Wil nu wel eens weten warrom??

• azalaia

jansie schreef:

Ik zoek geen

> vriend nogmaals IK ZOEK GEEN VRIEND maar… ik wil gewoon

> weten waarom mannen mij als een of ander neukobjectje zien en

> dat terwijl andere meiden dat misschien een paar keer hebben, aldus jansie

KAN JE NU EEN KEER VOOR ALTIJD STOPPEN MET DEZE SHIT …..

Groeten van azalaia..

• jansie

wat is het probleem? Hoezo mag ik niet weten wat er mis met me is dat mannen me als neukobject zien en dat andere meiden dat nooit of wel es overkomt? Ik snap je probleem niet alsof ik die vraag niet mag stellen? En net zoals jij zei ja ze zien je gewoon als scharrel niks meer ja dat weet ik daarom kom ik ook met de vraag waarom en dat is niet omdat ze me irritant vinden want dat heb ik nog nooit gehoord ik ga ook heus niet dit soort gesprekken houden maar ja misschien is het ook wel iets in me gedrag dus volgens jou als er weer een jongen op me afloopt en hij wil met me praten dan kan ik dus gewoon beter me mond dicht houden of weglopen?

• Fred

Hoi Ellen,

Even off topic, maar ik ontdekte zojuist een grotematen site incl. forum.

Vond dat ik het je ff moest laten weten. (:

Goed idee trouwens van die hond. Ik ben ook weer jaren vrijgezel en misschien werkt het ook vice versa. Lijkt me wel leuk al die vrouwelijke belangstelling voor mijn hond. :)

Groetjes Fred

• Ron

'Ik wil nu echt eens het antwoord horen ik wordt er gewoon down van'.

Pas als een mens down genoeg is staat hij open voor echte antwoorden, tenminste, dat is mijn ervaring.

Het antwoord ligt waarschijnlijk veel dichter bij jezelf dan je eigenlijk lief is.

Hoe open sta je voor echt kijken naar jezelf?

Hoe vind je het om kritiek te krijgen?

Hoe open sta je voor zelfkritiek (en dat is wat anders dan zelfverwerping!!!).

Een les die ik in de afgelopen jaren heb geleerd is dat ik er keer op keer achter kom dat ik eigenlijk ergens helemaal niet wil weten wat er aan mij niet deugd.

Wel wil ik graag weten hoe ik me het makkelijkst (weer) goed/blij/gelukkig kan voelen.

Als dat inhoud dat ik dan eerst door de pijn heen moet wordt ik al wat minder nieuwsschierig naar de antwoorden….

Je wilt een partner. Ben je je ook bewust welke behoefte daar achter zit?

Kun je om gaan met een ander met wie je je leven zal delen, je hart!?

Ben je klaar voor een partner?

Moet diegene zorgen voor jouw zelfbeeld/waarde?

Waarom ben je boos op mannen?

Ik ben ook een man en ik ben me niet bewust van iets wat ik heb gedaan of waar ik voor sta wat jou een reden geeft boos op me te zijn….

Generaliseer je ook niet erg makkelijk en doe je daar eigenlijk ‘de man’ en jezelf wel recht mee?

Ik zou niet graag een partner hebben die boos is op mannen zoals jij dat schrijft…..

Succes met het zoeken naar antwoorden!

Ron

• julia

Hoi Jansie,

alle mannen willen maar een ding en jij bent hun onschuldige slachtoffer…generaliseer niet zo en doe even normaal zeg. Ik denk dat jij gebaat bent bij een goede therapeut.

• an

Als jij denkt dat je lelijk bent dan straal je dat uit.

Als jij verwacht dat mannen je alleen maar willen voor een one-night stand dan straal je dat uit en trek je ook mannen aan die alleen dat willen.

Ik denk dat je serieus met dit probleem zit, lees het boek Spiegelogie, van Willem de Ridder eens en verander je innerlijke houding.

• azalaia

Haha, je haakt op mij in julia……..

Maar ik dacht dat nu onderhand iedereen wel doorhad dat deze hele topic fake is, ron en fred trappen er ook in, ik eerst ook totdat Lezer iets heel goed opmerkte, maar men blijft maar reageren……..

JAN sie lacht zich kapot.

Groeten van azalaia.

• julia

oh…sorry azalea!!!

gelukkig had je de vergissing al ingezien!

julia

• W

Jansie,

Je kunt ook in echte gesprekken in cafés en dergelijke vragen wat mannen echt van je vinden, maar ik denk dat ze veel eerlijker zullen zijn als je met onbekende mannen chat met een webcam. Want dan is het anoniemer en thuis voelen mensen zich vrijer om eerlijk te zijn dan in een café, vooral 's avonds laat. Bovendien kun je het dan ook vragen aan veel mannen die heel ver weg wonen en dat lijkt me voor jou prettiger dan het vragen aan veel mannen in je eigen regio.

Dat lijkt me ook beter voor je kansen op een vaste relatie, want je wilt in je eigen omgeving ook niet bekend staan als iemand die heel moeilijk een vaste relatie kan krijgen lijkt me.

Ik zie geen enkele reden om aan je oprechtheid te twijfelen. En ik denk dat sommige reacties van anderen in deze discussie onnodig kwetsend en schadelijk kunnen zijn voor jou. Hoewel dat mogelijk niet zo bedoeld is. Ik denk dat je sommige opmerkingen van mensen op forums naast je neer moet leggen, als ze niet opbouwend zijn voor jou.

Het kan niet de bedoeling zijn dat jij je nog slechter gaat voelen over jezelf of je situatie. En lijkt me niet zinvol als je je schuldig gaat voelen over deze situatie, of als mensen je verwijten maken.

Ik vind dat je goed en nuchter omgaat met dit probleem en ik denk dat je op deze manier beter inzicht zult krijgen in hoe mannen jou zien. Maar mannen zullen daarin waarschijnlijk ook van elkaar verschillen.

Het maakt trouwens ook uit waar je mannen ontmoet. Misschien kun je een andere plaats zoeken om mannen te ontmoeten. Bijvoorbeeld een bepaald soort vereniging waar een bepaald soort mannen op af komt die goed bij jou passen qua ideeën en manier van leven.

En ook via datingsites kun je een bepaald soort mannen uitkiezen waarvan je denkt dat ze meer serieuze bedoelingen hebben. Ik denk dat je via datingsites de meeste kans maakt om een vaste relatie te vinden. Je kunt je daar ook slechts heel kort inschrijven als je die misschien te duur vindt.

Je kunt dit probleem ook voorleggen op andere forums. Bijvoorbeeld forums over relaties, dating, of psychologische onderwerpen of problemen. Of op speciale forums voor vrouwen. Succes.

• Ellen XL

Ha! ha! Ja en als de dames de hond over zijn kop aaien, dan stelt u zich voor hoe het zou zijn als u die hond was he? De mannen riepen vroeger ook altijd naar mij, als ik het poedeltje van mijn moeder uitlaatte “ik wou dat ik dat hondje was!” :D;)