Hahaha. Als ik een dergelijke opmerking zou plaatsen (humor of niet) dan zou dat bloedserieus in het dossier genoteerd worden als “paranoia” en “typerend voor mijn ziektebeeld”.
Aldus: Fred.
Je arts leest hier toch zeker niet mee, en anders moet je net zoveel schrijven als ik, dan heeft ie alleen voor jou al een pakhuis nodig.:D:D Maar daar zeg je wat, geen ziekte inzicht hebben, hoe verzinnen ze het op verzonnen “ziektes” Daar kan ik me vreselijk kwaad over maken dat dit anno 2006 in onze bananenrepubliek kan.
Maar ff serieus. Hoe zit dat met die reisjes? Hij gaat toevallig erg vaak op vacantie.
Ik heb er nooit wat achter gezocht want dokter is niet altijd een prettig baantje en die mensen hebben natuurlijk veel rust nodig om goed te kunnen functioneren. Aldus: Fred.
Ik zou je echt aanraden dat boek Slikken eens te lezen Fred, ik denk dat je helemaal verbijsterd bent van de snoepreisjes en belangenverstrengeling om pillen aan de man te brengen. Pillen die vaak nog onbewezen van kwaliteit zijn, maar wel het gezondsheidsbudget enorm omhoog jagen, wat wij allemaal op ons bordje krijgen. Niets is te gek. Zo kreeg een arts zogezegt belangeloos van een farmaceut een moderne cholesterolmeter in zijn praktijk cadeau, maar toen ze ontdekte dat hij het middel van de concurrent bleef voorschrijven, kwamen ze hem weer weghalen. Dat boek is echt een aanrader, vliegstudiereisjes waar op de lange latten kost en inwoning etc. etc de overhand heeft en betaald wordt door big farma, om natuurlijk hun middel in de pen te krijgen.. Groetjes v Hyperactief