Daarin kun je wel eens gelijk hebben, dan laten de wat serieuzere types het wel uit hun hoofd.
Gr. Douce
moeilijk he douce een beetje lezen! Want die jongen vond me wel leuk aangezien ik hem gezoend had! Maar ik ben hem niet meer tegen gekomen das iets heel anders maar leuk vond hij me zeker. Waarschijnlijk wel leuk als in leuk voor in bed maar dat zal ik nooit weten want zo ver is het nooit gekomen. Beter lezen volgende keer dat bespaart miscommunicate!!!!!!
dan zit er iets in jou wat dat kennelijk bij hen oproept
Maar ik ben te lelijk voor meer.
Jouw vriendinnen ken ik niet, maar wat ik zo lees over de sletterigheid van je vriendin, dan oef je daar niet jaloers op te zijn.
Mogelijk ga je met de verkeerde vriendinnen om en zit je in een cultuurtje dat eigenlijk niet bij je past en dat je daardoor ook de ‘verkeerde’ mannen aantrekt
het is moeilijk alles goed uit te leggen maar ik zit niet in een verkeerd cultuurtje en het is 1 vriendin die dat doet. De rest niet en die vriendin is ineens heel erg veranderd en van mij mag ze der leven leven zoals ze zelfs wilt we kunnen nog genoeg lachen ik wou alleen zeggen dat ik het raar vind dat er dan nog mannen zijn die daar iuets seriues mee willen hebben aangezien mij altijd vertelt werd dat die geen kans maakte en ik door de mangel werd gehaald of ik me wel goed genoeg kleede en of ik misschien te snel met hun naar bed ging terwijl er dit soort exemplaren zijn die alsnog iemand kunnen krijgen. maar je zei dat ik verkeerde mannen aantrek door die losbandige vriendin maar dat is ook niet zo want die jongens waar ik op val zijn niet jongens die zij kent en al was dat wel zo kennelijk houden die daar van want hun willen haar wel voor vast toch?
Je bedoelt het goed maar ik kan niet niet naar een verklaring zoeken. Nu heb ik het gevoel dat ik dus te lelijk en te min ben en dat ze nog liever een meisje hebben dat met jan en alleman naar bed gaat dan of die onder de puisten zit of overdreven druk is dat hebben ze liever.
Jansie,
Ik lees dit alleemaal zo, mag ik vragen hoe oud je bent?? Niemand is lelijk.Je mag dat wat te dik zijn, dat zegt niets.O.k., de ene man valt op dun en de andere op volslank.Probeer gewoon te genieten van het leven, rechtop lopen, hoofd rechtop, en er is hele leuke (ruime) kleding te koop in een grote maten winkel.
Probeer zelfverzekerd over te komen, doe net alsof je niet op zoek bent naar een vriend, maar gewoon even wil praten.Dan komt de liefde vanzelf…….
Ik herken jouw situatie, van mij, van vroeger.Ik straalde ook uit schijnbaar dat ik hard op zoek was naar een vriend.Dat leverde ook situaties op die voor mij niet leuk waren.Ze kwamen mij achterna, omdat ze dachten dat ik wel seks met hun wilde.Ik ben ondertussen al jaren getrouwd.
Veel succes, Vosje
Na dit bericht van jou, weet ik zeker dat ik je toen heel goed heb begrepen en je bericht zeker goed heb gelezen. Als jij altijd zo reageert op welwillende mensen, dat werkt dat de vriendschap niet in de hand.
PS. lezen en begrijpelijk lezen is een vaardigheid die mij nooit windeieren heeft gelegd, maar dat terzijde.
Tip: als jij goed gaat lezen, zeker tussen de regels door (wat daar ook staan moge) gaat het je zeker lukken tevreden te zijn met je leven. Met of zonder partner.
Gr. Douce
Ik heb ook kritiscxh naar mezelf gekeken en het ligt niet aan mij. Geloof dat toch eens niet altijd zijn er 2 schuld. Of wil je zeggen dat als een man een vrouw verkracht ze er ook zelf schuld aan heeft of bij een seriemoordenaar en zo zijn er nog wel honderd dingen op te noemen dat het niet zo is dat 2 mensen schuld hebben en in dit geval dus ook. Ik heb niks aan die adviezen van naar jezelf kijken en als je niet alleen op die andere pagina maar ook hier een beetje goed las dan zag je dat ik al had angegeven dat ik die kijk naar jezelf advies niet nodig heb.
Nou, dat kan je nu wel zeggen jansie (b.v. dat als iemand verkracht wordt ze zelf schuld zou hebben) Daar zie ik toch wel een groot verschil met jouw situatie hoor. Verkracht worden dat gebeurd één keer, vermoord worden ook. Maar jouw catastrofe met mannen dat gebeurd keer op keer. Als iemand 14 keer achter mekaar her en der verkracht wordt, dan zou ik me ook af gaan vragen: “wat doet die vrouw, dat haar dat steeds gebeurd”.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?