Ziekelijke jaloezie!

• *Sabrina

Hoi, Nawarsmiley,

Ik had zeker voorkeur voor een vrouw die begrijpen je tog heel goed.

Wat bij my veranderd is is dat als we bijv op straat lopen en hij keek naar iemand meestal ging ik meteen tekeer maar nu blijf ik rustig en kunnen we er rustig over praten.

Geloof mij mij vriend word echt afentoe gek van my!!hij is 25 en ik 20 best jong nog en nu al dit probleem maar ik ben de ware voor hem

Dus hij heb er alles voor over om mij te steunen want zonder therapie word alleen maar erger en veranderd dr niks je kan niet jezelf veranderen.

(je moet als je het doet trouwens wel even kyken hoe je verzekerd ben maar daar helpen ze je mee )

En je vriend moet je ook echt waar 100%steunen, en dan snaptie wat meer hoe verdriet/pyn het jou doet.

En ik weet verder niet hoe het in jullie situatie is maar bijv. ik zie er goed uit hoef me nergens druk om te maken en daar wil ik mee zeggen waarom zou ik jaloers zijn???

Maar er zit meer achter. ik dacht eerst dat ik de enige ben met dit probleem maar hoe meer je zoekt op internet hoe meer je ziet dat mensen er last van hebben.

En nu probeer ik nog steeds de films met naakte wijfen en half naakte ofs te ontlopen maar daar heb je alleen jezelf mee hoe moeilijk het ook is want helaas het zit in elke film!

Nu komt the Fast to Furious in bios nou mij vriend wil daar wel heen maar ik weet al wat er in komt haha dus was al boos voordat we naar de film gaan …

(we moeten nog gaan dus oorlog komt nog haha)

Groetjes, Sabrina.xx

• Mike

Ik wil me er natuurlijk niet mee bemoeien,

maar is het niet verstandiger om films waarin bloot voorkomt, gewoon te vermijden?

Lijkt me veel gezonder voor de relatie.

• nawarsmiley

Dag Sabrina,

Ik baal er ook van dat elke keer ik een film (vooral actie en horror film) zie zit er vrouwen met blote borsten in tenminste! Is het tegenwoordig al normaal in de film om de borsten/billen te laten zien? Maar waarom niet ook de penis?;) De filmregisseur en de maatschappij creeert de jaloezie in ons vrouwen :( en natuurlijk werken meestal mannen als filmregisseur.. en ze laten die actrices zien als lustobject/ seksueel object door op hun seks-appeal en blote lichaam te focussen. Ik vraag me gewoon af of het zo belangrijk is dat bijna iedere film half bloten vrouwen moet voorkomen. Je kunt het al zien in de filmtrailer wat je kunt verwachten. OF Anders zou het dan geen enorme winst zijn voor de maatschappij zonder blote vrouwen in de film? Mannen in de bios hebben er zeker voordeel van.. maar wat moet nou voor ons vrouwen die niet lesbisch zijn? geniet ervan? pffffff Ik klink nou een beetje chagrijnig maar ben je toch het er mee eens?

Ik zal even kijken of ik verzekerd ben voor de therapie. Dank je wel.

Ik durf nog niet naar het strand met hem te gaan. Hij vroeg waar ik leuk vond te gaan zitten. Ik vroeg hem of wij het best konden naar een rustigere plek op het strand. Ik houd van rustige sfeer en daardoor worden wij niet afgeleid door andere mensen. Maar hij zei dat hij wou liever naar een plek met veel meer mensen omdat hij het gezelliger zou vinden. Ik was boos omdat ik dacht dat hij zijn wens naar een drukkere plek te gaan want dan krijgt hij voordeel van meer vrouwen om te zien/loeren in bikini in g-string, topless . Ik weet het niet of wat ik vermoed van hem waar was. Ik heb natuurlijk er geen bewijs van. Maar waarom elke keer we gaan naar een mooi strand in mijn eigen land, daar kan je amper zien mensen in bikini lopen, ze dragen netjes bijv. toptank en korte broek op het strand (maar natuurlijk dragen ze wel met bikini in het zwembad), wou ik een minder druk plek gaan zitten en daar vond hij geen probleem mee en overtuigde mij niet naar een drukkere plek te gaan. Dus geloof ik hem niet dat het gaat om gezellig maar niet om bikini en vrouwen figuur! Wat moet het anders zijn?? Daarom ontloop ik nou samen met hem naar het strand (in de zomer) te gaan. Misschien wel als ik gehoord heb dat er op strand bloten mannen lopen.. dan kijk ik er naar uit om naar het strand te gaan

(we moeten nog gaan dus oorlog komt nog haha) LOL dit vind ik heel grappig van je maar ja de Fast & Furious 5 durf ik ook niet te gaan zien met mijn man.. ook niet Scream 4. Ik hoor het dan graag nogmaals nadat jij de film met je vriend gezien hebt. Ik ben gewoon benieuwd. LOL.

Voor mij zou het kunnen dat ik hem en de film zal verlaten als ik in de bios jaloers wordt (het is niet goed en dat moet je niet doen) maar ik kan het gewoon niet aan omdat ik zijn aandacht verlies voor die schaamteloze vrouwen in de film. En ik vind de filmregisseur lul. Misschien moeten wij hem maar gewoon overtuigen om alleen maar de film die je veilig vind of jeugdfilms(lol) te gaan zien of Winnie de Pooh? haha. nou grapje hoor want dat wij maar kunnen dromen het gaat echt nooit gebeuren. Maar mijn man probeert zijn best nu dat wij niet meer ruzie krijgen tijdens de films door naar mijn mening te vragen voordat we gaan kijken. Het is moeilijk voor mij en ook voor hem maar zodra ik van mijn jaloezie nog niet af kan komen… zorg hij ervoor dat hij rekening met mij mee zal houden. Omdat hij zoveel van me houdt en ik probeer ook mij best hem ook hetzelfde zou doen. Anders krijgen wij nog steeds ruzie en elke doet het erg pijn:(

Mensen vind het leuk om mij te zien vooral mannen haha.. Als ik los loop voel ik me prima met volle zelfwaardigheid en omdat mannen met mij durven te komen praten of glimlachen en dat verhoogt mij ego., maar ik negeer hem gewoon want uit respect voor mijn man. Maar wanneer ik bij mij man ben.. durven jongeren mij niet te benaderen natuurlijk… en bovendien als ik geen aandacht van mij man krijg door zijn aandacht te verliezen voor andere vrouwen.. de poppen zijn meteen aan het dansen! >:-|

Ik vind het heel fijn met je te bespreken, echt :) Ik voel me opgelucht. En ik hoop dat jij het ook prima vind om discussie met mij te hebben.

Greoetjes,

Nawar

• Mike

Sorry dat ik het zeg, maar ik vind u nogal dom overkomen.

Als je weet dat iets VEEL ERGERNIS bij u oproept (zo'n film met bloot) dan gaat u er toch zeker NIET HEEN!!!???

U bent behoorlijk hypocriet!

U wordt jaloers als uw vriend naar andere vrouwen kijkt, maar u geniet zelf van de aandacht van andere mannen als uw vriend er niet bij is?????

Wie houdt u nou eigenlijk voor de gek????

Waarom WILT u eigenlijk een relatie???

• nawarsmiley

Beste Mike,

Volgens mij vinden veel vrouwen er geen probleem mee. Maar voor mij doet het zeer in zijn bijzin. Misschien moet ik wat anders in mijn hoofd stampen… oh wat heerlijk mijn man kijkt naar blote vrouwen in de film terwijl ik naast hem zit! Ik kan hem niet beschermen ook wel dat ik geprobeerd heb mijn handen voor zijn ogen te doen maar hij werd boos. maar ja dat kan je voorstellen.

Mannen vinden vrouwen borsten (maakt hem niet uit zonder of met silicone) mooi ook billen en hij kijkt ze graag lekker, dat geef ik toe. En Ik geef ook toe dat ik piemel mooi en lekker vind om te zien zodra er geen aandoening zit!:P Daarom elke keer hij die blote borsten in de film ziet, ga ik meteen na de film op googel opzoek naar de afbeeldingen van grote piemel. Hij wordt boos en klikt de pagina weg maar het is wel gelijkwaardig;) en ik hoef er niets meer van te zeggen over mijn gevoelens.

Ik heb gemerkt dat hij kijkt mij nu aan automatisch als er iets opkomt in de tv. Het gaat niet om dat ik hem graag onder controle zou houden want hij heeft zijn eigen macht te kiezen voor wat hij maar wil en wat hij meer belangrijk vind, fijn voor hem om iets nude te zien of mijn gevoelen niet te kwetsen. Ik heb ook gezegd dat hij mag mij verlaten of kan hij ermee leven met dit probleem van mij voor de rest of zijn leven. (als mijn jaloezie neem niet af).

Ik vind het niet verstandiger maar wat moet ik at anders doen? accepteren? Ik heb voor mij best geprobeerd maar zo'n gevoelens komen vanzelf :(

Groetjes,

Nawar

• nawarsmiley

Beste Mike,

Ik vind je echt niet leuk als je mij meteen veroordeelt als dom nadat je mijn verhaal gelezen hebt.

en Hoe durf je mij te beledigen!! als hyprocriet! dat ik van plan was om aandacht van andere mannen te trekken wanneer ik alleen buiten ga lopen.

maar Fijn om te weten dat jij veroordeelt mensen graag alleen maar van wat je gehoord hebt of van wat je ziet. Het kan me helemaal niet schelen wat je over mij denkt eigenlijk. Misschien geloof jij dat je perfect bent en iedereen die niet dezelfde doet/denkt als jij doet/denkt dom is. Ik ben hier om advies te zoeken niet veroordelen te krijgen. Wie bent jij! Jij bent onzichtbaar voor mij en ik ben niet beinvloed door jou of je bek.

Misschien leer je van dit vrouwen better te begrijpen :

Het is niet de bedoeling van vrouwen om alleen ergens heen te gaan opdat aandacht van andere mannan te raken (Heb ik in mijn laast bericht aangegeven dat ik dat wou?)

Stel voor dat zij op staart loopt naar de winkel of een stuke wandeling maakt (Ze kijken mannen niet aan) en per ongeluk komt een man haar gedag zeggen en een stuk door praten of complimenten geven. (Ik heb ook gezegd dat ik met hem verder niks praat uit respect voor mijn man). Maar for god sake geloof je nou echt dat vrouwen die flirt van mannen op straat kunnen voorkomen? Moeten ze dan lopen met de poepen in haar neus zodat ze vast die aandacht zullen niet krijgen?

Het verhoogt ons iedereen ego als wij een compliment krijgen (zonder voorbedachten rade). Het liefst willen wij toch graag van the one we love!

Groetjes,

Nawar

• Mike

Ik vind je dom ja.

Mag ik dat niet vinden?

Of kun je slecht tegen kritiek misschien?

Ik vind het dom van jullie dat je samen naar bloot kijkt, terwijl je daar niet tegen kan.

“Wie bent jij! Jij bent onzichtbaar voor mij en ik ben niet beinvloed door jou of je bek. ”

Nou nou, dat is grove taal. Ik moet er wel om glimlachen (:P)

Nee hoor, ik ben niet perfect. Ik ben door veel schade en schande iets wijzer geworden.

• nawarsmiley

Mike Schreef:

——————————————————-

>

> Ik vind het dom van jullie dat je samen naar bloot

> kijkt, terwijl je daar niet tegen kan. Dat klopt we kunnen daar misschien niet tegen net als jij het niet tegen kunt als je vriendin verlekkerd naar een lul kijkt die blijkbaar heel groter is dan die van je is.>:D< heehee

>

>

> Nee hoor, ik ben niet perfect. Ik ben door veel

> schade en schande iets wijzer geworden. Wijzer?(tu) Nou en? Jij bent juist nog steeds lelijk and God can not help you with this haha. flikker maar op!B)

• Mike

Zoals ik al zei:

Je bent echt dom.

En God heeft mij allang geholpen.

Ik hoop dat Hij jou ook zal helpen.

Aan jou besteed ik geen woorden meer.

• *Sabrina

Hoii,, Nawar & mike

Even voor duidelijkheid mike wat doe jij in godsnaam op deze site? met je bent dom en god heb mij geholpen hou s op hey.

Dat wou k ff kwijt.

Ga echt niet op jou reageren.

Maja Nawar.. we gaan tog naar die film kan tog niet alles laten lopen? anders kan je geen 1 film meer zien.

Ik word mezelf beetje zat als om films gaat k bedoel waarom kan k niet een x leuk een filmpje kyken met um? alleen door zo stomme kut die erin speelt

Zij hoef my leven niet te bepalen snappie maar tog k zal het niet leuk vinden maar als je thuis blijft zitten en dan niet kykt zet je nooit een stap

En het is juist belangrijk om dit soort dingen te doen. zo overwin je jezelf je zal zien dat het dan steeds minder erg word in iedergeval steeds minder boos .

Als k jou was ga gwn lekker met je man doe ik ook. en denk goed die wijfen in de film bepalen nu jou leven he of jij wel of niet die film kijkt. en hun mogen jou leven niet bepalen.

Gr sabrina