Angsthazen !!!

  • Ellen XL

    Wat een beroerd dilemma wat ze hem aan doen!

    Enerzijds zou hij dan voor een “behandeling” kunnen kiezen, nou wij weten wel wat ze dan met hem doen… Anderzijds levenslang dat gezeur en gek-ut.

    Nu maar hopen dat het goede overwint. Zelf denk ik dat zijn keuze de juiste is geweest. Moeilijk maar juist.

    Groetjes Ellen

  • Hyperactief

    We blijven hoop houden Ellen, en er lopen diverse procedures tegelijk nu om een nieuwe ingang te krijgen, ik zou precies dezelfde keus gemaakt hebben in zijn situatie. Een man die ook onterecht zit en waar één aanklacht inmiddels als zijnde vals toegegeven is, zou bijna om long stay te voorkomen maar gaan toegeven, mijn zoon heeft tegen hem gezegt dat die dat dom vindt, waarna die hem gelijk gaf. Ik hoor in het begin ze nog zeggen, als we hem 30 dagen opsluiten dan bekend die alsnog, we zijn nu ruim 4 jaar verder, en ik heb ze destijds al gegarandeerd dat dit niet zou gebeuren… Het meest zorgwekkende en afgrijselijke eraan vindt ik medewerkers/ sters die zich verschuilen achter papier waar niets van klopt, gelukkig lopen er ook mensen die zich neutraal opstellen aangaande de schuldvraag, maar dat is helaas een minderheid. Zorgwekkend, omdat veel naïeviteit voortkomt uit desinteresse.:( Groetjes v Hyperactief

  • Ellen XL

    De mensen zijn vooral met zichzelf bezig he? :(

    Het is een lange weg zo te horen, sterkte er mee.

    Groetjes Ellen

  • Hyperactief

    Klopt Ellen, en het is i.d.d. een hele lange weg, ook al is e.e.a. recht gezet, dan nog alle procedures om zijn naam te zuiveren… THNX.;) Groetjes v Hyperactief