Wat is er mis met mij?

  • Cyclops

    huh, ja zij had kanker.

  • Cyclops

    zou het helpen als ik zou zeggen: GEWOON DOEN NU EN OPTIMISTISCH ZIJN het glas is gewoon echt half VOL

  • edwin

    ik denk toch dat jij bordeline heb mijn vriendin heb ook dezelfde dingen gehad en die heeft ook in therapie gezeten ervoor .en nu is het het een heel stuk mindder daar heb ze een hoop geleerd gr

  • Sonia

    Alle symptomen die jij hier schrijft, ervaar ik ook. Alleen heb ik er ook een eetstoornis bij.

    Behalve dan de schoolvrees, dat heb ik nooit gehad, op school was ik ‘perfect’.

    Ook ik worstel met de vraag wat er nou mis met me is.

    Borderline? Autisme? Wat!?

    Hulpverleners richten zich kennelijk alleen op de meest ernstige symptomen zoals depressiviteit en eetstoornis, ook woede trouwens.

    Maar om alle problematiek in 1 plaatje samen te voegen en een diagnose te stellen, ho maar!

    Kan me er zo om frustreren, ik snap heel goed hoe je je voelt.

  • elsje

    Het lijkt mij idd een goed id om je op autisme te laten testen.

    van slag raken van veranderingen is een heel belangrijk kenmerk van autisme en al dat andere zou er ook goed bij kunnen horen!

    Vraag het nog eens na bij een andere huisarts ofzo!

  • Jeffrey

    Even een paar dingen die ik aan u wil mededelen:

    Ik vind het goed dat je actief bezig bent erachter te komen wat je probleem inhoud.

    Alleen door er actief mee bezig te zijn kan het opgelost worden. Ga er op een constructieve manier mee om, houd in gedachten wat je doel is en wat je wilt bereiken.

    Stel jezelf voor: stel je hebt een toverstaf, en deze kan je gebruiken om je leven er uit te laten zien zoals je wilt, hoe zou je leven er dan uitzien? Natuurlijk wel realistisch blijven, maar zet het zonodig op papier: wat wil je bereiken, wat is je doel, hoe zou jou leven er uit moeten zien??? Want als je niet weet welke kant je op wilt gaan, dan ben je al snel verdwaald.

    Kijk ook eens op internet waar de dichtsbijzijnde maatschappelijk werk instelling bij u in de buurt zit. Maatschappelijk werkers zijn professioneel in het afbakenen van problemen. Zij kunnen u op weg helpen met het verkrijgen van sociale vaardigheden d.m.v. zogeheten SOVA trainingen etc.

    Blijf actief achter u problemen aanzitten en vertrouw erop dat het goed komt!! Dit is wat ieder mens doet want meer keuzes krijgen we niet!! Hoe rot het ook aanvoelt,, meer keuzes krijgen we gewoon niet… succes, als u ervoor blijft inzetten kan het alleen maar beter worden!!!

  • ffd

    ik moet verder met de les doei

  • ffd

    .