ziek door 'ontheemding'

  • Lorrie

    Thanks voor je uitleg. De beste hulpverleners in mijn ogen zijn die mensen die zelf het eea hebben meegemaakt en weten waar ze het over hebben !

  • Hyperactief

    Geen dank Lorrie, en mensen c.q. hulpverleners kunnen op dat gebied goed zijn waar ze ervaring in hebben, op andere gebieden kunnen ze net zo goed de spijker mis slaan, plus dat de ene mens de andere niet is. Groetjes v Hyperactief

  • Annelies E

    Wellicht dat mensen van mijn leeftijd(59)

    Terug verlangen naar de jaren 50

    Toen was het echt zo slecht nog niet in ons land

    Maar helemaal idealiseren doe ik ook niet

    Want het was natuurlijk ook niet allemaal rozen geur en Maneschijn

    Maar ik vind wel,dat de mensen nu niet zoveel meer voor elkaar overhebben

    Ik probeer niet te generaliseren

    Want natuurlijk geldt dat niet voor iedereen

  • Hyperactief

    Elke tijd heeft zijn positieve en negatieve kanten, over de 50er jaren kan ik niet oordelen, het grootste gedeelte daarvan slingerde ik nog heen en weer in mijn pa zijn “verrekijker”:D Groetjes v Hyperactief:)

  • azalaia

    Hahahaha, zo had ik dit stuurapparaat nog nooit bekeken ….

    Groeten van azalaia.

    Hyperactief schreef:

    >

    > Elke tijd heeft zijn positieve en negatieve kanten, over de

    > 50er jaren kan ik niet oordelen, het grootste gedeelte

    > daarvan slingerde ik nog heen en weer in mijn pa zijn

    > “verrekijker”:D Groetjes v Hyperactief:)

  • Hyperactief

    :D:D:D

  • clio

    Van manipuleren gesproken…

    Heb jij niets anders te doen dan hier op dit forum waar mensen serieus hun probleem voorleggen, overal tussen te gaan zitten wroeten.

    Ik heb je inzendingen gezien, het zijn er veel en gaan voornamelijk over hetzelfde.Volgens mij ben jij diegene die ergens mee zit.

  • Hyperactief

    Van manipuleren gesproken…

    Heb jij niets anders te doen dan hier op dit forum waar mensen serieus hun probleem voorleggen, overal tussen te gaan zitten wroeten.

    Ik heb je inzendingen gezien, het zijn er veel en gaan voornamelijk over hetzelfde.Volgens mij ben jij diegene die ergens mee zit. Aldus: clio.

    Wil jij kappen met op de persoon spelen clio, A ik manipuleer niet, en B wroet ik maar post ik. En C Zit ik nergens mee. En D gaat het jou geen ene moer aan wat ik schrijf en aan wie !!! Dus blijf inhoudelijk reageren, sla het over, of vertrek naar elders !!! Groetjes v Hyperactief

  • Hyperactief

    en B wroet ik maar post ik.

    Moet zijn wroet ik niet !!!