Overgang !!!

  • Hyperactief

    Ik denk dat je het niet helemaal goed gelezen heb Ellen, het geen jij zegt over het klonen bedoeld De Bie ook met de producent, die heeft straks exclusieve rechten op dit zaad, en die producent die het patent wil is………..de farmaceutische industrie……en die verotte politiek slaapt zoals gewoonlijk, leuke vooruitzichten dat de voedselketen straks aangevuld moet worden met een medicijnkast die als het aan farmaceuten ligt het formaat kleerkast zal gaan krijgen….. Groetjes v Hyperactief

  • Hyperactief

    :D:D:D

  • Hyperactief

    Over die boeren heb jij vast niet helemaal begrepen Alkien, je komt dan vanzelf weer in een nieuwe uitgave van het boek slikken uit straks.;) Groetjes v Hyperactief

  • De Bie

    Maakt niet uit, we hebben de grootste lol hier op het forum. Leuk tijdsverdrijf!

  • Ellen XL

    Misschien snap ik het toch wel redelijk, ben al zo'n 30 jaar met de materie bezig.

    en wat jij zegt is toch al lang zo, er zijn allemaal aanvullende multivitamine nodig omdat het voedsel te snel opgekweekt wordt en daardoor niet meer de voedingswaarde heeft die het had.

    maar zaad is wat anders als klonen.

    zaad gaat trager dan klonen.

    dus klonen dat is het nu.

    zoals ik al zei, het moet snel gaan.

    dus zaad is niet belangrijk meer, snap je?

    zaad daar moet eerst een plant uit gekweekt worden.

    weet je wel hoe lang dat duurt?

    en een kloon, dat is meteen al een plant.

    Oh ja, grappig bijverschijnsel, er zijn geen mannetjes meer nodig:)

    groetjes Ellen

  • Hyperactief

    En leerzaam De Bie.;) Groetjes v Hyperactief:)

  • Hyperactief

    Misschien snap ik het toch wel redelijk, ben al zo'n 30 jaar met de materie bezig.

    en wat jij zegt is toch al lang zo, er zijn allemaal aanvullende multivitamine nodig omdat het voedsel te snel opgekweekt wordt en daardoor niet meer de voedingswaarde heeft die het had. Aldus: Ellen XL.

    Klopt Ellen, maar als ze hun zin krijgen wordt het nog erger en….. gevaarlijker.

    maar zaad is wat anders als klonen.

    zaad gaat trager dan klonen.

    dus klonen dat is het nu.

    zoals ik al zei, het moet snel gaan.

    dus zaad is niet belangrijk meer, snap je?

    zaad daar moet eerst een plant uit gekweekt worden.

    weet je wel hoe lang dat duurt?

    en een kloon, dat is meteen al een plant. Aldus: Ellen XL.

    Klopt, dat bedoelde ik ook, je krijgt daardoor genetisch gemanipuleerde gewassen, iets wat men nu nog grotendeels tegen heb weten te houden, een zeer gevaarlijke ontwikkeling als dit met slimme trucs erdoor gejast wordt, het maakt boeren dan ook volledig afhankelijk.

    Oh ja, grappig bijverschijnsel, er zijn geen mannetjes meer nodig:) Aldus: Ellen XL.

    Maar of dat het leven nu aangenamer maakt, maar goed dat is een ander onderwerp en laat ik maar aan de dames zelf over, of ze het van een farmakloonrobot geïnjecteerd willen hebben, of uit de diepvries bij Appie Heijn, met een cadeaubon voor een Gamma doe het zelf pakket. :D:D:D Groetjes v Hyperactief:)

  • Alkien

    Nee, misschien niet……maar Hyper kennende gaat ie me dat vast uitleggen…:D

    Groetjes,

    Alkien.

  • Alkien

    Oh ja……Ohhhhh :D

  • Hyperactief

    Moet jij weten Alkien, die grote farmaceut, voedselketen, zaadhandel, genetisch gemanipuleerd voedsel en een wereldwijd patent op die zaden, weet je het nu weer? Groetjes v Hyperactief:)