Jaloezie en woede-aanvallen

  • http://www.gevezechat.net

    chat, vriendschap. vlieg tickets, tursime, europeese hollands chat, duitse chat, alles in een dat is ons verschil sohbet chat guzel arkadaslýk ucak biletleri turizim saglik euro chat hollanda chat odasi almanya farkimiz tarzimizdir

  • Magda

    Vraag eens of hij naar je luistert?

    volgens mij wil je gehoord worden en begrepen?

  • Crientje

    Ik denk persoonlijk dat deze jongen niet goed beseft wat tie jou aandoet!

    Ik denk dat hij niet toe is aan een vaste relatie. Hij is duidelijk niet over zijn ex heen en sjanst maar al te graag zolang hij maar aandacht krijg!

    Als mijn vriend over mijn lichaam begint te klagen dan heeft hij een probleem! Dan krijgt hij de wind van voren!

    Ik zou hem niet vertrouwen. Sterker nog als ik in jouw schoenen stond, dan was ik allang ervandoor!

    Sterkte

    x

    Crientje

  • sander

    hallo allemaal

    ik ben een jongen die af en toe heel erg jaloers kan worden .

    maar de woede blijft in me zelf.

    en dat is ook niet goed

    het is nu 1.5 jaar geleden dat mijn vriendin het heeft uit gemaakt .

    ik ga langzaam kapot van binnen maar dat heb ik zelf verdiend.

    ik zal het uitleggen ik was vroeger een klootzak elke week een andere meid tot dat ik haar tegen het lijf liep .

    mensen zijden dat ze mij links moest laten liggen en mij moest negeren .

    dat ik het niet waard was maar zij zij dat iedereen een kans mag krijgen .

    we waren 4 jaar samen en toen was het uit .

    ze zij dat het aan haar lag en dat ik niet schuld was.

    maar ik denk nu dat ik het zeker de foute persoon voor haar was.

    als ik nu voor altijd single blijf heb ik er vrede mee.

    ik ben 1 x vreemd gegaan in de 4 jaar dat we samen waren dat was mijn grootste fout .

    we hadden steeds meer ruzie ook mo de kleine dingen .

    ik ben voor haar van de drugs af drank bv whisky drink veel minder 1 fles per 3 maanden

    ik was heel gelukkig bij haar zij was mijn ware ook al zit er veel jaren tussen ons .

    een ding heb ik wel af geleerd en dat is liegen dat heb ik heel lang gedaan uit zelfverdediging en dat is moeilijk om niet meer te doen

  • Cyclops

    sjah gewoon een rol ducktape

  • pearl

    heb zelf sinds kort ook woedeaanvallen, eerst was het angst en sloeg ik dicht, alsof ik van de wereld verdween, nu bij angst wordt t woede, en het enge is, ik voel het niet aankomen, en als het begint stopt t niet

    loop wel al bij psych, binnenkort heen en laatste ontwikkelingen voorlggen, maar ben er enorm van geschrokken

    weet ook niet hoe ik t kan voorkomen dat na t angstsignaal zo snel zo iets gebeurt, heb idee dat met traumatische gebeurtenis uit verleden te maken heeft, maar krijg t niet onder controle, heeft iemand misschien tips?

  • lady-anastacia

    hallo coco

    ik heb het zelfde probleem ik heb dus ook woedeaanvallen en sla ook erop los dat ik mezelf zeer doe en zeg ook dingen die ik totaal niet meen maar voor andere mensen toch echt kwetsens zijn maar ik wil dus iemand zoeken die het zelfde heeft als ik maar dat we elkaar schrijven en adviezen kunnen geven dat we dan allebei leren om tot 10 te tellen of rustig te blijven kwa ruzies of zo

  • saskia

    Hoi Saskia,

    Ik heb nog nooit op een forum gezeten en weet ook neit echt hoe het gaat, maar in jou verhaal ken ik mij heel erg. Ik heb erg last van jaloezie en onzekerheid en woede en het maakt mijn relatie kapot en mijzelf ook. Gisteren heb ik de huisarts gebeld om een afspraak te maken met een psycholoog. Mijn vraag aan jou is, hoe heb je jezelf kunnen veranderen? Ik probeer het soms echt maar dan ben ik weer een week verder en dan heb ik weer ruzie. Ik wil hier heel erg mijn best voor doen maar ik weet neit zo goed hoe??

  • sohbet

    chat