De opvoedmethoden van vroeger kunnen best wel wat trauma's hebben opgeleverd vandaar mijn opmerking voor de Bie. Aldus Sunny
Ik heb vroeger meegemaakt, je was inderdaad lastig, kreeg een pak slaag en op het rapport van school stond dat je steeds zat te draaien en naar buiten keek.
Ik ben ook wel eens in de kelder opgesloten samen met mijn broer.
Die kelder kon daarna geheel gerenoveerd worden… :D
We gingen heerlijk te keer, geen enkel trauma heeft ons daarover in ons verdere leven nog achtervolgd. Het is trouwens vaak zo dat kinderen en volwassenen met ADHD een hoog IQ hebben, dus ze kunnen goed en snel rottigheid bedenken.
Ik ben blij dat die troep er toen nog niet was zeg!
Ik vond mezelf helemaal niet ongelukkig.
En dat mijn ouders er last van hadden, jammer dan, ik had ook last van hun.
Even een vraag: wat zal die Ritalin met het IQ doen denk je, de hersenen worden toch zeker wel aangetast he? (om een beetje brave kinders te krijgen)
Oh ja en ik heb altijd begrepen dan speedachtige drugs de tanden aantasten, dus daar staan ze straks met die ene rotte tand in hun bek te kwijnen!
Tegenwoordig mag de jeugd niets meer, dat klopt.
Ik heb gisteren nog een paar buren aan de kant geschopt omdat ze toen ik doodmoe van mijn werk thuis kwam wilden dat ik mijn politietaken voort ging zetten vanwege een paar jongens die 3 x door de straat rijden op hun brommer en dat ding op de hoek van de straat een kwartiertje laten draaien. Van welke eikels had ik nou meer last?
Een hele fijne dag nog en de groeten van Ellen