Ik ben een best energiek meisje, ben 23 jaar, heb een koophuis, een baan (werk voor mn vader) opzich zou ik gewoon gelukkig moeten zijn, maar ik voel me zo enorm vast zitten (aan mn huis en mn werk) en weet niet waar ik moet beginnen om me niet meer zo ‘vast’ te voelen. Mn baan is aan komen waaien (via mn vader) mn huis is aan komen waaien (huis van mn ouders overgekocht) dus woon hier al heel mn leven. Het probleem is dat ik het zooo moeilijk vind om echt eigen keuzes te maken. Ik heb zoveel plannen, maar durf en kan ze voor mn gevoel niet uitvoeren…bv: Ik wil reizen, weer gaan leren ofzo….gewoon iets doen wat ik echt wil. Dit heb ik al drie jaar. Heb het gevoel dat ik vast zit in een soort web.
Opzich is mn leven best leuk…Heb veel vrienden, ga lekker stappen en leuke dingen doen in het weekend, maar toch voel ik me niet gelukkig…Ik kan geen eigen keuzes maken (mn ouders regelen mn financienen nog steeeds) en heb geen totale zelfacceptatie. Verdorie!!! Ik kan ook heel vaak mezelf niet zijn bij mensen…Weet iemand hoe ik hier aan kan werken? Mijn doel is echt: zelfstandig te worden, weten wat ik nou echt wil, eigen keuzes kunnen maken en vooral totale zelfaccepetatie!! oooooooooooooooooooooowwwwwwwwwwww word niet goed van mezelf…..Ik wil gewoon mezelf kunnen zijn….Niet denken wat anderen wel niet allemaal van me zullen denken…………
Heeft iemand tips??????? Ik hooop het echt!!
Alvast heel erg bedankt..