TV Tip NETWERK misstanden jeugdinrichting !!!

  • Hyperactief

    Hoi Hyper, ja ik denk dat het klopt wat je zegt over die sluiting net als bij Het Nieuwe Lloyd, het lijkt wel of de lui niet competent zijn om zo'n jeugdinrichting goed te organiseren. Ellen XL.

    Helemaal hier vergeten op te antwoorden, maar zoals ik al zei gaat dit voor heel veel instellingen op, teveel management en gepsychologiseer en ondeskundigheid. En nog ff watbetreft die film Crazy, die zelfmoord onder uitgezonden soldaten is overal hoog, het helpt veel jonge levens psychologisch de vernieling in, dat zeggen ze er bij die stoere wervingsfilmpjes van de landmacht niet bij.:( Groetjes v Hyperactief

    P.S.: Heb je dat nieuwe plaatje Crazy al gehoord en de clip gezien, is een goed nummer met een psychologische inktvlekkenclip.:D

  • Ellen XL

    Hoi hoi!

    Volgens mij hadden ze het nummer van Crazy als achtergrondmuziek bij de documentaire.

    het helpt veel jonge levens psychologisch de vernieling in, dat zeggen ze er bij die stoere wervingsfilmpjes van de landmacht niet bij, aldus Hyperactief

    Precies! Wat dat betreft komen de mensen volkomen onvoorbereidt in de meest afschuwelijkste situatie's terecht, die thuis vanuit de luie stoel al moeilijk te pruimen zijn. Laat staan als je er real life me geconfronteerd wordt.

    Groetjes Ellen

  • Hyperactief

    Hoi hoi!

    Volgens mij hadden ze het nummer van Crazy als achtergrondmuziek bij de documentaire. Aldus: Ellen XL.

    Hoi Ellen, ik blijf het een steengoed nummer vinden, ook die psychologische inktvlekkentest als clip blijft zeer goed gedaan.:D

    Precies! Wat dat betreft komen de mensen volkomen onvoorbereidt in de meest afschuwelijkste situatie's terecht, die thuis vanuit de luie stoel al moeilijk te pruimen zijn. Laat staan als je er real life me geconfronteerd wordt. Aldus: Ellen XL.

    Precies, ik zag vandaag op het journaal dat bij de open dag van de Landmacht kinderen in militair tenue liepen, en dacht van het lijkt zo mooi, maar als jullie eens wisten hoe psychologisch vernietigent dit kan zijn dan liep je daar als kind niet te kwijlen. Groetjes v Hyperactief

    P.S.: Ik ging met mijn kinderen vaak naar de vliegbasis Soesterberg kijken, ook in het nuseum, maar vertelde ze wel de andere kant van het verhaal.;)