99,9% slaakt volkomen wartaal uit. Aldus: De Bie.
Oeps De Bie, dan ben ik met mijn schatting van 95 % nog voorzichtig.
Die nulkommaeen procent die volslagen ten ijs komt bezit wijsheid, dan kan je voet bij stuk houden en bezit je dit probleem ook niet. Ik spreek grosso modo over doorsnee middle of the road. Daarom is er dus democratie, als meningen platform. Democratie bestaat echt. Gezien de mening een uitvoeringsbelemmering is. Een (de) elite kan zich zoiets natuurlijk niet veroorloven want dan zou er snel een andere elite voor in de plaats komen. Aldus: De Bie.
Oké duidelijk, wat betreft de democratie nog even dit, hoe verklaar jij dan dat de mensen in Nederland niet mee mogen doen:? En andere elite of niet, nu bepaald een zeer klein elite groepje wat absoluut geen afspiegeling is van de bevolking zo'n beetje alles, terwijl een afspiegeling pas echt democratisch zou zijn. De publieke sector is een opgedrongen systeem van staatsdictatuur waar allerlei gogen de overhand hebben waarvan sommige instanties de Stasi uit de voornalige DDR overtreffen, klinkt hard, maar is helaas nog waar ook in de vermoordende bureaucratie waar iedereen dus niemand eindverantwoordelijk is voor staatsterreur… Ook goedemorgen, ik begin wakker te worden geloof ik. Groetjes v Hyperactief