Angsthazen !!!

  • Hyperactief

    Zou heel goed kunnen, zo kan het lichaam wel werken in moeilijke situaties. Groetjes v Hyperactief

  • Hyperactief

    Geen dank Ellen het is je gegunt, en of ik het weet, je slaat de spijker ook volledig op zijn kop aangaande macht. Integriteit daar zouden er meer bij stil moeten staan, hier in Amsterdam zijn er vorig jaar flink wat voor ontslagen die dat niet te nauw namen, en terecht er uit ermee. Groetjes v Hyperactief:)

  • Hyperactief

    En het is ook niet gelukt mij er onder te krijgen. Aldus: Ellen XL.

    Bedoel je vanuit je werk dat het geprobeerd wordt:?:?:? Groetjes v Hyperactief

  • Ellen XL

    Zekers :(

    Groetjes Ellen

  • Hyperactief

    Triest.:( Groetjes v Hyperactief

    P.S.: Laat je niet kisten.;)

  • Ellen XL

    Grinnik! ;) Ech nie! :D

    Maar bedankt voor je support.. :D

    Morgen toevallig een gesprekje hierover met PZ

    Groetjes Ellen

  • Hyperactief

    Oké, succes morgen en zet hem op Ellen.;) Groetjes v Hyperactief:)

  • Ellen XL

    Hoi Hyper,

    Bedankt voor je goede wens, je bent echt heel aardig :)

    Ik heb hem opgezet :) Als ik zeg dat ik iets niet leuk vind en dat goed onderbouw, dan wordt er wel een knieval gemaakt. Ik had er best een goede dag door, beter dan wanneer ik alles slik ;)

    Groetjes Ellen

  • Hyperactief

    Oké mooi, ze dachten mijn zoon er ook weer onder te krijgen in de TBS kliniek. Ze hadden hem gevraagd wat die zou kiezen tussen nog 1,5 jaar zitten en meewerken aan de “behandeling” en daarna vrij of niet meewerken en de long stay in verdwijnen met kans op levenslang wat hij zou kiezen. Hij heeft ze onomstotelijk duidelijk gemaakt dat ie voor gerechtigheid kiest, en niet aan hun smerigheid mee gaat werken voor iets wat hij niet gedaan heb, en zei dan kies ik voor levenslang, met onrecht kan ik niet leven. Waarop hun zeiden, maar je bent nog zo jong, je kunt ook meewerken, waarop hij nogmaals zei dat hij voor de gerechtigheid ging ongeacht hoe lang dat gaat duren, dat begrijpen ze dus niet, ik wel, en ik hoop dat de psychiater die in de dwaling meegegaan is minimaal net zolang gaat hangen voor wat dat gewetenloze tuig anderen aan doet !!! Groetjes v Hyperactief

  • Alkien

    En ik ben het daar helemaal mee eens. Ik ken hem natuurlijk, en ik kan alleen maar zeggen dat er nog heel veel jongeren van hem kunnen leren. Ik heb heel veel respect voor hem, dat was jou al bekend.

    De strijdlust die hij ten toon sprijd daar kunnen nog velen een voorbeeld aan nemen.

    Groetjes,

    Alkien.