Tsja, die leerplicht een jaar verhogen alsof dat iets uit zal maken: uitstel van executie. Nog een jaarje meer ronghangen op school, geweldig geweldig.
Ze zouden op school vanaf groep 3, dus eerste klas basisschool vroeger, veel vaker maatschappijleer en algemene godsdiensten moeten geven omdat we nu eenmaal in een multiculturele samenleving wonen, zeker in Amsterdam.
Zwarte scholen zouden afgeschaft moeten worden alsmede islamitische scholen en hele hordes Turken en Marokkanen bij elkaar in één wijk zetten, zorgt voor een anti-integratie beleid en apartheidspolitiek.
Waar Nederlanders vertrekken, komen niet- nederlanders voor in de plaats.
Ik denk ook dat een lik-op-stuk beleid voor irritante op criminaliteit beluste (hang)jongeren beter zal helpen dan de softe aanpak van deze politiek.
En hier heel vroeg mee beginnen, ook bij die ettertjes van 6 jaar die dan mèt ouders op cursus goed gedrag moet gaan 2 maanden elke week onder begeleiding van een opvoedkundige. Bij de bron aanpakken en over het algemeen veel strenger straffen, maar niet altijd gevangenisstraffen, maar alternatieve straffen langdurig met als stok achter de duer van een forse gevangenisstraf bij herhaling en een nog forsere geldboete voor de ouders/opvoeders.
Ik denk dat dit pakket al iets zal schelen in de verloedering van deze maatschappij.
Groeten van azalaia.
Hyperactief schreef:
>
> Hoi azalaia, ik ben het helemaal met je eens, maar hoe keren
> we het tij. Ik heb de tijden van minder regels ook
> meegemaakt, voor vrijwel alles was een vangnet. In die tijd,
( Groetjes v Hyperactief