moeilijk met mezelf

• azalaia

Inderdaad, je stort je in het diepe, maar dat is juist het goede ervan, niet het foute.

Door iets te gaan doen wat je nooit eerder hebt gedaan, zal er een wereld voor je opengaan en zul jij jezelf ook veel beter leren kennen, want ik weet zeker dat jij veel en veel meer in je hebt dan wat er tot nu toe uit kon komen.

Juist het ‘'diepe’' zal tot zelfontplooing leiden, en een zekerder mens van je maken.

Heb het lef om te durven, durven is gewoon d o e n……

Wees ook niet bang voor falen, want dat hoort er bij, iedereen faalt in bepaalde dingen en dat geeft helemaal niks.

Ga voor wat je echt wil met je leven en blijf niet hangen in iets dat jouw levensloop in de weg staat.

Veel geluk, wijsheid en sterkte en blijf hier komen, we steunen je wel.

Groeten van azalaia.

• Ellen XL

Tjonge Michel, ik vind dat verhaal van jou een enorme opsteker!

Het verlicht mijn dag, die zat niet zo mee, het idee dat ik alles zo achter me zou kunnen laten :D Wat een opluchting!!!

Groetjes van Ellen :)

• Marietje

Heeeeeeel erg bedankt!! Zulke woorden doen me goed en maken me al wat zekerder :) idd. Het komt ook heus wel goed. Ik ga sparen heb ik besloten (voor mn huis) en dan wil ik van de zomer drie maanden naar Spanje gaan (helemaal alleen) de taal leren en op avontuur gaan!! Nu ga ik sparen om dan toch mn huis te kunnen houden..en als ik terug ben, zie ik wel verder…….!! Dat is stap een!!!

• azalaia

Prachtig, je tikt het eerste dominosteentje aan, m.a.w.: je zet jezelf in beweging en vanuit die beweging komt voortgang, vooruitgang.

Heel moedig van je. je bent op de goede weg en je gaat het redden allemaal en over 10 jaar dan kijk je terug op deze periode in je leven en dan lach je meewarig, dan kun je je nog nauwlijks voorstellen hoe je je voelde 10 jaar geleden en ben je zo trots en blij dat je toén…… die stap had genomen.

Zeker weten!

Groeten van azalaia.

• Michel

Hai,

dank je.

Gelukt? Hoe meer ik denk te staan, hoe meer ik moet

oppassen dat ik weer niet op m'n giegel ga.

Ben niet voor niets over-spannen thuis.

Dacht het wel eventjes te regelen allemaal.

Nou, mooi niet he ;-)

Maar dan word ik weer een kleine leerling om de dingen

te leren die nodig zijn. Om zodoende weer een stukje

“gelukt” verder te gaan :-)

En dat lukt inmiddels al weer aardig.

Fijne zondag.

• Michel

Dag Ellen,

Fijn dat het je raakte.

En op de een of andere manier bemoedigde.

Ook jij kunt stappen zetten om je schijnzekerheden

los te laten. Zoals Azalaia zegt: durven is doen!