Wil nu wel eens weten warrom??

• Vosje

Ik krijg het idee, dat je gewoon even wilt klagen, want elk (goedbedoeld) advies sla je in de wind…….

• Lezer,

Jansie is een man die zich suf lacht om de serieuse reacties van de mensen hier.

Nietwaar Jansie ?

• Vosje

Dank je je wel Lezer, je kon wel eens gelijk hebben ha ha. Je hebt mijn ogen geopend, en dat van anderen ook denk ik……

Vosje.

• Vosje

Ik heb mijn bericht verkeerd verbonden……..Lezer, je kon wel eens gelijk hebben, je hebt mijn ogen geopend………

Vosje.

• Douce

Vosjes zijn heel slim, maar niet te snel juichen mijn lieverd.(Tja, ik ben nu eenmaal gek op vossen…..zeer mooie dieren..l))

Gr. Douce

• Vosje

Douce schreef:

>

> Vosjes zijn heel slim, maar niet te snel juichen mijn

> lieverd.(Tja, ik ben nu eenmaal gek op vossen…..zeer mooie

> dieren..l))

Dank je je wel Douce…… Gr.Vosje

>

> Gr. Douce

• jansie

Hoi Ellen

ja ik heb al een hond omdat ik veel van honden houd en ze zijn inderdaad altijd erg plezierig gezeldschap. Er komen geen mannen op me af als ik me hond uitlaat ja ouwe buurmannen in de leeftijd van me opa die ook hun hondje uitlaten en ja dan klets je wat maar verder ook niet.

En ja die mensen die zeggen dat het ze verbaast dat ik niemand heb zijn meestal mannen en degene die dat zeggen zijn vaak ook mannen waarvan ik weet dat ze met me naar bed willen of zelfs een keer een scharreltje die het zei en toen zei ik niks maar ik dacht wel van hoezo zeg je dat want ze wilt zelf ook niet met me dus die vraag zou hij zelf nog het best kunnen beantwoorden. Het blijft vaag maar het is wel een antwoord op mijn vraag en misschien moet ik kijken of ik verkeerde signalen uitstraal. Ik ga de proef op de som doen. Bedankt

• azalaia

Steeds maar weer lees ik : mannen willen met me naar bed, en dat ze een scharreltje willen……. nou, ik denk dat jij gewoon een scharreltje bent voor mannen, niks meer en niks mnder. Succes ermee….!

Deze discussie wordt behoorlijk vermoeiend, want er is geen oplossing voor jouw probleem.

Einde verhaal.

Groeten van azalaia.

• Douce

Sluit ik me bij aan Azalaia, destijds op het andere prikbord vond ik dit ook al geen serieuze topic. Het IK-gehalte is erg hoog………:D Maar ja………..dat zal het onderliggende probleem wel zijn.

Gr. Douce

• jansie

Ja dat zeg ik. Dat is ook het probleem dat ik alleen maar een scharreltje ben voor mannen niks meer niks minder dat is nou juist de vraagstelling en ik wil weten waarom.