"Vreemde mensen" of gewoon tijdsverschijnsel !!!

  • mil

    ow…twee adhdrs samen? Hoe gaat dat dan?Ik bedoel hoe is je leven dan?

    xxxxxxmil

  • Alkien

    Perfekt hoor. En altijd weer anders. ;)

    Groet,

    Alkien.:)

  • Ellen XL

    En je voelt elkaar zo goed aan he? :-)

  • Alkien

    Wij wel. :D

  • Ellen XL

    Wat dat laatste betreft, dat mensen je gewone vraag niet horen of over iets anders beginnen, dat noemen deskundigen op communicatiegebied RUIS.

    Ruis kun je krijgen als iemand staat te boren of er een straaljager overkomt, er is dus fysiek te veel lawaai is om normaal gesprek te verstaan.

    Ruis kun je ook krijgen als mensen met hun gedachten ergens anders mee bezig zijn, afgeleid zijn of psychische klachten hebben, waardoor hun gedachten steeds in een bepaald patroon herhalen. Als je kop vol is, kan er niets nieuws meer bij, dus ze nemen het niet op.

    Ruis kun je verder nog krijgen als de persoon die praat zelf afleidt, b.v. diep decollete, snuffelen en kuchen, heel langzaam praten, met veel omhaal praten, zelf met iets anders bezig is of andere tegenstrijdige non-verbale signalen afgeeft.

    Met vriendelijke groet en een fijne dag nog! Ellen

  • Ellen XL

    Hebben jullie ook dat je samen letterlijk veel ongelukken krijgt?

    Gezamelijke valpartijen b.v.?

  • Hyperactief

    Nee hoor Ellen, hooguit dat we op elkaar gevallen zijn.:D:D:D Groetjes v Hyperactief;)

    Ellen XL schreef:

    >

    > Hebben jullie ook dat je samen letterlijk veel ongelukken

    > krijgt?

    > Gezamelijke valpartijen b.v.?

  • De Bie

    Dit zou je ook op kunnen nemen als het bewijs dat er inderdaad een soort hersenspóeling op ons toegepast word. Het onvermogen te communiceren met andere generaties is het gevolg van doelgroep media. Tv en radio heeft opzettelijk generatiekloven geslagen die je wat mij betreft best mag beschrijven als resultaat van hersenspoeling. Ik erger me er behoorlijk aan. Het blijft hier echter niet bij, in je isolatiepaleisje hoef je je met niemand meer te bemoeien. Ga maar niet vertellen dat de jeugd zich altijd afgezet heeft tegen de ouderen. Binnenkort komt er ook een stroming waarin de gepensioneerden zich de gemiste liberale vrijheden gaan opeisen. Bejaardenorgies met drugsexcessen. Jammer dat we dit allemaal nog mee moeten gaan maken. Ik wordt steeds meer geconfronteerd met ouderen die zich aanstellen als pubers (in baseballoutfit), waarschijnlijk gaan ze binnenkort ook nog rappen.

  • Hyperactief

    Ruis kun je verder nog krijgen als de persoon die praat zelf afleidt, b.v. diep decollete, snuffelen Aldus: Ellen XL.

    Ha, ha, ha, voor dat laatste moet je wel heel lenig zijn.:D Maar je gaat je zoon toch niet afleiden met een diep decollete.:?:?:? Groetjes v Hyperactief:)

  • Hyperactief

    Ik wordt steeds meer geconfronteerd met ouderen die zich aanstellen als pubers (in baseballoutfit), waarschijnlijk gaan ze binnenkort ook nog rappen. Aldus: De Bie.

    Dit is toch juist leuk De Bie, voor de rest ben ik het wel met je eens, ook ik erger me aan de slechte communicatie tussen mensen onderling. Groetjes v Hyperactief