Gooedenavond,
Via google kwam ik op deze site terecht, en ik zou heel graag mijn verhaal kwijt willen.
Ik heb al 7 jaar een hele lieve vriend en we wonen sinds een jaar samen, maar het lijkt steeds vaker echt mis te gaan door mijn jaloezie en woede aanvallen.
Ik kan niet met woede omgaan, op zo'n moment giert de adrenaline door mijn lichaam heen en schreeuw, stamp en roep allerlei rare/kwetsende dingen die ik helemaal niet meen.
Vandaag hadden mijn partner en ik ruzie over iets kleins. Ik vond dat hij me niet serieus nam, en het begon weer. Ik liep weg, hij liet me, ik kon hier niet tegen en begon te schreeuwen, te roepen dat ik hem haat etc. en ben naar de auto gelopen (we waren in de stad). Eenmaal daar wilde ik weg rijden maar zag hem in de achteruitkijkspiegel. Ik reed woedend weg en reed met een knal tegen de muur (resultaat: schade € 2000,00). Maar op zo'n moment kan dat me helemaal niets schelen! Hij riep dat het over tussen ons is, en dat hij er niet meer tegen kan. Later nam hij dit terug en wilde hij het toch weer proberen.
Dit is maar één van de vele voorbeelden van zo'n woede aanval…
Ook ben ik onzettend jaloers. Als ik jaloers ben giert ook de woede door mijn lichaam en kan ik mezelf niet meer in de hand houden. Het gaat zelfs zo ver dat ik de avond verpest als wij een film kijken waar een ‘blote’ borst o.i.d. in voorkomt.
Ik ben absoluut niet lelijk, heb een mooi figuur maar toch ben ik verschrikkelijk onzeker en jaloers.
Mijn achtergrond…mijn ouders zijn gescheiden. Hier heb ik veel moeite mee gehad, vroeger ook veel woede aanvallen gehad. Mijn oma is opgenomen in het Valerius (psychiatrisch ziekenhuis), evenals mijn tante. Mijn oom heeft zelfmoord gepleegd naar aanleiding van een psychose. Ik ben ontzettend bang dat ik iets hiervan heb geerfd.
Na mijn woede aanval vanmiddag heb ik de psychollog gebeld voor een afspraak, en afspraak staat vast,
Ik wil hier ZO graag vanaf. Ik hou veel van mijn vriend en ik wil hem niet kwetsen, laat staan dat ik hem kwijt wil.
Ik ben benieuwd of er hier meer mensen zijn die hier last van hebben of hebben gehad….en wat zij hiermee hebben gedaan.