Overgang !!!

  • Hyperactief

    Nog even, wordt zo'n patent uiteindelijk verstrekt, dan is er geen boer ter wereld meer vrij te zaaien zonder de daaraan verbonden rechten na te leven, wereldwijd zijn we dan letterlijk en figuurlijk in de aap gelogeerd. Net als in de computerkennis wereld schuilt hier een enorm gevaar in. Maak computers onbetaalbaar, en je heb grote nieuwe groepen die nooit geleerd hebben hun hersens te gebruiken, met voedsel kun je sociaal mindere klasses in stand houden door essentiële voedingsstoffen te onthouden. Aangezien mijn vertrouwen in de mensheid tot een absoluut dieptepunt gedaald is, sluit ik niets meer uit. Groetjes v Hyperactief

  • Alkien

    We hadden het hier over de overgang :D

  • Alkien

    Zucht :(:D

  • Alkien

    Nope, ik begrijp alles…..denk ik :(……:D

  • Alkien

    Heb jij kinderen Ellen ???? Zomaar hoor. Antwoord hoeft niet……;)

  • Ellen XL

    Hoi Alkien, ja ik heb 2 dochters van 33 en 37 jaar :-);-)

    Grinnik! Had je dat verwacht?

    Groetjes Ellen

  • Alkien

    Sorry voor late reactie. Heb zwaar de griep :(

    Nee had ik niet verwacht. ;)

    Groet,

    Alkien.

  • Ellen XL

    Beterschap met je griep Alkien!

    Lastig als het zo warm is..

    Groetjes Ellen

  • Alkien

    Dank je. Zeg dat wel was net ff buiten, maar pppffff…. niet leuk. :)

    Groet,

    Alkien.

  • Ellen XL

    Ja en als je dan ook nog last van de overgang hebt, is het dubbelop he?

    Wist je dat er ook homeopathische druppeltjes tegen de overgang te krijgen zijn?

    Soms helpen die nog beter en sneller als dokterspilletjes.

    Ik heb het zelf gehad met hooikoorts (momenteel ook weer zo'n last van), ik dacht moet er snel vanaf dus doktersdinges. Hielp niets. Ik op aanraden van vriendin polinosan gebruikt - hielp de zelfde dag nog… Zo heb je ook … femosan.. voor de overgang. Probeer het eens, zijn gewoon wat kruiden, zo'n kwaad kan dat niet.

    Beterschap en groetjes Ellen