Hoi, Nawarsmiley,
Ik had zeker voorkeur voor een vrouw die begrijpen je tog heel goed.
Wat bij my veranderd is is dat als we bijv op straat lopen en hij keek naar iemand meestal ging ik meteen tekeer maar nu blijf ik rustig en kunnen we er rustig over praten.
Geloof mij mij vriend word echt afentoe gek van my!!hij is 25 en ik 20 best jong nog en nu al dit probleem maar ik ben de ware voor hem
Dus hij heb er alles voor over om mij te steunen want zonder therapie word alleen maar erger en veranderd dr niks je kan niet jezelf veranderen.
(je moet als je het doet trouwens wel even kyken hoe je verzekerd ben maar daar helpen ze je mee )
En je vriend moet je ook echt waar 100%steunen, en dan snaptie wat meer hoe verdriet/pyn het jou doet.
En ik weet verder niet hoe het in jullie situatie is maar bijv. ik zie er goed uit hoef me nergens druk om te maken en daar wil ik mee zeggen waarom zou ik jaloers zijn???
Maar er zit meer achter. ik dacht eerst dat ik de enige ben met dit probleem maar hoe meer je zoekt op internet hoe meer je ziet dat mensen er last van hebben.
En nu probeer ik nog steeds de films met naakte wijfen en half naakte ofs te ontlopen maar daar heb je alleen jezelf mee hoe moeilijk het ook is want helaas het zit in elke film!
Nu komt the Fast to Furious in bios nou mij vriend wil daar wel heen maar ik weet al wat er in komt haha dus was al boos voordat we naar de film gaan …
(we moeten nog gaan dus oorlog komt nog haha)
Groetjes, Sabrina.xx