Dit zijn allemaal zaken waar heel goed over na gedacht is. Door iets dat het niet zo goed met ons voor heeft. Het echte probleem gaat zich natuurlijk voordoen als door bv een logistiekprobleem (watersnoodramp?) de pillenstroom uitblijft. Deze medicatie is een luxevoorziening en deze vervallen als eerste in tijden van (lichte) nood. Dit iets (?) heeft zijn destructieve politiek zo goed geplanned dat het point of no return allang voorbij is zonder dat iemand er maar wakker van lag. Aldus: De Bie.
Er zijn tal van scenario's te bedenken, maar of dat zoden aan de dijk zet De Bie…. Bewustmaking met eerlijke geschiedonthulling is niets mis mee, zeker niet omdat het mensen aan het denken zet.
Daarom komt jullie strijd nu ook zo hopeloos, schreeuwend in de woestijn, over, helaas. Het is nog veel erger dan je maar het vermoeden hebt, maar het is echt te laat. Aldus: De Bie.
Zolang er nog steeds mensen zijn die naar alternatieven zoeken en dan zeker voor kinderen dan ben ik tevreden. Elk gered kind is er één. Het is nooit te laat, niets doen en afwachten zit niet in mijn aard. Dat het erger is dan de meesten vermoeden klopt helaas helemaal.
Het enige dat je met met schreeuwen nog bereiken kan is paniek, geen oplossing of preventieve waarschuwing. Aldus: De Bie.
Paniek en angst zaaien laten we aan de media over, ik houdt het op bewust maken, en nogmaals elk persoon die er wat mee doet in positieve zin is er één, en we krijgen genoeg positieve reacties. Ik kan diverse mensen op internet die inmiddels zichzelf vreselijk belangrijk vinden, maar wel ingepakt zijn door de farmaceuten, net als de patiëntenvereniging, ik ben trots dat wij nog op ons zelf staan. Klein, maar vele kleine stapjes zijn ook één grote.
De terminale patient hoef je het laatste levenszuchtje niet nog te bederven met nog een chemotherapietje. Aldus: De Bie.
Maak niet dezelfde fout als psychiaters door echte ziektes te verwarren met verzonnen en bij elkaar gestemde “ziektes” diagnonsens dus. Groetjes v Hyperactief:)