Psychologische effecten van chemicaliën !!!

  • Hyperactief

    Ha, ha, ha, en dan dat er een Balkie als geest uit de fles komt.:D Groetjes v Hyperactief:)

  • Ellen XL

    Ja precies, ik werk er in en morgen om 7 uur er weer voor mijn nest uit!

    Je weet wel, voor de blauwe pakken parade waarvan je vindt dat ze geen normen en waarden hebben en alle bevelen zomaar uitvoeren zonder nadenken, snik! :(

    Groetjes Ellen

  • Hyperactief

    Ja precies, ik werk er in en morgen om 7 uur er weer voor mijn nest uit!

    Je weet wel, voor de blauwe pakken parade waarvan je vindt dat ze geen normen en waarden hebben en alle bevelen zomaar uitvoeren zonder nadenken, snik! :( Aldus: Ellen XL.

    Oké THNX, nou het is wie de schoen passe trekke hem aan, gelukkig zijn ze er ook nog wel met eigen verantwoording, stel je eens voor zeg. Maar wetenschappelijk kom je bij de mensen in het algemeen op ruim over de helft uit die absoluut een bevel op volgen, ook al weten ze dat het schadelijk kan zijn. Maar eerlijk gezegt zie ik jou niet bepaald als een niet denkend iemand, want dan zou je op deze pagina al niet komen. Oftewel niks snik.;) Groetjes v Hyperactief:D

  • Hyperactief

    Nog ff als aanvulling, dat hele technocratische en bureacratische gebeuren is niet alleen voorbehouden aan de organisatie waar jij dan voor werkt Ellen, je ziet dat door de hele maatschappij heen, net als je door de hele maatschapij heen rotte appels heb, geen branche uitgezonderd, daar weten ze bij het OM na een paar incidenten verder weer alles van.;) We moeten af, van prestatiecontracten, protocollen, hokjesgeest etc. etc. Mensen moeten weer lol in hun werk krijgen door meer eigen inbreng te creëeren, dat komt alles ten goede, daar ben ik van overtuigd. Al die managers werken alleen maar verlammend, is net als een minister van landbouw die alleen ervaring heeft met de aardappel die s'avonds door zijn strot gaat.:D Groetjes v Hyperactief:)

  • Alkien

    Liever niet….vind het zo al erg genoeg. :D

    Groetjes,

    Alkien.

  • Hyperactief

    :D:D:D

  • Ellen XL

    :D Okee Hyperactief, bedankt voor de mailtjes waarin je me op mijn gemak stelt, erg aardig van je! Ik lag op dat moment al op één oor :Z

    Ik ben soms overgevoelig door alles wat ik ook in mijn vrije tijd toegeworpen krijg door mijn baantje. Worden er feestjes verpest doordat ik mensen niet dronken in hun auto laat stappen. Ik weet nu dat jullie mij waarderen zoals ik ben, dat is wederzijds :) Ik hoop hier nog lang te prikken want het bevalt mij heel goed en ik hou ervan om wat van anderen te leren of om een leuke bijdrage te kunnen leveren.

    Groetjes Ellen

  • Hyperactief

    :D Okee Hyperactief, bedankt voor de mailtjes waarin je me op mijn gemak stelt, erg aardig van je! Ik lag op dat moment al op één oor :Z Aldus: Ellen XL.

    Hoi Ellen, mailtjes :?:?:? Je bedoeld zeker de automatische mailtjes van het prikbord van deze topic, want ik heb geen persoonlijke mailtjes verstuurd. En ik had al begrepen dat je naar bed was, gezien de tijd dat je eruit moest.;)

    Ik ben soms overgevoelig door alles wat ik ook in mijn vrije tijd toegeworpen krijg door mijn baantje. Worden er feestjes verpest doordat ik mensen niet dronken in hun auto laat stappen. Ik weet nu dat jullie mij waarderen zoals ik ben, dat is wederzijds :) Aldus: Ellen XL.

    Moet je niets van aantrekken, gewoon zulke feestjes uitdunnen met interessante mensen, dan is het pas echt feestelijk.:D En tuurlijk, ik zie niet in waarom ik iemand niet zou waarderen, THNX voor het wederzijdse.

    Ik hoop hier nog lang te prikken want het bevalt mij heel goed en ik hou ervan om wat van anderen te leren of om een leuke bijdrage te kunnen leveren. Aldus: Ellen XL.

    Geen enkel probleem, we hoeven het zeker niet altijd eens te zijn, daar is het discussie voor, en schroom niet om zelf ook eens een leuk psychologisch onderwerp aan te openen, of dat nu aan je werk gerelateerd is of niet maakt niet uit, kan alleen maar interessante discussiestof opleveren. Groetjes v Hyperactief:)

  • Ellen XL

    Hoi Hyperactief,

    Ja daar zeg je wat, mailtjes! Nogal duf van mij.

    Momenteel ben ik een tikkie sjagrijnig dat jongelui door politiehonden gebeten zijn :(

    Tja en die feestjes dunden inderdaad goed uit toen die mensen boos opstapten nadat ik had beloofd dat de collega's ze anders op de ijsselbrug zouden opwachten :D:D Maar eerst was de spanning om te snijden.

    Als ik weer een goed onderwerp weet dan open ik het, ik maak in m'n vrije tijd ook nog wel eens wat mee dus het zal er wel van komen op een mooie dag :D

    Groetjes Ellen

  • Hyperactief

    Hoi Hyperactief,

    Ja daar zeg je wat, mailtjes! Nogal duf van mij.

    Momenteel ben ik een tikkie sjagrijnig dat jongelui door politiehonden gebeten zijn :( Aldus: Ellen XL.

    Ach we zijn allemaal wel eens niet wakker.:D Is dat met die honden jou overkomen of elders??? ik heb er niets over gehoord dus kan er niet over oordelen.

    Tja en die feestjes dunden inderdaad goed uit toen die mensen boos opstapten nadat ik had beloofd dat de collega's ze anders op de ijsselbrug zouden opwachten :D:D Maar eerst was de spanning om te snijden. Aldus: Ellen XL.

    Is machtsmisbruik he, foei.;) Of het moest om bachus gaan, dan heb je helemaal gelijk.:) En die spanning op bepaalde feestjes kun je toch geen feestje meer noemen.

    Als ik weer een goed onderwerp weet dan open ik het, ik maak in m'n vrije tijd ook nog wel eens wat mee dus het zal er wel van komen op een mooie dag Aldus: Ellen XL.

    Oké ik ben benieuwd, en altijd iets meemaken is nooit saai, en ik kan het weten.:D Groetjes v Hyperactief:)