heb het weer gehad!!! maar nu om iets anders..

  • valerie

    thanx jongens.. ik voel mij wel weer wat beter.. het ook het gevoel dat ik mezelf begin te worden… klinkt stom.. maar was ik ooit mezelf?? Volgens mij niet hoor!!

    Op het werk laat ik ook zien wie ik ben en wat ik kan.. ik was in het begin erg onzeker.. nog wel een beetje hoor.. maar wordt al minder gelukkig..

    Ik hoop dat het zo blijft.. ik merk aan mijzelf dat ik mensen makkelijker kan negeren als ze mij negeren.. en je ziet dan dat die mensen uiteindelijk wel op je af komen.. ( niet iedereen doet dat).. maar zo laat ik wel zien dat ik er @!#$ aan heb.. door ze ook gewoon te negeren en normaal verder te gaan…

    het is en blijft moeilijk.. helemaal als ik ermee bezig blijf.. maar dat wil ik niet meer.. ik probeer het nu juist van mij af te zetten en me te realiseren dat ik een eigen leven heb met mijn gezin.. hoe ik dat beleef moet ik dan nog altijd zelf weten.. wat een ander daar ook van vindt…

    Ook al vermoord ik iemand( hihi.. zou ik nooit doen hoor).. maar dan nog moet ik dat zelf weten.. en hoeft niemand over mij te oordelen.. want dat haat ik het meest.. het oordelen over mij.. en mijn afkomst.. en de roddels.. die blijkbaar geloofwaardig overkomen.. maar ik zeg er niks van en trek mij er ook niks meer van aan….

    had ik jullie al verteld dat mijn zusje een van die meiden toen opgebeld heeft om het roddelen te stoppen?? Ik vind het achteraf niet zo erg dat ze dat gedaan heeft hoor.. ik ben er wel vanaf dankzij haar.. en het boeit mij dan ook niet wat ze ervan vinden.. ze heeft kunnen voelen hoe ik mij voelde.. want mijn zusje heeft ook gezegd tegen haar man.. dat zij misschien wel geen goed huwelijk hebben.. omdat haar man niets wist van het roddelen.. ik vind het wel erg hoor.. het is niet mijn ding om het zo op te lossen.. maar ik kon echt niet anders.. en vind het nu ook helemaal niet erg…. eigen schuld.. dikke bult….

    wie de bal kaatst kan hem terug verwachten…

    liefs

    valerie

  • Alkien

    Hoi valerie,

    Nou dat is hartstikke goed zeg om een positieve valerie te horen. :) Toppie meis, zie je nou wel dat je het kan ??? Je doet het perfekt, je klinkt positief, houden zo.

    Alleen jammer van mijn uitnodiging, nu ga je alleen in Amsterdam shoppen. :D Grapje hoor. ;)

    Groet,

    Alkien.

  • valerie

    Ik wil best een keer in amsterdam komen shoppen.. lijkt mij heel gezellig…

    liefs

  • Alkien

    ;) Mail maar. :)

    Groet,

    Alkien.

  • valerie

    Heb je ook msn? Dan kan ik je ook meteen toevoegen??

  • Alkien

    Je hebt mail ;)

  • valerie

    hoi alkien, ik ga zo even in mijn mail kijken…

    even iets anders.. ik had jullie toch verteld dat ik wat ruzie met een buurvrouw had omdat ze haar dochter mijn zoon liet negeren.. en dat het contact ineens minder werd daardoor..

    ik heb vandaag een andere buurvrouw daarover ingelicht omdat dat zo ter sprake kwam.. ik heb hier weleens gelezen dat ik niet hetzelfde als die vrouwen moet doen.. roddelen dus..

    toen ik het die buurvrouw vertelde.. zei ik meteen al.. ik wil niet roddelen maar ik moet je dit wel even vertellen.. en dat kwam ook omdat zij al verhalen hoorde over die buurman..

    nu heb ik haar wel gevraagd om er niet over te praten.. en ze zegt ook dat ze dat niet doet.. maar heb ik dit nou verkeerd gedaan?

    ik heb het meer gedaan omdat ze alles van 1 kant horen.. en ik merk dat er verschillende vrouwen dan ook voor haar kiezen…maar ik heb maar 1 buurvrouw hierover verteld en verder niet.. en ze vind ook dat het haar types niet zijn…Ik heb het juist gedaan voor als er ooit iets voorvalt.. dat er in ieder geval iemand anders een ander verhaal weet.. dus van mij.. hoe het in werkelijkheid is zeg maar..

    wat vinden jullie? Ik ben bang dat jullie gaan zeggen dat ik niks had moeten zeggen.. doe ik normaal ook niet.. dit is de eerste keer dat ik het even kwijt moest..

    liefs

    valerie

  • valerie

    Als ik het zo nalees.. klinkt het wel weer of ik er mee zit he?/

    Maar dat is niet zo hoor…

    Ik wou het gewoon kwijt.. en dat doe ik voor mijn kinderen.. mijn zoon liep vanmiddag weer langs en toen werd hij weer genegeerd.. geeft niet… maar ze werden gelijk door hun moeder binnen geroepen..

    op zich niks mis mee.. en zit ik daar ook niet mee.. ik heb nu wel geleerd dat het meer iets zegt over hun en niet over mij.. maar wou het iemand vertellen.. mochten haar kinderen ooit buiten komen en een heel ander verhaal vertellen..

    dan is er in ieder geval iemand die het andere verhaal van mij heeft gehoord.. niet verkeerd toch of wel!!

    daar laat ik het verder wel bij hoor.. nu zeg ik er ook niks meer over….

    liefs

    valerie

  • Hyperactief

    had ik jullie al verteld dat mijn zusje een van die meiden toen opgebeld heeft om het roddelen te stoppen?? Ik vind het achteraf niet zo erg dat ze dat gedaan heeft hoor.. ik ben er wel vanaf dankzij haar.. en het boeit mij dan ook niet wat ze ervan vinden.. ze heeft kunnen voelen hoe ik mij voelde.. want mijn zusje heeft ook gezegd tegen haar man.. dat zij misschien wel geen goed huwelijk hebben.. omdat haar man niets wist van het roddelen.. ik vind het wel erg hoor.. het is niet mijn ding om het zo op te lossen.. maar ik kon echt niet anders.. en vind het nu ook helemaal niet erg…. eigen schuld.. dikke bult….

    wie de bal kaatst kan hem terug verwachten… Aldus: valerie.

    Hoi valerie, nee dat had je niet verteld, maar mooi toch, ik houd wel van recht voor zijn raap als het jou rechtstreeks aangaat. I.D.D. wie de bal kaatst, etc.;) Ook mooi te horen dat je er nu beter mee om gaat, houden zo. Groetjes v Hyperactief:)

  • Hyperactief

    ik heb vandaag een andere buurvrouw daarover ingelicht omdat dat zo ter sprake kwam.. ik heb hier weleens gelezen dat ik niet hetzelfde als die vrouwen moet doen.. roddelen dus..

    toen ik het die buurvrouw vertelde.. zei ik meteen al.. ik wil niet roddelen maar ik moet je dit wel even vertellen.. en dat kwam ook omdat zij al verhalen hoorde over die buurman.. Aldus: valerie.

    Hoi valerie, niet alles is roddelen hoor, als iets ter sprake komt over abnormaal gedrag van een ander dan kun je daar gewoon over praten, anders zou je ook nooit meer iemand kunnen waarschuwen voor eventuele gevaren. Het wordt wat anders als je echt willens en wetens veel anderen gaat inlichten om een ander “kapot” te maken, daar ben jij het type niet voor, anders zou je er ook niet zo open over zijn.;) Niets mis mee dus. Groetjes v Hyperactief:)