Worden wij gehersenspoeld of niet ???

  • Hyperactief

    Wat die bangmakerij en de daaruit voortvloeiende maatregelen die ons zogezegd “beschermen” ben ik met je eens, maar het is toch triest dat veel mensen daar wel blindelings intrappen ??? Groetjes v Hyperactief

  • Ellen XL

    Ja en weet je wat het met dat eten is? Je kan zelf kiezen wat je koopt, je kan ook in dat leuke biologisch dynamische winkeltje met al die vriendelijke mensen gaan kopen. Niet eens veel duurder en wel véél beter!

    En blindelings intrappen? Wat denk je van de legitimatieplicht dat is wettelijk verplicht hoor, niks blindelings! Allemaal om de terroristen te kunnen vangen!

    Straks nog een chip met 666 in ons voorhoofd geinplanteerd anders kunnen we de supermarkt niet meer in, omdat de boodschappen dan niet gescand worden.

    (Dat is nu al zo bij bepaalde cafe's heb ik gelezen) En dan is het:BOEM!!!!

    EINDE

  • Ellen XL

    Ach over een poosje zijn we vast op afstand bestuurbaar als we die chip hebben.

  • De Bie

    Als die chip er is dan denk je dat je zonder niet bestuurd werd. Erg leuk dat dat fabeltje van vrije wil en meningsuiting en rechten der mens nog altijd leeft. Hoe meer geld je hebt hoe erger het is.

  • Hyperactief

    Ja en weet je wat het met dat eten is? Je kan zelf kiezen wat je koopt, je kan ook in dat leuke biologisch dynamische winkeltje met al die vriendelijke mensen gaan kopen. Niet eens veel duurder en wel véél beter! Aldus: Ellen XL.

    Nu nog wel Ellen, als er op het gemanipuleerde zaaigoed een octrooi ligt, want veel zaadhandels zijn al in handen van de pillendraaiers, dan heb je een gemanipuleerde biokloon.;) En dat is geen geintje dus, er valt dan niets meer te kiezen als het monopoly bij één en dezelfde ligt.

    En blindelings intrappen? Wat denk je van de legitimatieplicht dat is wettelijk verplicht hoor, niks blindelings! Allemaal om de terroristen te kunnen vangen! Aldus: Ellen XL.

    Die plannen lagen al klaar voor 9/ 11, stel dat de Amerikanen zelf wat landgenoten opgeofferd hebben onder het motto van een aanslag, dan trappen mensen wereldwijd in maatregelen waar ze anders tegen zouden protesteren, chaos en terreur creëerd angst en apathie, de gunstigste ingrediënten om anderen een rad voor de ogen te draaien. Little Brother Nederland moet natuurlijk aan het lijntje van Big Brother als braafste jongetje in de pas lopen…….

    Straks nog een chip met 666 in ons voorhoofd geinplanteerd anders kunnen we de supermarkt niet meer in, omdat de boodschappen dan niet gescand worden.

    (Dat is nu al zo bij bepaalde cafe's heb ik gelezen) En dan is het:BOEM!!!!

    EINDE Aldus: Ellen XL.

    Klopt, er ligt al een chip voor onder het vetweefsel onder de arm klaar, kan simpel door middel van een injectie daar geplaatst worden, er zijn uitgaansgelegenheden die dit jongeren aanbieden in het buitenland…:( Groetjes v Hyperactief

  • Hyperactief

    Ook daar wordt al volop mee geëxpermiteerd Ellen, door de…..psychiatrie….. Eerst worden gevangen ervoor misbruikt om de samenleving veiliger te maken waardoor vrijwel niemand protesteerd, en daarna komt de aap uit de mouw waar het echt voor bedoeld was, Jan de l.u.l. die zat te pitten en dacht dat het zijn deur voorbij zou gaan……. Groetjes v Hyperactief

  • Ellen XL

    Ik denk dat als de chip er is, mensen die hem nemen denken dat het hun een enorm voordeel en gemak brengt. Er zal wel een voorlichtingscampagne komen.

    Verder denk ik zeker dat ik een vrije wil heb.

    Vrije wil heeft volgens mij heeft niets te maken met veel geld.

    Geld is een heel relatief begrip… wat stelt geld tegenwoordig eigenlijk nog voor?

    Je moet wel in de gaten houden dat als jij jezelf niet bestuurd, dan gaat een ander of iets anders het doen. Dat is bij mij niet het geval, van mijn stuurtje blijven ze af!

  • Ellen XL

    De conclusie is, dat “ze” ons toch wel een beetje proberen te hersenspoelen, he Hyperactief!

  • Hyperactief

    Ik denk dat als de chip er is, mensen die hem nemen denken dat het hun een enorm voordeel en gemak brengt. Er zal wel een voorlichtingscampagne komen. Aldus: Ellen XL.

    Tuurlijk dit soort PR campagnes besodemieteren mensen waar ze bij staan Ellen.

    Verder denk ik zeker dat ik een vrije wil heb.

    Vrije wil heeft volgens mij heeft niets te maken met veel geld.

    Geld is een heel relatief begrip… wat stelt geld tegenwoordig eigenlijk nog voor? Aldus: Ellen XL.

    Geld (veel geld) maakt macht zou een betere uitdrukking zijn.

    Je moet wel in de gaten houden dat als jij jezelf niet bestuurd, dan gaat een ander of iets anders het doen. Dat is bij mij niet het geval, van mijn stuurtje blijven ze af! Aldus: Ellen XL.

    Dat dachten de mensen van T4 ook destijds.:( Groetjes v Hyperactief

  • Hyperactief

    Zolang het maar bij proberen blijft.;) Groetjes v Hyperactief:)