Psychologische effecten van chemicaliën !!!

  • Hyperactief

    Ook wil nog even toelichten dat in de loop van de tijd ook nog andere angsten zich hebben aangedient….zo vind ik autorijden heel eng!!Ben altijd bang om een ongeluk te krijgen en dat is heel lastig omdat mijn familie en vrienden allemaal minimaal een uur rijden van mij wonen!!

    Het liefste ben ik lekker thuis in mijn “veilige omgeving”(de bijlmer whahah) Aldus: Francis.

    Moet je met Emil Ratelband gaan autorijden, je houdt hooguit daarna vrees voor deze man eraan over. En “veilige omgeving” De Bijlmer, daar heeft bijna driekwart van Nederland (onterechte) angst voor.:D

    Ook heb ik al heel mijn leven lang last van migraneaanvallen wat nu ook weer minder is gelukkig..dit alles heb ik van mijn lieve moedertje geerft !! Aldus: Francis.

    Geërft:?:?:? Ik denk dat jij je veels te druk maakt om alles, wanneer ga je nu eens leven, voor je het weet is het voorbij, maak er wat van, en dan geen drama.;) Groetjes v Hyperactief

  • Hyperactief

    Hoi Hyper, denk je dat ik “zomaar” schrijf dat ik met illegale drugs bekend ben? Ellen XL.

    Nee hoezo Ellen ??? Maar wist je wat ik opschreef over de geschiedenis dan ??? Want ook al ben je ervan op de hoogte, de één weet dit en de ander weer dat, dus ik geloof best dat je ervan op de hoogte bent, maar waar precies van weet ik natuurlijk niet. Ik denk dat het voor veel mensen een schok is om te zien hoe veel troep op de markt gekomen is. En dan hebben we het nog maar niet over babys die zelf al met afkickverschijnselen op de wereld komen, verschrikkelijk… Groetjes v Hyperactief

  • Hyperactief

    Yep De Bie, daar zit wat in, op Bram Bakker na, maar die werd ook heel gauw in het gareel geroepen. Maar beide dealers illegaal of legaal kun je maar beter aan je deur voorbij laten gaan, voor je het weet ben je “indirect lid” van de steenrijke familie R. uit de states in het kader van mind control. Groetjes v Hyperactief

  • Francis

    Hay Hyperactief,

    graag gedaan ,ik heb geen moeite om er over te praten …en doe het tegen iedereen!!En rationeel kan ik me vaak wel bedenken dat het niet helemaal reeel is wat ik denk en bang voor ben…maar vaak won (en soms wint)mijn angst!!

    Ik heb inderdaad nu ook vaker gehoord dat veel mensen er op een gegeven moment last van krijgen…En ik geloof ook helemaal dat ik het zal overwinnen..

    Ik herinner nog dat ik tegen mijn arts zei dat ik net zolang blijf terugkomen tot het beter gaat en me niet zomaar laat wegsturen!!Hij zal wel blij zijn dat het inmiddels beter gaat whahaha daar ik er elke week zat!!

    liefs francis

    ps wat er ook gebeurd altijd blijven lachen

  • Hyperactief

    Yep Alkien, en voor De Bie, dit is 2 X echt aangeboden aan psychen, eenmaal van persoon tot persoon en eenmaal iemand via internet. En ondanks dat de psych op internet ECT geen marteling vond, was die toch niet bereid dit te ondergaan. Lijkt me ontzettend leuk zo'n aparaat op de kop te gaan tikken, en dan voor de deur worstjes barbequen of eieren opblazen tussen de elektroden voor psychiatrische inrichtingen, onder het motto dit gebeurd er met uw hersens. Hebben ze in Amerika gedaan.:D Groetjes v Hyperactief

  • Hyperactief

    Oké mooi toch Francis, kom op naar de “pillenfreak” en afbouwen, of vragen of ie ze zelf al een keer getest heeft.:D Hij moet toch weten wat ie anderen geeft.;) En i.d.d. een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. Groetjes v Hyperactief:D

  • Ellen XL

    Hoi Hyper, ja dat wist ik allemaal, ook van die baby's, de methadon en nog veel meer. Wist jij dat er hier in Nederland stenen pijpjes uit de grond zijn gekomen met resten cannabis van ver voor het jaar 0? Dat er hier voor de oorlog in Nederland al een levendige drugsscène was? Verder weet ik hoe het 10, 20, 30, 40 jaar terug was, zowel in NL als in de rest van de wereld. Wist jij b.v. dat de Amerikanen Vietnam gebombardeerd hebben onder invloed van LSD en Amphetamine? Zelf gehoord van de deserteurs, die naar NL gevlucht zijn.

    Ik weet ook hoe het nu is, voor mij is het een dagelijkse realiteit, daarom vond ik het even niet interessant. Net zoiets als wanneer je in een koekjesfabriek werkt en je moet het hebben over koekjes inpakken:-) (Dat kon jij natuurlijk ook niet weten :-))

    Groetjes Ellen

  • De Bie

    Eigenlijk moeten we eens een scheikundige zien te vinden, die zoiets met risperdal of seroxat kan doen, wat een leuk effect heeft voor op de televisie! Bv. AD in een reageerbuisje met wodka mixen en dat het dan paars kleurt, begint te bubbelen en dat er rook van af komt. Dat is dan leuk voor bij netwerk.

  • Alkien

    :D:D:D

  • Hyperactief

    Hoi Hyper, ja dat wist ik allemaal, ook van die baby's, de methadon en nog veel meer. Aldus: Ellen XL.

    Oké Ellen.

    Wist jij dat er hier in Nederland stenen pijpjes uit de grond zijn gekomen met resten cannabis van ver voor het jaar 0? Dat er hier voor de oorlog in Nederland al een levendige drugsscène was? Aldus: Ellen XL.

    Van die stenen pijpjes wist ik, die heb ik zelf nog verzameld, van de cannabis erin wist ik niet, maar verbaast me niets. En dat er voor de oorlog een levendige drugsscéne was, wist ik ook, niet alleen in Nederland overigens.

    Verder weet ik hoe het 10, 20, 30, 40 jaar terug was, zowel in NL als in de rest van de wereld. Wist jij b.v. dat de Amerikanen Vietnam gebombardeerd hebben onder invloed van LSD en Amphetamine? Zelf gehoord van de deserteurs, die naar NL gevlucht zijn. Aldus: Ellen XL.

    Ook dat is mij bekend, veel van de psychofarmaca komt uit de militaire hoek, daar is al die troep ontwikkeld, en dat gaat nog veel verder terug, nogmaals alleen Oorlog tegen de ziel herbergt een schat aan gegevens van 1oo tot 150 terug, en je kunt de lijntjes met de schurkenstaat zo doortrekken.

    Ik weet ook hoe het nu is, voor mij is het een dagelijkse realiteit, daarom vond ik het even niet interessant. Net zoiets als wanneer je in een koekjesfabriek werkt en je moet het hebben over koekjes inpakken:)

    (Dat kon jij natuurlijk ook niet weten :)) Aldus: Ellen XL.

    Vertel eens, werk je daarin ??? Groetjes v Hyperactief