Wil nu wel eens weten warrom??

• jansie

Das niet waar. Maar het moet wel iets zijn waar ik wat aan heb of iets dat klopt. Als iemand zegt verzorg jezelf eens kan ik moeilijk dat als bruikbare tip zien als ik dat al doe. En voor de rest zie ik weinig goede adviezen. Kom maar met een goed advies ik sta er wel voor open ik vraag het toch niks vor niks?

• jansie

Ja maar mannen kunnen met alles naar bed gaan als het maar een vrouw is daar hoef je niet mooi voor te zijn, want mannen zijn wat dat betreft allerminst kieskeurig en anders dan kijken ze niet verder dan hun pik lang is want mijn karakter willen ze geen moeite doen het te leren kennen. Niet dat ik dat zelf vind maar ja het kan zijn dat ik iets afstandelijks uitstraal maar waarom komen ze dan wel met me praten om me het bed in te lokken als ik dan afstandelijk ben? dat snap ik dan ook weer niet. Ik ben niet teveel op zoek dat zeker niet ook als ik uit ga met vriendinnen en de meeste dan niet maar ik heb vriendinnen die zeggen en zie je al wat leuks en dan heb ik nog niet eens om me heen gekeken en die jongen die ik toevallig wel leuk vond die merkte ik ook per toeval op. En wat me opvalt is dat die vriendinnen die juist op zoek zijn veel sneller een vriend hebben dan die vriendinnen die niet opzoek zijn. Maar ik zou inderdaad wel eens kunnen vragen wat ik op het eerste gezicht uitstraal. Alleen dan komen we nog bij hetzelfde punt. Laat staan ze vinden me afstandelijk. Dan vinden ze me niet te afstandelijk voor tussen de lakens maar wel om iets seriues? Want ook dan kom je met me aan de praat en zie je wat anders. Snap je waar ik heen wil? Die mannen gaan toch ook met me in gesprek? En ik hoor vaak dat ze juist beter met me kunnen praten dan met andere meiden of leuker kunnen chillen enzo dus dan denk ik ook wat is het dan?

• Douce

Dan is het enige antwoord: keer terug naar jezelf en ga kijken wie je nu werkelijk bent. Je bent nu bezig het een probleem te maken voor anderen met vragen waarvan je de antwoorden niet wilt horen noch in overweging wilt nemen. Ga jezelf ontdekken, of zet je masker af….snapje:D

Gr. Douce

• Iris

ppff ik lees zo je hele topic..ik vind je eigenlijk best eigenwijs,overal heb je een weerwoord of commentaar op.Misschien is dat de reden dat mannen geen relatie met je willen,omdat je altijd een zuur gezicht hebt…sorry hoor,.maar ik vind je erg veel aandacht trekken….

• Iris

sorry verkeerd aangelijnd,.dit bericht is voor Jansie

• azalaia

Omdat je dat gewoon bent, een scharrel, mannen vinden jou net goed genoeg voor een scharrel en nemen jou totaal niet serieus zoals velen hier ook niet die op jou hebben gereageerd.

Je hebt iets heel irritants over je, en daarom neemt niemand jou serieus, mannen niet en prikkers niet (meer). Je blijft maar doorgaan en doorgaan.

Stop hier toch eens mee en steek je handen in eigen boezem i.p.v. dat mannen dat doen……

Zo, ik hoop dat dit het antwoord is waar je naar zoekt.

Groeten van azalaia.

• Douce

Hahaha ik dacht al, laat mij er buiten…is wel humor, want het slaat helemaal niet op mij…..:D Het is misschien wel goed om het nog even aan de juiste draad te hangen.

Gr. Douce

• Douce

Ook ik neem (en nam destijds al) dit hele verhaal met een kilo zout, wel zeezout, want dat is gezonder..:D

Gr. Douce

• Hondenvriend

inderdaad neem een hond

Dit is een verrassing dat nu iemand anders met deze honden tip is gekomen. Ik wil ook mensen duidelijk maken dat een hond het geestelijk welzijn bevorderd.

Ik kan niet zonde hond

groeten en een lieve poot van mijn labrador hond

• Iris

ppff ik lees zo je hele topic..ik vind je eigenlijk best eigenwijs,overal heb je een weerwoord of commentaar op.Misschien is dat de reden dat mannen geen relatie met je willen,omdat je altijd een zuur gezicht hebt…sorry hoor,.maar ik vind je erg veel aandacht trekken….