Hond eet man

• Kevin

En de man was blijkbaar niet te vreten, hij was niet op. :(

• Alkien

Jakkes, heb je niks leukers…..:(

• Kevin

Overigens was er in 't appartement niks te ruiken. Goed geisoleerd huis.

• Hyperactief

Ik denk dat de politie in deze gevallen zelf e.e.a. in werking kan zetten, afhankelijk van hoe ze dat oppakken en of het er dik bovenop ligt, want als huismeester heb je die dingen serieus te nemen of instanties te bellen die daar voor zijn. Groetjes v Hyperactief

• Alkien

Ja precies, maar in de huidige maatschappij heb ik daar een beetje mijn twijfels over.

Groetjes,

Alkien.

• Alkien

Tja, ook daar heb ik mijn vraagtekens bij. Overal zitten toch kieren etc. Als bij mij de buren koken weet ik precies wat ze eten en dan heb ik al mijn deuren dicht.,

Groet,

Alkien.

• Hyperactief

De hond zal vermoedelijk omgekomen zijn door lijkvergiftiging, best sneu… Groetjes v Hyperactief

• Hyperactief

Die zin van die psycholoog in het algemeen is humor mag je best om lachen, van dit overlijden en zo gevonden worden is triest.:( Groetjes v Hyperactief

P.S.: De psychologische gevolgen krijgt deze huismeester hier nog wel van.

• Alkien

Ik mag toch inderdaad aannemen dat dit niet zonder gevolgen blijft voor de huismeester.

Dan daarbij die man moet ook nog met zichzelf kunnen leven.

Groetjes,

Alkien.

• azalaia

Dat denk ik ook, en wie weet was die man een junk met gif in zijn lijf, niet gezond voor een hond. Regelmatig kom ik junks tegen waar ik woon met een hond en dan heb ik geen medelijden met die junks…….. maar wel met die honden die van die junkies afhankelijk zijn.

Groeten van azalaia.

Hyperactief schreef:

>

> De hond zal vermoedelijk omgekomen zijn door

> lijkvergiftiging, best sneu… Groetjes v Hyperactief