Leo, ga alsjeblieft niet roken of rokende personen opzoeken, dan inhaleer je iets dat niet past bij jouw levensslijl.
Nu er in veel gebouwen niet meer gerookt mag worden, ziek ik horde mensen, of studenten allemaal tegelijk buiten roken en maar nerveus aan die peuk trekken alsof hun leven er vanaf hang……………..
Dan denk ik ook wel eens van mijn god, wat een stelletje gefrustreerde zielepoten zijn dit toch, hoe kan je zó verslaafd raken aan iets wat zo slecht is voor je algehele welzijn.
Als je een grote angst voor spinnen zou hebben, en je wordt aangenomen in Artis op een afdeling waarbij je ook deze dieren moet verzorgen, dan gaat de vlieger op door juist stap voor stap met spinnen in aanraking te komen om je van die angst af te helpen.
Ik denk echter dat je de assosatie ‘'rokende moeder/weerstand tegen rokers’', van je af moet leren zetten.
Nu je weet dat het geheugen hier een bepalende factor in is, is het misschien iets makkelijker te begrijpen.
Een geheugen is niet uit te wissen, maar je kan zelf proberen hier nu anders mee om te gaan.
Sta neutraal tegenover rokers, zoek ze niet op als je dat niet wilt, maar ban negatieve gedachtes over hen uit en denk neutraal of helemaal niks.
Focus je niet meeer op de rokende mens en ga op zoek naar de niet rokende generatie, misschien is hier wel een website van.
Dit was mijn 2de bijdrage en wil je niet pushen of zo, alleen mijn gedachten uitspreken.
Groeten van azalaia.