Ik krijg het idee, dat je gewoon even wilt klagen, want elk (goedbedoeld) advies sla je in de wind…….
Hoi Ellen
ja ik heb al een hond omdat ik veel van honden houd en ze zijn inderdaad altijd erg plezierig gezeldschap. Er komen geen mannen op me af als ik me hond uitlaat ja ouwe buurmannen in de leeftijd van me opa die ook hun hondje uitlaten en ja dan klets je wat maar verder ook niet.
En ja die mensen die zeggen dat het ze verbaast dat ik niemand heb zijn meestal mannen en degene die dat zeggen zijn vaak ook mannen waarvan ik weet dat ze met me naar bed willen of zelfs een keer een scharreltje die het zei en toen zei ik niks maar ik dacht wel van hoezo zeg je dat want ze wilt zelf ook niet met me dus die vraag zou hij zelf nog het best kunnen beantwoorden. Het blijft vaag maar het is wel een antwoord op mijn vraag en misschien moet ik kijken of ik verkeerde signalen uitstraal. Ik ga de proef op de som doen. Bedankt
Steeds maar weer lees ik : mannen willen met me naar bed, en dat ze een scharreltje willen……. nou, ik denk dat jij gewoon een scharreltje bent voor mannen, niks meer en niks mnder. Succes ermee….!
Deze discussie wordt behoorlijk vermoeiend, want er is geen oplossing voor jouw probleem.
Einde verhaal.
Groeten van azalaia.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?