Probleemkinderen verdubbelt en meer !!!

  • Ellen XL

    Er is geld zat!

  • Hyperactief

    :D:D:D

  • Hyperactief

    Hoi Annelies, de definitie van publiek geweld, is al het geweld dat zich op straat en in semi-publieke ruimten afspeelt, exclusief het geweld tussen (ex-)partners, gezinsleden, familieleden en huisvrienden.9 Geweld tussen vrienden, (vage) bekenden en onbekenden van elkaar valt binnen deze definitie van publiek geweld.

    9 Door het geweld tussen intimi buiten de definitie van publiek geweld te sluiten wordt overlap met de analyse van huiselijk geweld (zie paragraaf 2.2.1) voorkomen. BRON: Geweld binnen en buiten, Aard, omvang en daders van huiselijk en publiek geweld in Nederland, Boom juridische uitgevers, Justitie Wetenschappelijk Onderzoek en documentatiecentrum, ISBN 90-5454-615-8

    Groetjes v Hyperactief

  • Hyperactief

    Probleemkinderen worden, vooral in de eerste vier levensjaren, gevormd doordat ze geen ruimte krijgen en tegelijk grenzeloos veel mogen.

    Met hun ouders krijgen ze geen binding doordat deze niet in staat zijn zich te openen naar hun kinderen laat staan hen liefde en aandacht te geven.

    Aan de andere kant doen ouders, om dit gemis (wat ze zelf vaak als schuldgevoel ervaren) te compenseren, van alles in de hoop dat het schuldgevoel weggaat….. Aldus: ron.

    Hoe kom je hier toch bij ron ??? Als het zo simpel zou zijn dan zouden er geen problemen meer zijn. Zowel ikzelf als mijn zoon hadden zeker binding met de ouders, en liefde ben ik ook nooit te kort gekomen, en grenzen zijn er altijd gesteld, toch ben ik gigantisch ontspoord geweest, maar niet door de invloeden die men denkt. Eerder het besef dat de wereld veel k.l.o.t.e.r in elkaar stak dan die zou moeten zijn, toen p.i.s.s.e.n plassen werd is het g.e.z.e.i.k pas echt begonnen. Wat heb je aan liefde zonder poen of als je niet kan kakken., niets !!! Groetjes v Hyperactief

  • Hyperactief

    Zekers te weten Ellen. Groetjes v Hyperactief

  • Annelies E

    Bedankt voor de uitleg!

  • Hyperactief

    Geen dank Annelies.;) Groetjes v Hyperactief