rokende mensen

  • Hyperactief

    Mooi toch Francis moet kunnen, Alkien is ook een rotterdamse in Amsterdam.:D Groetjes v Hyperactief:)

  • Hyperactief

    Ik woon vlakbij het Waterlooplein/Nieuwmarkt buurt en ik kijk op de Zuiderkerkstoren. Heel chic, dat wel, Aldus: azalaia.

    Ik heb eens (± 2,5 jaar terug) een keer een hele deftige scheet gelaten in de Zuiderkerk, die moet jij zekers te weten geroken hebben toen.:D:D:D Groetjes v Hyperactief;)

  • Ellen XL

    De Tokkies! Die hebben vroeger bij mij in de flat gewoond. Gooiden ze een bank van vierhoog naar beneden. Zag ik terwijl ik de hond uitliet de poten van die bank boven de bosjes uitstuiteren :D Toen ze ook nog de koelkast naar beneden flikkerden kreeg een buurvrouw die bijna op haar kop. Toen moesten ze de flat uit.

    Jammer.

    Maar d'r was hier vroeger ook een straatje (nou staan er grijze huisies) daar kon je niet over de stoep lopen, want dan kreeg je restjes aardappelen op je kop die ze van het balkon naar beneden gooiden. Je gleed er over van alles uit, net een balletvoorstelling! Maar het was erg schilderachtig met al die prosties zonder passende onderkleding boven aan de trap of voorover hangend in een auto… :D

    Groetjes Ellen

  • Hyperactief

    :D:D:D

  • azalaia

    :D nou je het zegt: in die tijd dacht ik met een schoorsteenbrand te maken te hebben komende uit de Zuiderkerk en de knalpotten waren niet van de lucht……:D:D:D

    Groeten van azalaia.

    Hyperactief schreef:

    >

    > Ik woon vlakbij het Waterlooplein/Nieuwmarkt buurt en ik kijk

    > op de Zuiderkerkstoren. Heel chic, dat wel, Aldus: azalaia.

    >

    > Ik heb eens (± 2,5 jaar terug) een keer een hele deftige

    > scheet gelaten in de Zuiderkerk, die moet jij zekers te weten

    > geroken hebben toen.:D:D:D Groetjes v Hyperactief;)

  • Jopy

    Hoi Azalaia,

    Betrek het niet op jezelf, jij hebt geen probleem toch , die rokers, die verslaafden hebben een probleem, en maak dat nou niet JOUW probleem.Aldus Azalaia.

    U zecht dat rokers een probleem hebben.

    Dan denk ik ook wel eens van mijn god, wat een stelletje gefrustreerde zielepoten zijn dit toch, hoe kan je zó verslaafd raken aan iets wat zo slecht is voor je algehele welzijn.Aldus Azalaia.

    Kom op Azaliala,, uw gedacht heefd u een voorgaande posting duidelijk gemaakt en begrijp ik. Maar dit is echt niet goed. Ik ben een stefige roker en nog eens zware shag ook. Mijn vriendin is antie roker. Toch zijn we samen gelukkig. Een mens die rookt moet ook net als een mens die niet rookt poepen en plassen. Dit zecht ik over de persoon hooguit de longen die minder mooi zijn. Ik baal ervan dat ik rook en hoop dat er een keer een dag komt dat ik nooit meer naar die verveldende pomt moet om een tientje aan gif te betalen. Maar zolang ik rook houd ik zoveel mogelijk rekening met ieder om mijn heen. Het is ook voor de roker niet leuk om zich tijdens het roken van een peuk bezwaart te voelen want dan doe ik um nog liever uit af sta in de stromende regen. Als ik zo lees hier, hoe sommige mensen over rokers denken schokt mij en kan mij niet voorstellen dat hier geen groot verhaal achter schuilt. Het is alleen wel zo dat rokers in jullie omgeveng dit wellicht niet weten en hier niks aan kunnen doen dus zich van geen kwaad bewust zijn. Het is dan niet leuk om voor dingen uitgemaakt te worden terwijl je er el niet trots op bent maar het van jezelf accepteerd.

    Grt. Jopy

  • Alkien

    Dat bewijst dat Feyenoord/ Ajax niet altijd hommeles is….:D

    Groetjes,

    Alkien.

  • Hyperactief

    Kom op Azaliala,, uw gedacht heefd u een voorgaande posting duidelijk gemaakt en begrijp ik. Maar dit is echt niet goed. Ik ben een stefige roker en nog eens zware shag ook. Mijn vriendin is antie roker. Toch zijn we samen gelukkig. Aldus: Jopy.

    Hoi Jopy, jij rookt en zij inhaleerd, je bent dus een sociaal roker.:D Groetjes v Hyperactief:)

    P.S.: Nog THNX voor je antwoordt op de politieprik, ik heb het gelezen.;)

  • Hyperactief

    :D:D:D

  • Hyperactief

    :D:D:D