Verandering huisarts.

  • Hyperactief

    Wat een goeie pagina zeg! Mooie kleuren ook.

    Heb naar beneden gescrold en het gevonden. Ik vind het zelf ook allemaal rotzooi hoor. Maar ik dacht dat valium een ouderwets middel was, iets voor veeartsen om aan de paarden te geven tijdens het vuurwerk:D Aldus: Ellen XL.

    THNX Ellen, en i.d.d. een veel gebruikt paardemiddel, maar de nieuwe middelen zijn dus ook niet alles, oftewel het blijft allemaal troep.

    Ik las daaronder nog een heel droef verhaal over een lasser die zelfmoord had gepleegd door het gepest op zijn werk. Wat heb je toch een ellendelingen rondlopen he:(

    Bedankt en tot ziens maar weer. Aldus: Ellen XL.

    Ja een heel triest verhaal, kan je zien wat pesten aan kan richten ook bij volwassenen, gewetenloze losers. Geen dank. Groetjes v Hyperactief

  • Fred

    Nee, die indruk heb ik niet. Het is er gewoon zo een die liever psycholoog had geworden.:)

  • Fred

    Ja, dat weet ik. Ben ook op zoek naar geschikte boeken over dit onderwerp.

    Leest toch lekkerder dan van een beeldscherm.

  • Hyperactief

    Misschien wel voor die snoepreisjes Fred, dat ie psycholoog “wilde worden” maakt hem bij voorbaat verdacht.:D Groetjes v Hyperactief:)

    Fred schreef:

    >

    > Nee, die indruk heb ik niet. Het is er gewoon zo een die

    > liever psycholoog had geworden.:)

  • Ellen XL

    Hoi Fred, je hebt er ook heel goede cursussen in, dan kun je d.m.v. rollenspel je assertiviteit trainen. Dat is eigenlijk nog beter dan een boek. Groetjes Ellen

  • Hyperactief

    Of een labtop overdwars op schoot leggen en steeds de blz. omslaan.:D Groetjes v Hyperactief:)

  • Fred

    Hyperactief schreef:

    >

    > Misschien wel voor die snoepreisjes Fred, dat ie psycholoog

    > “wilde worden” maakt hem bij voorbaat verdacht.:D Groetjes v

    > Hyperactief:)

    Hahaha. Als ik een dergelijke opmerking zou plaatsen (humor of niet) dan zou dat bloedserieus in het dossier genoteerd worden als “paranoia” en “typerend voor mijn ziektebeeld”.

    :):):)

    Maar ff serieus. Hoe zit dat met die reisjes? Hij gaat toevallig erg vaak op vacantie.

    Ik heb er nooit wat achter gezocht want dokter is niet altijd een prettig baantje en die mensen hebben natuurlijk veel rust nodig om goed te kunnen functioneren.

    >

    > Fred schreef:

    > >

    > > Nee, die indruk heb ik niet. Het is er gewoon zo een die

    > > liever psycholoog had geworden.:)

  • Hyperactief

    Hahaha. Als ik een dergelijke opmerking zou plaatsen (humor of niet) dan zou dat bloedserieus in het dossier genoteerd worden als “paranoia” en “typerend voor mijn ziektebeeld”.

    :):):) Aldus: Fred.

    Je arts leest hier toch zeker niet mee, en anders moet je net zoveel schrijven als ik, dan heeft ie alleen voor jou al een pakhuis nodig.:D:D:D Maar daar zeg je wat, geen ziekte inzicht hebben, hoe verzinnen ze het op verzonnen “ziektes” Daar kan ik me vreselijk kwaad over maken dat dit anno 2006 in onze bananenrepubliek kan.:(

    Maar ff serieus. Hoe zit dat met die reisjes? Hij gaat toevallig erg vaak op vacantie.

    Ik heb er nooit wat achter gezocht want dokter is niet altijd een prettig baantje en die mensen hebben natuurlijk veel rust nodig om goed te kunnen functioneren. Aldus: Fred.

    Ik zou je echt aanraden dat boek Slikken eens te lezen Fred, ik denk dat je helemaal verbijsterd bent van de snoepreisjes en belangenverstrengeling om pillen aan de man te brengen. Pillen die vaak nog onbewezen van kwaliteit zijn, maar wel het gezondsheidsbudget enorm omhoog jagen, wat wij allemaal op ons bordje krijgen. Niets is te gek. Zo kreeg een arts zogezegt belangeloos van een farmaceut een moderne cholesterolmeter in zijn praktijk cadeau, maar toen ze ontdekte dat hij het middel van de concurrent bleef voorschrijven, kwamen ze hem weer weghalen.:( Dat boek is echt een aanrader, vliegstudiereisjes waar op de lange latten kost en inwoning etc. etc de overhand heeft en betaald wordt door big farma, om natuurlijk hun middel in de pen te krijgen.. Groetjes v Hyperactief