vloeken, mag dat.....

  • Hyperactief

    Pas maar op, voor we het weten hebben ze in een nieuwe DSM er weer een stoornis bij gestemd, het syndroom van oepen alles wat je niet in kunt houden in het openbaar eruit poepen.:D Groetjes v Hyperactief

  • Alkien

    :D:D ook goeiemorgen…………;):D

    Groetjes,

    Alkien.

  • Hyperactief

    En mensen waar je tegen vloekt omdat ze je voor je sokken rijden zijn ook niet meer bereid om naar je te luisteren…..waardoor ik het dus niet bevredigend vind en de wegen tot communicatie eerder sluit dan opent!! Aldus: Francis.

    Dat bedoelde ik dus ook Francis, hetzelfde zie je bij bestuurders, ben je terecht kwaad en raas je er alles uit dan gaat men lopen mierenbevruchten over de woordkeuzes, het probleem zelf verdwijnt daarmee uit het zicht. Altijd jezelf afvragen dus, van wat wil ik bereiken. Woede de vrije loop laten brengt altijd verlies op, hetzij materieel sneuveld er iets, hetzij persoonlijk verwijderen mensen zich van je. Groetjes v Hyperactief

  • Francis

    whahaah mierenbevruchten …die houden we erin!!

    liefs Francis

  • Alkien

    Ik ben het met je eens Hyper. Maar een woedeuitbarsting kan ook voortkomen uit angst.

    De één kruipt in zijn schulpje, de ander gaat direkt naar de psych, en weer een ander gooit het eruit door een woedeaanval.

    Geen van de drie zijn in mijn ogen juist.

    De oplossing is meestal dichterbij dan men denkt, maar dat moet je dan wel zien.

    Groetjes,

    Alkien.

  • Hyperactief

    :D:D:D Kijk ook hier geldt, platvloers tegen bestuurders zeggen dat ze mierenn.eu.ken, levert op dat ze vallen over de woordkeuze, het netjes houden en toch hetzelfde zeggen door er mierenbevruchten van te maken geeft er al een heel ander dimensie aan.:D Groetjes v Hyperactief:)

  • Hyperactief

    Ik ben het met je eens Hyper. Maar een woedeuitbarsting kan ook voortkomen uit angst. Aldus: Alkien.

    Angst bouwt muren Alkien, hoop bruggen, daar zouden meer mensen zich bewust van moeten zijn.

    De één kruipt in zijn schulpje, de ander gaat direkt naar de psych, en weer een ander gooit het eruit door een woedeaanval.

    Geen van de drie zijn in mijn ogen juist. Aldus: Alkien.

    Het is gewoon een kwestie van zelfkennis en zelfrespect, behandel een ander niet zoals jezelf ook niet graag benaderd ziet. Al stak ik zelf ook niet zo in elkaar jaren terug.:(

    De oplossing is meestal dichterbij dan men denkt, maar dat moet je dan wel zien. Aldus: Alkien.

    Niet altijd, zo kan ik me bijzonder boos maken als mensen op een normale manier met bijvoorbeeld Peter Storms hun recht proberen te halen als alle andere manieren al gefaald hebben, en dat zelfs overheidsinstanties die denken dat ze boven God verheven zijn mensen vorderen het pand te verlaten zonder over de problemen te willen praten. Dan komen er blauwe mannetjes zonder zelf enig normbesef en/ of verantwoordelijkheidsgevoel die gewend zijn dat anderen voor ze denken en zo'n bevel nog uitvoeren ook, want bevel is bevel, dat is in mijn ogen één van de walgelijkste vormen van machtsmisbruik, waar agenten zelf zouden moeten zeggen van hier werken we niet aan mee, daar is de wet niet voor bedoeld. Als in zo'n situatie iemand doorslaat en naar binnen rijd of er één naar de andere wereld helpt wat de oplossing zeker niet dichterbij brengt dan begrijp ik hoe die woede ontstaat. Waar communicatie staakt, krijgt geweld een kans… Maar ja, maak dat bestuurders maar eens wijs in een ontmenselijkte samenleving die van jongsafaan verwend zijn en geen tegenspraak dulden. Zouden dat de “etterbakjes” in de supermarkt geweest zijn die bepaalde wat er in een boodschappenkarretje kwam, en overal altijd hun zin mee doordreven.:? Groetjes v Hyperactief;)

  • Alkien

    Angst bouwt muren Alkien, hoop bruggen, daar zouden meer mensen zich bewust van moeten zijn. Aldus Hyper.

    Mee eens.

    Het is gewoon een kwestie van zelfkennis en zelfrespect, behandel een ander niet zoals jezelf ook niet graag benaderd ziet. Al stak ik zelf ook niet zo in elkaar jaren terug.:( Aldus Hyper.

    Ook helemaal mee eens. Maar de boog kan soms niet altijd gespannen staan. Waardoor iemand tijdelijk" zichzelf uit het oog verliest. Eenmaal met beide benen op de grond, zal men zichzelf terugvinden, en daarbij ook nog hebben bijgeleerd.

    Niet altijd, zo kan ik me bijzonder boos maken als mensen op een normale manier met bijvoorbeeld Peter Storms hun recht proberen te halen als alle andere manieren al gefaald hebben, en dat zelfs overheidsinstanties die denken dat ze boven God verheven zijn mensen vorderen het pand te verlaten zonder over de problemen te willen praten. Dan komen er blauwe mannetjes zonder zelf enig normbesef en/ of verantwoordelijkheidsgevoel die gewend zijn dat anderen voor ze denken en zo'n bevel nog uitvoeren ook, want bevel is bevel, dat is in mijn ogen één van de walgelijkste vormen van machtsmisbruik, waar agenten zelf zouden moeten zeggen van hier werken we niet aan mee, daar is de wet niet voor bedoeld. Als in zo'n situatie iemand doorslaat en naar binnen rijd of er één naar de andere wereld helpt wat de oplossing zeker niet dichterbij brengt dan begrijp ik hoe die woede ontstaat. Waar communicatie staakt, krijgt geweld een kans… Maar ja, maak dat bestuurders maar eens wijs in een ontmenselijkte samenleving die van jongsafaan verwend zijn en geen tegenspraak dulden. Zouden dat de “etterbakjes” in de supermarkt geweest zijn die bepaalde wat er in een boodschappenkarretje kwam, en overal altijd hun zin mee doordreven. Aldus Hyper.

    Hier kan ik achter staan en waar het die etterbakjes betreft zou je best eens gelijk kunnen hebben.

    Groetjes,

    Alkien.

  • Hyperactief

    Ook helemaal mee eens. Maar de boog kan soms niet altijd gespannen staan. Waardoor iemand tijdelijk" zichzelf uit het oog verliest. Eenmaal met beide benen op de grond, zal men zichzelf terugvinden, en daarbij ook nog hebben bijgeleerd. Aldus: Alkien.

    Toch kan jezelf onder controle hebben en dingen op tijd herkennen van levensbelang zijn. Niet zelden komen de meest gruwelijke misdaden voor uit situaties om 3 X niets. Om terug te komen op het vloeken, ook dat soort uitingen kan tot een over en weer domino effect leiden met in uiterste gevallen excessen.

    Hier kan ik achter staan en waar het die etterbakjes betreft zou je best eens gelijk kunnen hebben. Aldus: Alkien.

    Ik kan het niet wetenschappelijk bewijsen, het is maar een gevoel.:D Groetjes v Hyperactief:)

  • Hyperactief

    Oeps, bewijzen met een Z natuurlijk.:D Groetjes v Hyperactief:)