thanx jongens.. ik voel mij wel weer wat beter.. het ook het gevoel dat ik mezelf begin te worden… klinkt stom.. maar was ik ooit mezelf?? Volgens mij niet hoor!!
Op het werk laat ik ook zien wie ik ben en wat ik kan.. ik was in het begin erg onzeker.. nog wel een beetje hoor.. maar wordt al minder gelukkig..
Ik hoop dat het zo blijft.. ik merk aan mijzelf dat ik mensen makkelijker kan negeren als ze mij negeren.. en je ziet dan dat die mensen uiteindelijk wel op je af komen.. ( niet iedereen doet dat).. maar zo laat ik wel zien dat ik er @!#$ aan heb.. door ze ook gewoon te negeren en normaal verder te gaan…
het is en blijft moeilijk.. helemaal als ik ermee bezig blijf.. maar dat wil ik niet meer.. ik probeer het nu juist van mij af te zetten en me te realiseren dat ik een eigen leven heb met mijn gezin.. hoe ik dat beleef moet ik dan nog altijd zelf weten.. wat een ander daar ook van vindt…
Ook al vermoord ik iemand( hihi.. zou ik nooit doen hoor).. maar dan nog moet ik dat zelf weten.. en hoeft niemand over mij te oordelen.. want dat haat ik het meest.. het oordelen over mij.. en mijn afkomst.. en de roddels.. die blijkbaar geloofwaardig overkomen.. maar ik zeg er niks van en trek mij er ook niks meer van aan….
had ik jullie al verteld dat mijn zusje een van die meiden toen opgebeld heeft om het roddelen te stoppen?? Ik vind het achteraf niet zo erg dat ze dat gedaan heeft hoor.. ik ben er wel vanaf dankzij haar.. en het boeit mij dan ook niet wat ze ervan vinden.. ze heeft kunnen voelen hoe ik mij voelde.. want mijn zusje heeft ook gezegd tegen haar man.. dat zij misschien wel geen goed huwelijk hebben.. omdat haar man niets wist van het roddelen.. ik vind het wel erg hoor.. het is niet mijn ding om het zo op te lossen.. maar ik kon echt niet anders.. en vind het nu ook helemaal niet erg…. eigen schuld.. dikke bult….
wie de bal kaatst kan hem terug verwachten…
liefs
valerie