Beste prikbordgebruikers, geen idee of ik hier aan het goede adres zit, maar probeer het toch maar. Zal het allemaal even beknopt vertellen maar dan wordt het nog steeds een lang verhaal.
Sinds 3 jaar woont er een gezin van met 5 kinderen naast ons, hij werkt, zij is hele dag thuis en gaat behoorlijk te keer (schreeuwen) tegen de kids. We zeiden elkaar altijd wel gedag tot vorig jaar. Toen hadden ze commentaar op onze caravan die in de voortuin stond en een klein stukje op de stoep. Vanaf die tijd zeggen zij niets meer tegen ons, dus wij ook niets tegen hun. Daar zit ik verder niet mee.
Waar ik wel mee zit is dat ik sinds een half jaar, iedere keer troep in mijn voortuin vind. Eerst dacht ik dat dat vanzelf kwam aanwaaien of uit de jaszak van de krantenjongen was gevallen oid. Totdat we er op gingen letten en we tot de ontdekking kwamen dat het iedere keer de buurvrouw was die het bij ons in de tuin gooide. Kwam ook omdat zij konijnen hebben en ik dagelijks de keutels in mijn voortuin had liggen, en ook een keer in de achtertuin. Mijn man heeft daar toen wat van gezegd, en nu is het dus steeds een zakje van chips, of het houtje van een ijsje, snoeppapiertjes, lollystokjes, kattenstront en noem maar op.
Met de buren valt niet te praten dus wij negeren het allemaal en ruimen de boel maar gewoon op en gooien het weg, maar het gaat nu al maanden zo en ik word er lichtelijk gestoord van.
Heeft iemand met wat meer psychologische kennis dan die van mij misschien enig idee wat hiervan de lol is en wat wij ertegen kunnen doen? We wonen met heel veel plezier in ons huis, maar iedere keer thuiskomen met het idee: wat ligt er nou weer voor rotzooi in mijn tuin, daar word ik niet veel vrolijker van.
Mocht ik hier niet op het goede adres zitten met mijn vraag, enig idee waar ik dit dan wel kwijt kan. Ik wil er eigenlijk van af, de politie doet hier niets aan, een of ander duur camerasysteem ophangen gaat me iets te ver en praten met die lui is niet mogelijk.
Alvast bedankt voor alle reacties,
Een radeloze buuf