Zou heel goed kunnen, zo kan het lichaam wel werken in moeilijke situaties. Groetjes v Hyperactief
Geen dank Ellen het is je gegunt, en of ik het weet, je slaat de spijker ook volledig op zijn kop aangaande macht. Integriteit daar zouden er meer bij stil moeten staan, hier in Amsterdam zijn er vorig jaar flink wat voor ontslagen die dat niet te nauw namen, en terecht er uit ermee. Groetjes v Hyperactief:)
Oké mooi, ze dachten mijn zoon er ook weer onder te krijgen in de TBS kliniek. Ze hadden hem gevraagd wat die zou kiezen tussen nog 1,5 jaar zitten en meewerken aan de “behandeling” en daarna vrij of niet meewerken en de long stay in verdwijnen met kans op levenslang wat hij zou kiezen. Hij heeft ze onomstotelijk duidelijk gemaakt dat ie voor gerechtigheid kiest, en niet aan hun smerigheid mee gaat werken voor iets wat hij niet gedaan heb, en zei dan kies ik voor levenslang, met onrecht kan ik niet leven. Waarop hun zeiden, maar je bent nog zo jong, je kunt ook meewerken, waarop hij nogmaals zei dat hij voor de gerechtigheid ging ongeacht hoe lang dat gaat duren, dat begrijpen ze dus niet, ik wel, en ik hoop dat de psychiater die in de dwaling meegegaan is minimaal net zolang gaat hangen voor wat dat gewetenloze tuig anderen aan doet !!! Groetjes v Hyperactief
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?