Angsthazen !!!

  • Hyperactief

    Helemaal mee eens azalaia, ikzelf heb liever dat mensen recht voor de raap zijn, dat ben ik ook. Eerlijk duurt het langst.;) Groetjes v Hyperactief

  • Ellen XL

    De scheiding was geloof ik net uitgesproken…

    Groetjes Ellen

  • Ellen XL

    Hoi Hyperactief,

    Je schreef: Dat wist ik wel, maar psychiaters die hem kapot geschreven hebben aangaande onterechte zaken willen daar niets van weten, ze zetten hem neer als gewetenloos, terwijl de enige echte gewetenlozen deze rapporteurs zijn, en dat kan kort of lang duren, maar hangen gaan ze met hun leugens

    Sinds ik bij jullie op dit forum wat prik, vallen mij in mijn omgeving steeds meer vergelijkbare situaties op. Het is maar goed dat ik me daarvan bewust geworden ben. Als het nodig is en ik kan het, zal ik ingrijpen.

    Groetjes Ellen

  • Alkien

    Fantastisch Ellen, als je kans hebt om in te grijpen kan dit veel onschuldigen redden van onterechte straf.

    Dit soort dingen mogen niet voorkomen, helaas gebeurd het in de praktijk gewoon TE vaak. En dan is er niet altijd iemand die alert en eerlijk genoeg is om dit tegen te gaan.

    Groet,

    Alkien.

  • Hyperactief

    Oké THNX, een moeilijke periode dus. Groetjes v Hyperactief

  • Hyperactief

    Sinds ik bij jullie op dit forum wat prik, vallen mij in mijn omgeving steeds meer vergelijkbare situaties op. Het is maar goed dat ik me daarvan bewust geworden ben. Als het nodig is en ik kan het, zal ik ingrijpen. Aldus: Ellen XL.

    Je bent een kanjer Ellen, sommigen weten het wel maar het interesseerd ze totaal niet, terwijl ze vergeten dat een onschuldige vast niet alleen psychisch schaadt, maar ook betekend dat de dader vrij spel heeft… Toppie.;) Groetjes v Hyperactief:)

  • Ellen XL

    Ja vandaar dat die longontsteking misschien zo doorgeslagen was:)

    Maar dat is nu al lang geleden, zo'n 26 jaar…

    Groetjes Ellen

  • Ellen XL

    Tuurlijk kom ik voor onschuldigen en zwakkeren op! Ik heb nog steeds niet afgeleerd mijn nek uit te steken hoor! En het is ook niet gelukt mij er onder te krijgen. Ik denk wel eens, als dat nu nog steeds niet gelukt is, dan lukt het nooit meer :)

    Groetjes van Ellen

  • Alkien

    ;):)

  • Ellen XL

    Bedankt voor dit enorme kompliment Hyper!

    Integriteit is voor mij veel belangrijker dan macht.

    Ik denk dat een hoop rotheid voortkomt uit de behoefte aan macht.

    Het is verdraaid moeilijk om dat te bestrijden!

    Krijg je vinger er maar eens achter!

    Het zijn van die clubjes en vriendjes die bekokstoven dat met mekaar.

    Maar dat weet jij wel!

    Groetjes Ellen