Waarom doet iemand dit?

• Radeloze Buuf

Kan me wel voorstellen dat hij werkt buiten zijn eigen buurt, de man heeft ook recht op een privéleven, maar soms wel makkelijk om even advies bij hem te vragen.

Hier koop, overigens nette buurt allemaal koop, grote huizen met veel kinderen in alle leeftijden. Hofje voor de deur met speeltoestellen en veel sociale controle en dat bedoel ik positief.

Hebben 2 jaar geleden het eea laten verbouwen, 2 mnd in de troep gezeten en nu een huis naar onze wens, willen niet verhuizen, winkels dichtbij, school op loopafstand, zo op de snelweg. En laten ons niet wegpesten door de buren.

Tenzij we natuurlijk vanaf de jackpot winnen, dan zijn we hier snel weg, (-:

• azalaia

Zijn ze familie van de Tokkies of zo?

En wat over een paar jaar gebeurt als je dochter buiten gaat spelen, nou, daar zou ik me nu totaal nog niet druk over maken, dat zie je dan wel weer.

Misschien zij die lui dan wel verhuisd, want als hun acties niet meer worden beloond door jouw reacties, dan is bij hun de lol ere af en gaan ze mogelijk verhuizen om een ander slachtoffer te zoeken.

Negeer ze dan maar helemaal en doe alsof het probleem niet bestaat.

Groeten van azalaia.

• Ellen XL

Ik heb helemaal meegelezen, ben het eens met Annelies en had zelf ook al geopperd de wijkagent, wijkservice of buurtbemiddeling (in sommige plaatsen) er bij te halen.

Gezien het karakter van de buren (buurvrouw) denk ik niet dat je meteen succes zult hebben.

Zelfs kennis van conflicthantering ketst op sommige mensen af.

Een bloemetje kan altijd nog als er al wat verbetering op komst is.

Ik vind het moet van 2 kanten komen!

Groetjes Ellen

• Annelies E

Ik hoop voor jullie dat het toch een betere verstandhouding wordt

Heel akelig

• Karin

Ik weet van iemand die wist dat zijn buurman steeds zijn auto bekraste maar kon het niet bewijzen. Totdat hij (met toestemming vd politie) een camera ophing.: het bleek buurman idd te zijn. (die ontkende dit uiteraard altijd als hij erop werd aangesproken)

Maar na het zien van de film: hij kwam toen meteen met 10.000 euro aanzetten! Met het verzoek zijn mond te houden haha.