Hond eet man

  • Hyperactief

    Dat laatste bedoelde ik Alkien, hij zal zichzelf toch behoorlijk voor zijn kop slaan dat ie geen actie ondernomen heb. Ik weet nog goed dat ik in mijn vorige huis s'avonds thuis kwam en hoorde tikken en huilen, ik ben gelijk gaan kijken en vond de buurvrouw die daar de hele dag gelegen had met een uit de kom geschoten heup, op zoiets onderneem je gelijk actie… Groetjes v Hyperactief

  • Hyperactief

    Het mooie van een hond is dat die mensen niet beoordeeld op Junkie zijn azalaia, een junk hoeft per definitie niet slecht te zijn voor een hond. Met deze man bedoelde ik lijkvergiftiging wat na een paar dagen optreedt, de hond heeft van hem gegeten om zichzelf in leven te houden met het trieste resultaat. Groetjes v Hyperactief

  • Alkien

    Ja precies. Zo hoort dat ook. Maar je ziet het, niet iedereen is zo alert. :(

    Groetjes,

    Alkien.

  • Annelies E

    En dat is toch schandelijk

    in onze over geregelde maatschappij

    Dit is toch abnormaal

  • DRE

    Zal wel een Fries zijn, liggen altijd dwars. Die hebben vierkante bedden, kunnen ze s'nachts ook dwars liggen.

  • Annelies E

    En zo hoort het ook

    dat je elkaar wat in de gaten houdt

    Het is normaal als je ingrijpt in dit soort kwesties

  • azalaia

    Precies, dat is het mooie van een hond. helaas zie ik zat junks die niet goed zijn voor hun hond, en dan heb ik het over alcoholjunks, die alleen maar bezig zijn met de hele dag geld bij elkaar te bedelen hoe ze weer aan de goedkoopste bier kunnen komen en of hun hond te vreten heeft, dat interesseer ze niet. Niet alle alcohol junks zijn zo, maar ik zie eer genoeg die niet goed voor hun hond kunnen zorgen. Daarnaast hebben ze alleen vrienden van hetzelfde laken en pak, dus dat schiet ook geen donder op.

    Ik heb dan oprecht medelijden met deze honden, en eigenlijk helemaal niet met deze mensen. Een mens kan kiezen, een hond niet….

    Groeten van azalaia.

    Hyperactief schreef:

    >

    > Het mooie van een hond is dat die mensen niet beoordeeld op

    > Junkie zijn azalaia, een junk hoeft per definitie niet slecht

    > te zijn voor een hond. Met deze man bedoelde ik

    > lijkvergiftiging wat na een paar dagen optreedt, de hond

    > heeft van hem gegeten om zichzelf in leven te houden met het

    > trieste resultaat. Groetjes v Hyperactief

  • Alkien

    Hoe wou je dit tegengaan ???? Lijkt me een lastig parket.

    Groet,

    Alkien.

  • Hyperactief

    Precies, dat is het mooie van een hond. helaas zie ik zat junks die niet goed zijn voor hun hond, en dan heb ik het over alcoholjunks, die alleen maar bezig zijn met de hele dag geld bij elkaar te bedelen hoe ze weer aan de goedkoopste bier kunnen komen en of hun hond te vreten heeft, dat interesseer ze niet. Niet alle alcohol junks zijn zo, maar ik zie eer genoeg die niet goed voor hun hond kunnen zorgen. Daarnaast hebben ze alleen vrienden van hetzelfde laken en pak, dus dat schiet ook geen donder op.

    Ik heb dan oprecht medelijden met deze honden, en eigenlijk helemaal niet met deze mensen. Een mens kan kiezen, een hond niet…. Aldus: azalaia.

    Je lijkt wel een psycholoog, je denkt voor een hond:D, wie weet is die hond wel heel erg tevreden met zijn baas. En wat het laatste betreft, zou jij willen dat de honden hun baas uitzoeken dan, mmmmmm:D Groetjes v Hyperactief

  • Hyperactief

    Precies, dat zeg ik Gamma Annelies.;) Groetjes v Hyperactief:)