Worden wij gehersenspoeld of niet ???

  • Hyperactief

    Hoi De Bie, dan heb jij zeker dit boek nooit gelezen ???

    http://www.prikpagina.nl/read.php?f=233&i=36497&t=36497

    Daar zijn wel degelijk bestemmingen gecreëerd op wereldnivo voor de arbeidersklasse, de “aanval van de psychiatrie” op het onderwijs en de religie zijn al gelukt, de moeilijkste en laatste aanval op het justiële apparaat is nu in volle gang, met als einddoel….mind control !!! Groetjes v Hyperactief

  • De Bie

    Wat denk je dan dat deze mindcontrol in gaat houden, en kun je nu dan nog met de illusie leven dat je mind nog niet gecontrolled wordt? En waarom ben je zo bezorgd over de verborgen agendas?

  • Hyperactief

    Wat denk je dan dat deze mindcontrol in gaat houden, en kun je nu dan nog met de illusie leven dat je mind nog niet gecontrolled wordt? En waarom ben je zo bezorgd over de verborgen agendas? Aldus: De Bie.

    Hoi De Bie, vergeet niet dat er alleen al in Nederland zo'n ± 3 miljoen mensen aan de psychiatrische drugs zitten, een soort chemische “dwangbuis” dus. Als het aan sommige psychen ligt dan willen ze verruiming van dwangmedicatie en dwangmethoden, en ja er zijn zelfs creaturen bij die inplantaten willen inbrengen om te beginnen in TBS klinieken. Als je de openbare TBS debatten gevolgd had, dan had je kunnen zien dat het één grote psychiatrische PR was voor meer dwangmedicatie en volgsystemen etc. etc. Het smerige is dat dit over TBSsers gespeeld wordt, maar men de reguliere psychiatrie in dat verlengde met dezelfde maatregelen uit wil breiden. Daklozen zijn een groot probleem, maar bedenk daarbij dat met de huidige verregaande liberalisatie dakloos worden helaas allang geen uitzondering meer is. Steden zijn met een beleid bezig om daklozen van de straat te krijgen, en dan eindpunt psychiatrie waar onder het motto van geestelijke gezondheid mensen “weggewerkt” worden….. Tuurlijk wordt je nu ook behoorlijk gecontroleerd, maar we hebben het hier rechtsstreeks over de vroeger geplande zuiveringstheoriën. En noem het laatste maar maatschappelijke betrokkenheid…… Groetjes v Hyperactief

  • Hyperactief

    Als je interesse heb in verslagen van mij van de 6 dagen TBS debatten, dan kun je hier op de eerste en tweede pagina van alle dagen de voorstellen en mijn commentaar terugvinden. Sommigen zijn opgedeeld in ochtend en middag verslagen. Uiteraard is door mij ook de politiek aangeschreven…. Groetjes v Hyperactief

    http://www.prikpagina.nl/list.php?f=2352

  • De Bie

    Dit zijn allemaal zaken waar heel goed over na gedacht is. Door iets dat het niet zo goed met ons voor heeft. Het echte probleem gaat zich natuurlijk voordoen als door bv een logistiekprobleem (watersnoodramp?) de pillenstroom uitblijft. Deze medicatie is een luxevoorziening en deze vervallen als eerste in tijden van (lichte) nood. Dit iets (?) heeft zijn destructieve politiek zo goed geplanned dat het point of no return allang voorbij is zonder dat iemand er maar wakker van lag. Daarom komt jullie strijd nu ook zo hopeloos, schreeuwend in de woestijn, over, helaas. Het is nog veel erger dan je maar het vermoeden hebt, maar het is echt te laat. Het enige dat je met met schreeuwen nog bereiken kan is paniek, geen oplossing of preventieve waarschuwing. De terminale patient hoef je het laatste levenszuchtje niet nog te bederven met nog een chemotherapietje.

  • Hyperactief

    Dit zijn allemaal zaken waar heel goed over na gedacht is. Door iets dat het niet zo goed met ons voor heeft. Het echte probleem gaat zich natuurlijk voordoen als door bv een logistiekprobleem (watersnoodramp?) de pillenstroom uitblijft. Deze medicatie is een luxevoorziening en deze vervallen als eerste in tijden van (lichte) nood. Dit iets (?) heeft zijn destructieve politiek zo goed geplanned dat het point of no return allang voorbij is zonder dat iemand er maar wakker van lag. Aldus: De Bie.

    Er zijn tal van scenario's te bedenken, maar of dat zoden aan de dijk zet De Bie…. Bewustmaking met eerlijke geschiedonthulling is niets mis mee, zeker niet omdat het mensen aan het denken zet.

    Daarom komt jullie strijd nu ook zo hopeloos, schreeuwend in de woestijn, over, helaas. Het is nog veel erger dan je maar het vermoeden hebt, maar het is echt te laat. Aldus: De Bie.

    Zolang er nog steeds mensen zijn die naar alternatieven zoeken en dan zeker voor kinderen dan ben ik tevreden. Elk gered kind is er één. Het is nooit te laat, niets doen en afwachten zit niet in mijn aard. Dat het erger is dan de meesten vermoeden klopt helaas helemaal.

    Het enige dat je met met schreeuwen nog bereiken kan is paniek, geen oplossing of preventieve waarschuwing. Aldus: De Bie.

    Paniek en angst zaaien laten we aan de media over, ik houdt het op bewust maken, en nogmaals elk persoon die er wat mee doet in positieve zin is er één, en we krijgen genoeg positieve reacties. Ik kan diverse mensen op internet die inmiddels zichzelf vreselijk belangrijk vinden, maar wel ingepakt zijn door de farmaceuten, net als de patiëntenvereniging, ik ben trots dat wij nog op ons zelf staan. Klein, maar vele kleine stapjes zijn ook één grote.;)

    De terminale patient hoef je het laatste levenszuchtje niet nog te bederven met nog een chemotherapietje. Aldus: De Bie.

    Maak niet dezelfde fout als psychiaters door echte ziektes te verwarren met verzonnen en bij elkaar gestemde “ziektes” diagnonsens dus.;) Groetjes v Hyperactief:)

  • De Bie

    Ik bewonder jullie doorzettingsvermogen en kracht. Ik ben zeer pessimistisch wat dit onderwerp betreft. Ik heb teveel visioenen doorgemaakt die gebeurtenis na gebeurtenis zijn waarheid bewezen. Ik moet me er nu bij neer leggen en niemand er meer mee storen. Ik weet ook dat het bewustwordingsproces waar jullie aandeelnemen geplanned is en niets met individuele wil te doen heeft helaas. Het is een benodigde factor voor het geleidelijk overgaan naar het volgende level. Maar het mag de pret niet drukken. Op de titanic speelde het orkest vrolijk verder toen de ijsberg al geramd was.

  • Ellen XL

    Hoi! Ik heb jullie hele discussie met interesse gevolgd en om met het laatste van De Bie te beginnen; mijn orkest speelt ook vrolijk door tot het eind.

    We worden met heel veel bang gemaakt en daar volgt dan een maatregel op voor ons eigen bestwil om de boel nog meer te controleren.

    Dan wordt ons nog voortdurend wijsgemaakt; we moeten kopen, we moeten lenen!

    Want dan gaan we werken en als we werken is er wel weer iemand die ons verteld wat we moeten doen. De muren van onze zelfgemaakte gevangenis in dit systeem komen steeds meer op ons af.

    Maar dit is niet het einde, tenminste niet voor iedereen. Er is al een jaar of 15 een andere psychologie in opkomst voortkomend uit de New Age beweging.

    Het komt er op neer dat je je eigen psyche programmeerd zoals jij het wil.

    Sterker nog je programmeerd je eigen leven! Je mogelijkheden zijn ongekend!

    En wat die anderen mij proberen wijs te maken (waar dan ook) dat is voor mij niet meer dan een piepende kooi met hamsters.

    Dan nog wat, we zijn allemaal met elkaar verbonden.

    Het feit dat je dit leest kan voor jou al de ontsnappingsroute zijn!

    Let op je dromen! Let op het boek waar je ineens voor staat in de boekenwinkel of de vrouw waar je naast zit in de bus:-)

  • Hyperactief

    THNX De Bie, maar ook wij hebben bij tijd en wijle wel eens dat we tijdelijk bij de pakken neer kunnen gaan zitten. Alleen krabbelen we daar weer snel uit. Ik heb net een paar hoofstukken gelezen over lobotomie/ leukotomie/ stereotaxie en elektroshocks, als ik dan lees hoe onder de noemer “geneeskunde” en waarvoor geen enkele gerechtvaardigde medische en/ of wetenschappelijke grond mensenlevens waaronder kinderen onherstelbaar vernietigd werden en worden, waarbij een dode meer of minder niet telt, dan heb ik drijfkracht genoeg om tegen deze martelingen tegen de mensheid te blijven strijden. Goede kennissen van ons die bij een internationale organisatie aangesloten zijn hebben op dit moment 65000 folders over de misstanden in de psychiatrie, die stuk voor stuk onderbouwd zijn, en er komen nog meer voorlichtende anti campagnes… Groetjes v Hyperactief

  • Hyperactief

    Ik kan een heel eind met je mee gaan Ellen XL, maar je ziet toch één belangrijk punt over het hoofd. De voedselketen, en ik hoop dan ook dat politici gemanipuleerde gewassen met bijhorende octrooien niet in de kaarten speelt van de wereldschakers met andere bedoelingen. Voedsel kan je maken en kan je breken…… Groetjes v Hyperactief