je wil te graag wat je niet wil….
Ik ben ook een hondenvriend, heb er twee, maar ik zal toch niet zo snel iemand aanraden een hond te nemen als die zelf al psychische problemen heeft.
Een hond neem je omdat je gek bent op dieren, en met name honden.
Een hond is geen therapie beest, de mens moet eerst geestelijk en lichamelijk gezond zijn want er komt nogal wat bij kijken allemaal.
Maar een hond kan zeker voor oudere mensen die vaak alleen zijn veel vreugde geven, maar dan moeten ze niet in de put zitten.
Een hond verdient de allerbeste verzorging en opvoeding en die kun je alleen geven als je zelf hier 100% toe in staat bent.
Een gezonde geest in een gezond lichaam.
Groeten van azalaia.
Jansie,
Ik neem je probleem heel serieus en ik vind dat je het goed verwoordt en dat je juist goed reageert op de anderen.
Veel mensen worstelen met hetzelfde probleem als jij. Dat geldt ook voor veel mannen. En dit probleem kan je ongelukkig maken, vooral als je niet goed begrijpt wat er precies speelt en hoe je het beste kunt handelen.
Mijn adviezen: Schrijf je in bij een datingsite. Op die manier kun je veel mannen ontmoeten en hen eventueel je probleem voorleggen. Dat kan ook via sites voor chat en videochat. Als je op die manier een man hebt ontmoet, kun je via MSN elkaar bekijken en beluisteren via een webcam en microfoon. Dan kan hij zich een goed beeld vormen van jouw uiterlijk en van jouw gedrag.
Zoek daarvoor betrouwbare en verstandige mannen, waar je veel van kunt leren. Vraag uitdrukkelijk of ze zo eerlijk mogelijk willen zijn met nette bewoordingen. Maar vraag dat alleen alleen als je de waarheid ook emotioneel aankunt. Want de waarheid kan onprettig zijn.
Er zijn ook veel goede boeken geschreven over relaties en over het zoeken van een partner. Die boeken kun je opzoeken via een zoekmachine op internet en via heel grote boekhandels en via grote bibliotheken in de steden. Je kunt ook een bibliotheek bellen en vragen of de bibliothecaris een goed boek voor je opzoekt. Ik wens je veel succces met het vinden van een mooie en langdurige relatie.
Niemand is lelijk? Er zijn genoeg lelijk mensen. En inderdaad de ene man valtr op dun de ander oip volslank maar ze vallen niet op dik en dat ben ik. Ik geniet van het leven ga veel uit maak lol met vriendinnen winkelen sporten etc. en ik loop altijd rechtop dus ook aan me houding ligt het niet. En dat ik eern vriend zoek daar ligt het ook niet aan. Ik zoek geen vriend nogmaals IK ZOEK GEEN VRIEND maar… ik wil gewoon weten waarom mannen mij als een of ander neukobjectje zien en dat terwijl andere meiden dat misschien een paar keer hebben. En laat staan dat ik wel op zoek was dan was dat ook het antwoord niet want ik heb vriendinnen die echt op zoek zijn naar een vriend dat ook zeggen en die zeggen dat ze niet langer dan 2 maanden alleen willen zijn anders worden ze gek en inderdaad die zijn zo aan de man. Bedankt voor je advies en het is ook niet zo dat ik overal een weerwoord voor moet hebben of de wijsneus moet uithangen maar ik zeg altijd gelijk eerlijk of ik er wat aan heb of niet zoals bijv dat rechtop lopen en genieten van het leven. Is jammer dat je iemand niet in het echt ziet want dan zal je zien dat het daar allemaal niet aan ligt en dat ik juist geniet van het leven misschien komt het zo niet over maar is wel zo.
dat is niet waar. Maar wat moet ik zeggen als ik er niks aan heb? Dan zeg ik het liever zodat er gekeken kan worden naar een andere oplossing. Als iemand zegt ga eens uit kan ik moeilijk zeggen oke ga ik doen want dat doe ik al elk weekend. Dat zegt niet dat ik niks van jullie advies aanneem dat zegt alleen van dat doe ik al. Ik hoop dat jullie dat nou wel snappen dat ik jullie advies niet in de wind sla maar het moet niet iets zijn dat ik al doe en jullie kunnen dat ook niet weten van te voren dus zeg is logisch dat ik het dan zeg of niet?
Oke dank je W je snapt gelukkig dat ik hier niet alleen kom om te klagen maar dat ik juist een vraag heb waar ik en antwoord op wil. Ik denk alleen dat ik je adviues meeneem naar het uitgaansgelegenheden want ik heb geen webcam ofzo. Ik had wel een keer voor de grap me ingeschreven bij een datingsite 2 profielen met dezelfde foto alleen andere nickname en bij de een stond vaste relatie en bij het andere stond op zoek naar date. Nou het mag duidelijk zijn dat die laaste was helemaal gevuld en de eerste nou misschien net 4 en dat waren mannen die de leeftijd van me vader hadden. Dus toen was dat voor mzelf eigenlijk een soort van proef op de som. Maar ik zal inderdaad tijdens het uitgaan aan anderen vragen wat ze van me uitstraling vinden en hoe ze me zien.
Oke dank je W je snapt gelukkig dat ik hier niet alleen kom om te klagen maar dat ik juist een vraag heb waar ik en antwoord op wil. Ik denk alleen dat ik je adviues meeneem naar het uitgaansgelegenheden want ik heb geen webcam ofzo. Ik had wel een keer voor de grap me ingeschreven bij een datingsite 2 profielen met dezelfde foto alleen andere nickname en bij de een stond vaste relatie en bij het andere stond op zoek naar date. Nou het mag duidelijk zijn dat die laaste was helemaal gevuld en de eerste nou misschien net 4 en dat waren mannen die de leeftijd van me vader hadden. Dus toen was dat voor mzelf eigenlijk een soort van proef op de som. Maar ik zal inderdaad tijdens het uitgaan aan anderen vragen wat ze van me uitstraling vinden en hoe ze me zien.
Bedankt
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?