Hoi Clio,
Misschien is het inderdaad een goed idee om een andere werkplek te hebben nu en kan die kantoorbaan je helpen om weer even tijd aan jezelf te besteden.
Zoals ik het lees moet je door je werk dus veel aandacht aan anderen geven en ben je dat en ook de manier waarop behoorlijk zat en kom je dus eigenlijk tijd tekort voor jezelf.
Hoi Hyperactief,
JIj schrijft:
>>Mensen kiezen vaak de weg van de minste weerstand, door weg te gaan<<
Het kan soms zijn dat je in je leven al zo vaak heb opgebokst tegen zoveel dingen dat je het ff zat bent. Ik vind dan niet dat je de weg van de minste weerstand kiest. Soms kan het heel goed zijn om op een plek te zijn waar niemand jou kent, waar jij niemand kent en dus heel veel tijd voor jezelf hebt en wel MOET nadenken over de dingen die zijn gebeurd, kan echt heel verhelderend werken. Drastisch om weg te gaan is het misschien ook niet, maar even naar het buitenland verhuizen doe je niet maar zo. Wel was in het buitenland werken ook nog 1 van die dingen die op mn wensenlijstje stond, en ook nog op een perfect moment in mn leven.
Ik denk dat Clio moet zoeken waar het precies wringt en als ik he zo lees, is dat dus het werk wat erg tegenstaat en de mensen die je in dat werkt treft. Makkelijk is wat anders natuurlijk.