Hond eet man

  • Annelies E

    Op Nu.nl

    Hond eet zijn dode baasje op

    Zo iets vreselijks in een buurt

    Hebben we dan weinig ook voor elkaar

    Hier in mijn buurt in ons dorp

    Valt het toch wel op

    als je een buurman 3 maanden niet ziet of hoort

  • Alkien

    Hier even het hele bericht.

    Is inderdaad vreselijk. De sociale controle is helemaalweg.

    En iedereen laat iedereen maar gewoon an zijn of haar lot over.

    Groet,

    Alkien.

    Hond eet Haags baasje op

    Uitgegeven: 11 mei 2006 10:34

    Laatst gewijzigd: 11 mei 2006 10:42

    AMSTERDAM - Een 50-jarige man uit Den Haag die al drie maanden dood in zijn woning lag, is voor een deel opgegeten door zijn hond. Dat meldt het Algemeen Dagblad donderdag. De politie trof het lichaam maandagmiddag aan. Ook de hond werd dood gevonden.

    De stank van de ontbindende lichamen werd niet eerder opgemerkt, omdat alle deuren in de goed geïsoleerde woning gesloten waren. Verschillende medebewoners van het complex hadden de huismeester wel meerdere keren gewezen op het feit dat ze de man al een tijd niet hadden gezien, maar de huismeester vond het niet nodig om in actie te komen. Om die reden werd de politie benaderd.

    BRONnu.nl

  • Kevin

    Maar de medebewoners waren wél alert. De huismeester lag dwars.

  • Alkien

    Klopt je hebt helemaal gelijk. Zegt toch eigenlijk wel genoeg over de mentaliteit van sommige mensen.

    Als er toch al een tijdje geklaagd wordt over stank en iemand niet zien dan doe je daar toch iets mee als huismeester lijkt mij.

    Groet,

    Alkien.

  • Hyperactief

    Op Nu.nl

    Hond eet zijn dode baasje op

    Zo iets vreselijks in een buurt

    Hebben we dan weinig ook voor elkaar

    Hier in mijn buurt in ons dorp

    Valt het toch wel op

    als je een buurman 3 maanden niet ziet of hoort Aldus: Annelies E.

    Hoi Annelies, dit is van alle tijden. In steden meer dan in dorpen, maar ook in dorpen wonen zonderlingen of uitgestotenen, en daar kan het dus net zo goed gebeuren. Wie aan zijn trekken wil komen zal het zelf moeten doen, alleen het vervelende daarbij is dat een lijk niet zelf de begrafenisondernemer kan bellen… zei een bekende psycholoog eens.;) Groetjes v Hyperactief

  • Alkien

    Mag je eigenlijk niet om lachen, maar ik doe het lekker toch….:D:D:D

    Groetjes,

    Alkien. ;)

  • Hyperactief

    Deze huismeester vervolgen voor dood door schuld, als mocht blijken dat tijdstip overlijden na dat hij het wist en geen actie ondernomen had kwam Alkien. Groetjes v Hyperactief

  • Alkien

    Ja daar zit wat in. Maar dan zal er wel iemand moeten zijn die dit gaat beginnen.

    Als de man geen familie had, wie moet het dan doen ????

    Groetjes,

    Alkien.

  • azalaia

    Ik vind dit nog het ergste voor die hond, man was toch al dood, waarschijnlijk een natuurlijike dood gestorven, maar die hond moest zichzelf in leven houden.

    En ja, die huismeester moet voor het gerecht, hij had al meteen alarm kunnen slaan na een paar dagen, want wat betekent het dan ''HUISmeester" te zijn, dan hou je de bewoners in hun huizen in de gaten en zeker als je ze niet meer ziet.

    Groeten van azalaia.

  • Alkien

    Ja azalaia gelijk heb je. De hond heeft zich alleen in leven willen houden.

    Uieindelijk is die toch ook bezweken.

    Ik blijf dit soort dingen triest vinden, want je vraagt je wel steeds meer af hoe mensen gaan reageren als er een keer geen geluid uit jouw huis meer komt.

    Nu heb ik kids, dus dat zal wel meevallen. Maar hoeveel mensen leven er niet alleen, waar eigenlijk nooit iemand naar omkijkt ???

    Groet,

    Alkien.