonge leeftijd.

    Verder vermoed ik gewoon dat ik er middenin zit. Maar azalaia, mail me dan maar of zo want ik zeg natuurlijk niet alles op pb. ;)

    Groet,

    Alkien.

  • Alkien

    Thanks, sunny, zal het overwegen. ;)

    Groet,

    Alkien.

  • Hyperactief

    Toch geen farmaceutentestje he sunny, want die zijn alleen bedoeld voor zoveel mogelijk muntjes binnen te halen. Groetjes v Hyperactief

  • De Bie

    Wow..bedankt!