Iedere fysieke ziekte heeft een psychische oorzaak

  • Hyperactief

    Je hoeft het trouwens niet persé in 7 dagen te doen. Aldus: Ellen XL.

    Hoeveel jaren/ decennia's ben jij er al mee bezig.:D:D:D Groetjes v Hyperactief;)

  • Alkien

    En hier kan ik helemaal achter staan, prima verwoord ;)

    Groetjes,

    Alkien.

  • Ellen XL

    Dat lijkt mij ook Hyper, het is net als met dat rascistische vriendje uit de andere topic, dat mensen dan denken dat iedereen die in contact staat met zoiets er het zelfde over denkt :D Nou ja! Als ze dan zo dom zijn! Ik niet hoor! :) Groetjes Ellen

  • Ellen XL

    Ja precies! Is KS aan het afrekenen omdat iets haar niet aanstaat. Zet ze zichzelf voor schut! Dat zie je vaker… Dan hoef je eigenlijk zelf niets meer te doen als achterover leunen, de domheid wordt vanzelf wel duidelijk. Trouwens als ze dit allemaal zou lezen, wat zou ze briesen zeg! :D Groetjes Ellen

  • Ellen XL

    Nee of die domweg wraak willen… Groetjes Ellen :)

  • Ellen XL

    Ik ben nu precies 14 jaar bezig met deze materie.

    Daarvoor was ik al met psychologie en para-psychologie bezig.

    Zo heb ik b.v. 20 jaar yoga les gegeven :)

    Groetjes Ellen

  • Alkien

    Misschien doet ze dat wel……:D

  • Hyperactief

    Dat had ik al begrepen dat jij een bredere blik heb Ellen, jij doet jezelf niets te kort, en hoeft je geest niet met Pokon bij te voeden.;) Groetjes v Hyperactief:)

  • Hyperactief

    Ha, ha, ha, dan moeten ze wel zelf inzien dat ze onzin verkopen, en dat laatste betwijfel ik, anders zou ze het niet opschrijven, nog dommer vindt ik de krant die zulke niet kloppende s.h.i.t accepteerd… Enne lekker laten lezen.:D Groetjes v Hyperactief

  • Hyperactief

    Dat kan ook de reden zijn, 2 Kwakoefestivallen terug stond de tentoonstelling van CCHR in de Bijlmer, en kwam de krant waar zij voor werkt kijken of ze mensen konden vinden die de beweging achter de CCHR in discrediet konden brengen, hoe ze ook zochten, ze kregen alleen maar positieve reacties, waarop er voor het eerst een gematigd stuk in die krant stond. Hieronder de foto's, de krant kwam op de dag dat de toko vol publiek was de onderste dus.:D Groetjes v Hyperactief:)