Zeggen wat je denkt !!!

  • De Bie

    Het (moeten) hebben van een mening is ook weer een opgeforceerd resultaat van de weet ik veel hoelange geestelijke individuele terreur van de psychologie en psychiatrie. Met alle nog te volgen gevolgen van dien. En wat vindt jij ervan en hoe denk jij er over? Vertel eens je mening? Uitjezelf. Voordedagermee.

  • De Bie

    99,9% slaakt volkomen wartaal uit. Die nulkommaeen procent die volslagen ten ijs komt bezit wijsheid, dan kan je voet bij stuk houden en bezit je dit probleem ook niet. Ik spreek grosso modo over doorsnee middle of the road. Daarom is er dus democratie, als meningen platform. Democratie bestaat echt. Gezien de mening een uitvoeringsbelemmering is. Een (de) elite kan zich zoiets natuurlijk niet veroorloven want dan zou er snel een andere elite voor in de plaats komen.

  • Jopy

    :D:D

  • azalaia

    Jij valt onder de categorie van geoefend spreker, maar een potje p(b)reken zou ook niet misstaan :D

    Groeten van azalaia.

    Hyperactief schreef:

    >

    > Je hebt sprekers en prekers en van die laatste moet ik niks

    > hebben. Aldus: azalaia.

    >

    > En onder welke categorie val ik:?:?:? Groetjes v

    > Hyperactief:D

  • Francis

    Beste De Bie,

    En hoe noem je wat jij net hier hebt geprikt??

    Uhh ik gok op een mening??

    En ik vond hem niet verschrikkelijk saai of niet kleurrijk ..dus je haalt je eigen stelling onderuit..!!

    En dus ook jij voelt de behoefte o je mening te ventileren anders was je hier denk ik niet maar zat je vrij te wezen!!

    liefs Francis

  • Alkien

    Onder de mensen die ECHT wat zeggen ???? :D

    Groetjes,

    Alkien. ;)

  • Alkien

    Hier in dit land zou het een democratie moeten zijn. Zo wordt het ook geuit.

    Maare…..in de praktijk geloof ik er geen barst van.

    Groet,

    Alkien.

  • Alkien

    Die zit Francis……:D

    Groet,

    Alkien.

  • Hyperactief

    Oh gelukkig maar azalaia.;) Groetjes v Hyperactief:D

  • Hyperactief

    99,9% slaakt volkomen wartaal uit. Aldus: De Bie.

    Oeps De Bie, dan ben ik met mijn schatting van 95 % nog voorzichtig.:D

    Die nulkommaeen procent die volslagen ten ijs komt bezit wijsheid, dan kan je voet bij stuk houden en bezit je dit probleem ook niet. Ik spreek grosso modo over doorsnee middle of the road. Daarom is er dus democratie, als meningen platform. Democratie bestaat echt. Gezien de mening een uitvoeringsbelemmering is. Een (de) elite kan zich zoiets natuurlijk niet veroorloven want dan zou er snel een andere elite voor in de plaats komen. Aldus: De Bie.

    Oké duidelijk, wat betreft de democratie nog even dit, hoe verklaar jij dan dat de mensen in Nederland niet mee mogen doen:?:?:? En andere elite of niet, nu bepaald een zeer klein elite groepje wat absoluut geen afspiegeling is van de bevolking zo'n beetje alles, terwijl een afspiegeling pas echt democratisch zou zijn. De publieke sector is een opgedrongen systeem van staatsdictatuur waar allerlei gogen de overhand hebben waarvan sommige instanties de Stasi uit de voornalige DDR overtreffen, klinkt hard, maar is helaas nog waar ook in de vermoordende bureaucratie waar iedereen dus niemand eindverantwoordelijk is voor staatsterreur… Ook goedemorgen, ik begin wakker te worden geloof ik.:D Groetjes v Hyperactief